PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.

Data: 2009-03-26 22:06:01
Autor: Piotr [trzykoty]
PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.

Użytkownik " Matrix" <matrix_84@NOSPAM.gazeta.pl> napisał
Po 2 tygodniach dostaję pismo, że karę muszę zapłacić bo jechałem na tyłach
pociągu bez biletu i teraz mam zapłacić już nie 65pln ale 158 w związku z
kosztami prowadzonego postępowania.

Bo opłata dodatkowa jest różna, zapłacona do 7 dni niższa, potem wyższa.
Patrz w ustawie prawo przewozowe i rozporządzeniu ministra... w sprawie opłat dodaktowych, regulaminie przewozu, taryfie osobowej. Generalnie ja bym zapłacił tylko karę zgodnie z tymi przepisami bez żadnych kosztów. Z tym, że po 7 dni jest ona wyższa.

PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.