PKW przekłada konferencję. Będzie sensacja lub cud nad urnami?

Data: 2015-10-26 14:30:48
Autor: mrbluesky.pl
PKW przekłada konferencję. Będzie sensacja lub cud nad urnami?
"Sytuacja zmienia się jak w kalejdoskopie. Najpierw przyszła informacja, że do Sejmu wchodzi jednak Korwin. Potem, że wypada z niego PSL! A na koniec, że Zjednoczona Lewica jednak przekroczyła 8 procent i wejdzie do Sejmu jako koalicja. A to by oznaczało, że PiS nie będzie rz±dzić samodzielnie! Oczywi¶cie s± to wszytko nieoficjalne informacje. Wci±ż czekamy na pierwsze oficjalne, wstępne wyniki z PKW, które maj± być znane między godzin± 18, a 21."
http://www.fakt.pl/politycy/wybory-2015-oficjalne-wyniki-kto-wszedl-do-sejmu-,artykuly,586588.html

Data: 2015-10-26 22:36:05
Autor: Lord Donald
PKW przekłada konferencję. Będzie sensacja lub cud nad urnami?
Raczej próbują wcisnąć PSL, wycyckać krowina.

Data: 2015-10-26 22:42:54
Autor: boukun
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:n0m6c2$4ti$2speranza.aioe.org...
Raczej próbują wcisnąć PSL, wycyckać krowina.

Tylko debile chca debila Korwina...

boukun

Data: 2015-10-26 15:00:19
Autor: mrbluesky.pl
PKW przekłada konferencję. Będzie sensacja lub cud nad urnami?
No i bez sensacji...
22.40 Oficjalne wyniki PKW:

PiS 37,58 proc.
PO 24,09 proc.
Razem 3,62 proc.
KORWiN 4,76 proc.
PSL 5,13 proc.
Zjednoczona Lewica 7,55 proc.
Kukiz'15 8,81 proc.
Nowoczesna 7,60 proc.

PSL jednak w Sejmie! Poza parlamentem Zjednoczona Lewica, KORWiN i Partia Razem.

Data: 2015-10-26 23:33:25
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 22:42, boukun pisze:
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag
Raczej próbują wcisnąć PSL, wycyckać krowina.

Tylko debile chca debila Korwina...

boukun
Debil z niego jest, ale to co mówił z VAT, które całkowicie ma zastąpić dochodowy to nie głupie, bo ulgi w VAT robią kichę w systemie podatkowym, nie dają nic dobrego dla zwykłych ludzi, a tylko lobbują niektóre firmy kolesiów POsrańców, a dochodowy od ludzi biednych tak nie istnieje a bogaci nauczyli się jego obchodzić. Po za tym wykopać finansowanie wszystkich pseudo artystów z ramienia resortu, to ja jak będzie mi się podobał kanał telewizji, książka, film to za niego zapłacę, a nie miliony z podatków idą na kolejną kac-wawe i inne pierdoły, i utrzymują resortowych pachołków jak Lisy, itp... Prosty podatek jakim jest VAT nie jest do ominięcia, jak się zlikwiduje ulgi, a na pewno zlikwiduje ogromną biurokrację i księgowość w przedsiębiorstwach ze względu na podatek dochodowy, z którego ostatecznie g mamy.

Data: 2015-10-26 23:53:30
Autor: boukun
[...]

Jedna moze rzecz madrzejsza powiedzial, nie wiem, ale bydlak by ludzi zajechal, a ja jestem lewicowcem... i takich bydlakow kapitalistycznych nie cierpie...

boukun

Data: 2015-10-26 23:38:55
Autor: Lord Donald
W dniu 26.10.2015 o 23:33, Lord Donald pisze:
[...]

finansowanie wszystkich pseudo artystĂłw z ramienia resortu, to ja jak
[...]
I jak Wojdak przyśle pieniążki na swojego bachorka i żonkę to wybuli podatek płacąc normalnie stawkę za pieluchy, katkę, itp... 25%, opłaci mu leczenie itp..., i będzie sprawiedliwie. A bełta i opłatę za barak we Włoszech niech se już nabędzie za stawkę z ulgą 3% VAT.

Data: 2015-10-27 06:11:56
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 23:53 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag
Raczej próbuj± wcisn±ć PSL, wycyckać krowina.

Tylko debile chca debila Korwina...

boukun
Debil z niego jest, ale to co mówił z VAT, które całkowicie ma zast±pić  dochodowy to nie głupie,

Jedna moze rzecz madrzejsza powiedzial, nie wiem, ale bydlak by ludzi  zajechal, a ja jestem lewicowcem... i takich bydlakow kapitalistycznych  nie cierpie...

boukun

Eeee, jeste¶ co najwyżej lewy Mo¶ku i "prawy" populista.
--
stevep
-- -- -

PKW przekłada konferencję. Będzie sensacja lub cud nad urnami?