PKP a przewóz roweru

Data: 2009-06-29 11:46:11
Autor: kml
PKP a przewóz roweru

Użytkownik "Sławek Drogosz" <slawdrog@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h29vfv$3m9$1nemesis.news.neostrada.pl...

Mamy XXI wiek, jesteśmy w Uni Europejskiej i obowiązują PKP również ogólne przepisy dotyczące przewoźników - a opisana przeze mnie sytuacja jest przykładem ich łamania. Płacę za usługę - przewóz roweru - którą faktycznie PKP wykonuje - ale nie spełnia warunków do jej świadczenia.
Analogicznie : wykupuję bilet na przewóz osobowy pociągiem bez miejsc siedzących - mogę oczywiście dojechać na miejsce - ale czy są spełnione warunki przewozu - NIE.

W następnym odcinku powieści S-F "W Polsce tak samo jak w UE" będziemy czytać o ścieżkach rowerowych.

kml
Last update 12/06/2009 czyli manual jak obniżyć amortyzator.

Data: 2009-06-29 12:16:53
Autor: Sławek Drogosz
PKP a przewóz roweru
W następnym odcinku powieści S-F "W Polsce tak samo jak w UE" będziemy czytać o ścieżkach rowerowych.

Masz rację - Polska to inna rzeczywistość :-)
Co do ścieżek rowerowych - nie ma chyba nakazu rozbudowywania sieci dróg rowerowych w miastach.
Nakaz tego typu dotyczy jedynie nowo-powstałych dróg (którym powinny towarzyszyć ścieżki rowerowe) w duzych aglomeracjach. :-)

PKP a przewóz roweru