PKS-m do Moka

Data: 2010-11-18 10:23:18
Autor: any
PKS-m do Moka
W dniu 2010-11-17 10:42, adamer pisze:
Witam,
Zadałem to pytanie dwa razy do PKS Zakopane,

Czemu do PKS?
Nie lepiej pytać w TPN? W końcu to chyba jedyna instytucja w tym rejonie, która nie zmieniła statusu organizacyjno-prawnego. Albo zmieniła w niewielkim stopniu.

Wydaje mi się, że do wczesnych lat 70-ch kursowały PKS-y do samego...

Do 1971 roku możliwy był wjazd na morenę.
W 1988 roku, na wskutek osuwiska przy Wodogrzmotach zamknięto drogę od Palenicy Białczańskiej. Osuwisko wyremontowano w 2009 roku.

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-11-22 17:29:17
Autor: borsuk
PKS-m do Moka
W dniu 2010-11-18 10:23, any pisze:

[...]

W r. 1968 końcowy przystanek PKS był na Włosienicy a obok budowano "paawilon turystycno-usługowy" (byłem wtedy pierwszy raz w MOKu i w Tatrach)

pozdrawiam
borsuk

PKS-m do Moka