PKW odpowiada picowskiej łgarce.

Data: 2010-03-16 13:46:44
Autor: bolek
PKW odpowiada picowskiej łgarce.

Użytkownik "najgorsze wyrazy wspólczucia" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hnnpe1$bbk$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -- -- --

I tak to w majestacie prawa dwaj kolesie do kielicha
będą chlali za nasze pieniądze i dodatkowo dostaną
za to wynagrodzenie z mojej qrwa kieszeni.
Wynagrodzenie za leserstwo, bo przy tych ich wyjazdach
to oni już nic nie będą robić./chociaż może przynajmniej mniej spieprzą/
Sikorski już olewa swoją robotę.

bolek

Data: 2010-03-16 17:42:21
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnnv9d$4ei$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A to oni wogole coś robią kretynie? A jak coś robią i pieprzą to lepiej, zeby nie robili.

--
stevep

Data: 2010-03-16 18:14:25
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hno9gd$4tk$1news.vectranet.pl...
[...]

Te, kretyna to prędzej znajdziesz w swojej rodzinie.
A skoro nic nie robią, to po co im tak wchodzisz w dupę
i wyzywasz wszystkich od picowców ??
Chyba, że dzięki nim możesz też nic nie robić.
To by tłumaczyło wszystko.

Data: 2010-03-17 11:17:30
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnoevc$fsb$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Kretyna poznaje na węch, a od ciebie taki smrod, że nos wykreca.

--
stevep

Data: 2010-03-17 13:27:37
Autor: bolek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hnq7an$jka$1news.vectranet.pl...
[...]

To masz super komputer.
Mysz ci w nim zdechła, że śmierdzi ?

Data: 2010-03-18 12:26:39
Autor: cirrus
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hnqi0o$2i9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Twój smród kretyna przenosi się nawet przez internet.

--
stevep

PKW odpowiada picowskiej łgarce.