PKS-m do Moka

Data: 2010-11-17 10:42:05
Autor: adamer
PKS-m do Moka
Witam,
Zadałem to pytanie dwa razy do PKS Zakopane, ale nie raczono mi odpowiedzieć.
Mam wątpliwość, czy myli mnie pamięć, czy jednak nie, a mianowicie:
Wydaje mi się, że do wczesnych lat 70-ch kursowały PKS-y do samego starego schroniska w Moku (na pewno jeżdziły do Włosienicy). Kto pamięta tamte piękne czasy - proszę o odpowiedź
pozdrawiam
adamer

Data: 2010-11-17 12:30:00
Autor: szufla
PKS-m do Moka
Do Wlosienicy jako male dziecko w latach `70 PKSem jezdzilem na pewno, do Moka nie przypominam sobie :) Ale wczesniej mysle, ze jezdzily. Tuz przed wojna wprowadzono pierwsze kursy panstwowych to po wojnie mysle, ze tez kursowaly.
Poszukaj w internecie :)

sz.

Data: 2010-11-17 13:29:03
Autor: tanill
PKS-m do Moka

Użytkownik "adamer" napisał w wiadomości ,
Zadałem to pytanie dwa razy do PKS Zakopane, ale nie raczono mi odpowiedzieć.

Pomijając inne aspekty to pewnie już dawno w PKS nikt nie pracuje kto pamięta te czasy. W 1976 roku już napewno dojazd był do Włosienicy. Czy wcześniej bliżej schronu nie pamiętam. Zapytam rodziców, ja byłem w 74 pierwszy raz ale nie pamiętam niestety dokąd dojeżdżał PKS

Data: 2010-11-17 13:32:22
Autor: live_evil
PKS-m do Moka
W dniu 17.11.2010 13:29, tanill pisze:
[...]

Słyszałem od mojej matki, że w latach sześćdziesiątych PKSem można było dojechać "do samych drzwi".

--
live_evil

Data: 2010-11-17 13:41:13
Autor: Basia Z.
PKS-m do Moka
W dniu 2010-11-17 10:42, adamer pisze:
[...]

Widziałam zdjęcie jelcza typu "ogórek" przed schroniskiem w Morskim Oku, ale nie było podanego roku.
_Chba_ była to pierwsza połowa lat 60.
To zdjęcie gdzieś krąży po sieci.
Sama byłam tam z rodzicami w roku 1968 lub 1969, ale nie pamiętam czy podjechaliśmy autobusem pod samo Morskie Oko.

Natomiast na 100 % pamiętam że w Sylwestra 1979/80 zjeżdżaliśmy "maluchem " z Włosienicy do Wodogrzmotów, bo przyszło nam do głowy w środku nocy zmienić lokal z MOka na Roztokę.
Autobusy do Włosienicy kursowały chyba do 1984 r.

B.

Data: 2010-11-17 14:50:43
Autor: J_K_K
PKS-m do Moka
Użytkownik "Basia Z." <bjz-to-usun@poczta.i-to-tez.onet.pl> napisał w wiadomości news:ic0ihi$jij$1news2.ipartners.pl...
Widziałam zdjęcie jelcza typu "ogórek" przed schroniskiem w Morskim Oku, ale nie było podanego roku.
_Chba_ była to pierwsza połowa lat 60.
To zdjęcie gdzieś krąży po sieci.

Też "gdzieś" widziałem takie zdjęcie,
aczkolwiek mnie utkwił w pamięci autobus
marki San -> poprzednik Autosana.
W zależności od wyglądu można by zidentyfikować lata
- jesli np. H100, to od 1968 wzwyż.

Pzdr

JKK

Data: 2010-11-17 19:49:18
Autor: Marek Włodarz
PKS-m do Moka
W artykule <ic0ihi$jij$1@news2.ipartners.pl>
Basia Z. napisał(a):

[...]

W 1968 autobus jeszcze dojeżdżał pod samo schronisko. Kiedy skrócono
do Włosienicy, nie wiem, ale w 1976 już na pewno tam kończył.

Pozdrawiam,
Marek W.
--
Suma inteligencji ludzkości jest stała. Tylko ludzi jest coraz więcej.

Data: 2010-11-17 22:35:18
Autor: szufla
PKS-m do Moka
Autobusy do Włosienicy kursowały chyba do 1984 r.

Nawet do 1988.

sz.

Data: 2010-11-17 13:44:19
Autor: Michał Siwicki
PKS-m do Moka
PKS w Zakopanem zbankrutował tydzień temu

pozdrawiam

Michał Siwicki

Data: 2010-11-22 01:07:47
Autor: Pawel Chmielewski
PKS-m do Moka
PKS w Zakopanem zbankrutował tydzień temu
A coś bliżej jeśli można?

Paweł

Data: 2010-11-22 09:55:23
Autor: Andrzej Kłos
PKS-m do Moka
Pawel Chmielewski pisze:
PKS w Zakopanem zbankrutował tydzień temu
A coś bliżej jeśli można?

http://www.tygodnikpodhalanski.pl/www/index.php?mod=news&strona=4&kat=2&id=&typ=w&id=10654

andy_nek

Data: 2010-11-17 22:12:04
Autor: adam
PKS-m do Moka
Wydaje mi się, że do wczesnych lat 70-ch kursowały PKS-y do samego starego
schroniska w Moku (na pewno jeżdziły do Włosienicy). Kto pamięta tamte piękne
czasy - proszę o odpowiedź

W 1968 bylem na szkolnej wycieczce, ze 100% pewnoscia dojechalismy do samego schroniska, ale nie pamietam, czy to byl PKS czy wynajety autobus dla naszej klasy. Plac przed schoniskiem, dzisiaj wylany asfaltem, wtedy byl wysypany czarnym zwirem.
Potem okazalo sie, ze na skutek ruchu samochodow zaczela przeciekac morena i ruch skrocono do Wlosienicy.
W ktoryms albumie (nie chce mi sie teraz szukac) jest zdjecie autobusu na pustym!!! placu przed schroniskiem.

Adam

Data: 2010-11-17 23:00:15
Autor: adam
PKS-m do Moka
W 1968 bylem na szkolnej wycieczce, ze 100% pewnoscia dojechalismy do samego schroniska

Pomylka, wycieczka byla w 1966r.
Adam

Data: 2010-11-27 12:10:22
Autor: Tomek
PKS-m do Moka

Użytkownik "adam" <adamw777@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ic1j9h$71i$1inews.gazeta.pl...
W 1968 bylem na szkolnej wycieczce, ze 100% pewnoscia dojechalismy do samego schroniska

Pomylka, wycieczka byla w 1966r.
Adam

Zgoda.
Ruch skrócono do Włosienicy w roku 1967.
T.

Data: 2010-11-18 10:23:18
Autor: any
PKS-m do Moka
W dniu 2010-11-17 10:42, adamer pisze:
Witam,
Zadałem to pytanie dwa razy do PKS Zakopane,

Czemu do PKS?
Nie lepiej pytać w TPN? W końcu to chyba jedyna instytucja w tym rejonie, która nie zmieniła statusu organizacyjno-prawnego. Albo zmieniła w niewielkim stopniu.

Wydaje mi się, że do wczesnych lat 70-ch kursowały PKS-y do samego...

Do 1971 roku możliwy był wjazd na morenę.
W 1988 roku, na wskutek osuwiska przy Wodogrzmotach zamknięto drogę od Palenicy Białczańskiej. Osuwisko wyremontowano w 2009 roku.

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-11-22 17:29:17
Autor: borsuk
PKS-m do Moka
W dniu 2010-11-18 10:23, any pisze:

[...]

W r. 1968 końcowy przystanek PKS był na Włosienicy a obok budowano "paawilon turystycno-usługowy" (byłem wtedy pierwszy raz w MOKu i w Tatrach)

pozdrawiam
borsuk

Data: 2010-11-19 13:24:14
Autor: Grzegorz
PKS-m do Moka
[...]

1983 - do Włosienicy na pewno. Do Moka już było zamknięte .... Tzw. "pospieszne" - czasem udało się wsiąść an Głodówce ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-11-19 13:55:27
Autor: szufla
PKS-m do Moka
1983 - do Włosienicy na pewno. Do Moka już było zamknięte .... Tzw. "pospieszne" - czasem udało się wsiąść an Głodówce ;-)

Grzesiu, czytasz wczesniejsze posty ? :)

sz.

PKS-m do Moka