PKS-m do Moka

Data: 2010-11-19 13:24:14
Autor: Grzegorz
PKS-m do Moka
Witam,

Zadałem to pytanie dwa razy do PKS Zakopane, ale nie raczono mi odpowiedzieć.
Mam wątpliwość, czy myli mnie pamięć, czy jednak nie, a mianowicie:
Wydaje mi się, że do wczesnych lat 70-ch kursowały PKS-y do samego starego
schroniska w Moku (na pewno jeżdziły do Włosienicy). Kto pamięta tamte piękne
czasy - proszę o odpowiedź

1983 - do Włosienicy na pewno. Do Moka już było zamknięte .... Tzw. "pospieszne" - czasem udało się wsiąść an Głodówce ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2010-11-19 13:55:27
Autor: szufla
PKS-m do Moka
1983 - do Włosienicy na pewno. Do Moka już było zamknięte .... Tzw. "pospieszne" - czasem udało się wsiąść an Głodówce ;-)

Grzesiu, czytasz wczesniejsze posty ? :)

sz.

PKS-m do Moka