PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.

Data: 2009-03-27 09:07:36
Autor: Kapsel
PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.

Będzie lekko OT, ale raz miałem przypadek, jak w pośpiesznym dwie studentki
chciały wysiąść w Opolu i drzwi się zacięły. Chciałem im pomóc, bo myślałem
że słabe to szarpnąłem te drzwi mocniej, mało ramienia nie wyrwałem...

Pociąg ruszył, dziewczyny narobiły wrzasku, przyszły kanary i wypisały im
dodatkowy bilet do Gliwic, bo tam była następna stacja. Bilet był
kredytowy, bo pieniędzy z sobą już nie miały, na nic zdały się wyjaśnienia
o zatrzaśniętych drzwiach - w tym moje, jako świadka zdarzenia.

Cholerny miałem  niesmak po tej sytuacji...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

PKP - żąda ode mnie zapłaty za jej własne koszta.