PKW: wybory prezydenckie od nowa

Data: 2020-05-10 12:52:51
Autor: Bruno Brunowski
PKW: wybory prezydenckie od nowa
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

--
Bruno

Data: 2020-05-10 21:55:23
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

Bruno

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A kto odpowie za koronawirusa? Straty są i będą się pomnażać.

boukun

Data: 2020-05-10 13:33:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 21:55:24 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

A właśnie, dobrze, że wspominasz: "Spółka Blirt osiągnęła rekordowe przychody i zysk dzięki rządowym zamówieniom na testy na koronawirusa. Związana jest z Jerzym Milewskim, doradcą Andrzeja Dudy, dostała zlecenia bez przetargu."

A całość zarejestrowana na Cyprze.

https://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,25929822,firma-zwiazana-z-doradca-dudy-swietnie-zarobila-na-testach-na.html

--
Bruno

Data: 2020-05-10 23:01:57
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No to jak już to wiesz, to się nie testuj. Zawsze wiadomo, że największa mafia jest w rządzie, jaki by nie był.

boukun

Data: 2020-05-10 18:49:55
Autor: japanizer
On Monday, May 11, 2020 at 6:01:59 AM UTC+9, boukun wrote:
> [...]

No to jak już to wiesz, to się nie testuj. Zawsze wiadomo, że największa mafia jest w rządzie, jaki by nie był.

Ostatnio nawet mafię VAT udało się pistargowicy w ministerstwie finansów zainstalować.

Data: 2020-05-11 00:51:59
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 10 maja 2020 23:01:59 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

No to jak już to wiesz, to się nie testuj. Zawsze wiadomo, że największa mafia jest w rządzie, jaki by nie był.

Dla pisiorów koronawirus to istna manna z nieba: "Z dokumentów, do których dotarła "Wyborcza", wynika, że maski kupiła w Chinach polska spółka Quantron SA ze wsi Łazy pod Warszawą, która odsprzedała je potem KGHM i Lotosowi. To Quantron widnieje w dokumentach lotniczych jako jedyny nadawca ładunku. Z poświadczenia celnego wynika, że za 1,35 mln maseczek miedziowa spółka zapłaciła Quantronowi prawie 2,65 mln dol. To 1,96 dol. za sztukę, czyli ok. 8 zł. A jednorazowe maseczki są dostępne w sklepach po... 1,62 zł za sztukę.

Jak ustalił dziennik, Quantron SA to firma, która zajmuje się m.in. handlem bronią. Jej założycielem i prezesem jest Andrzej Mikołajczyk, były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych rozwiązanych w 2006 r. przez pierwszy rząd PiS. Wiceprezesem Quantron SA jest z kolei Szymon Skalski, który potwierdził dziennikowi, że firma pośredniczyła w zakupach na rzecz KGHM i Lotosu."

--
Bruno

https://natemat.pl/308233,wyborcza-kghm-sprowadzil-jednorazowe-maseczki-kulisy-transportu-an-225

Data: 2020-05-11 12:23:43
Autor: boukun
> [...]

Jak ustalił dziennik, Quantron SA to firma, która zajmuje się m.in. handlem bronią. Jej założycielem i prezesem jest Andrzej Mikołajczyk, były oficer Wojskowych Służb Informacyjnych rozwiązanych w 2006 r. przez pierwszy rząd PiS. Wiceprezesem Quantron SA jest z kolei Szymon Skalski, który potwierdził dziennikowi, że firma pośredniczyła w zakupach na rzecz KGHM i Lotosu."

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Każda klęska typu wojna, pandemia choroby pozwala każdemu rządowi przetrwać.

boukun

Data: 2020-05-11 16:35:46
Autor: Runt
wybory prezydenckie od nowa winna totalna!
W dniu 2020-05-11 o 12:23, boukun pisze:

Każda klęska typu wojna, pandemia choroby pozwala każdemu rządowi przetrwać.

Czy 5G też? ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:25:09
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 23:01, boukun pisze:
Zawsze wiadomo, że największa mafia jest w rządzie, jaki by nie był.
Możesz potwierdzić, że w PiS również?
Zaryzykujesz łomotaniem do drzwi o 05:59:59 ?

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:26:59
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 22:33, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Koryta i  żłoby swojakom! Dobra zmiana! Dojna! ;-)))

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:25:00
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 21:55, boukun pisze:

A kto odpowie za koronawirusa? Straty są i będą się pomnażać.

5G. Własnie podano, że sieć rusza w PL.
Przypomnisz mi kto wyraził zgodę na jej uruchomienie?

--
Runt

Data: 2020-05-10 22:31:57
Autor: z
W dniu 2020-05-10 o 21:52, Bruno Brunowski pisze:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

TSUE musi wydać wyrok i ten wyrok będzie mogło sobie WSADZIĆ ;-)

Data: 2020-05-11 07:25:05
Autor: Runt
W dniu 2020-05-10 o 22:31, z pisze:
W dniu 2020-05-10 o 21:52, Bruno Brunowski pisze:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?
TSUE musi wydać wyrok i ten wyrok będzie mogło sobie WSADZIĆ ;-)

Oczywiście. Bo TSUE nie ma z tym nic wspólnego.
Sasin również, premier też rznie głupa.
Listonosze pierwszy raz słysza o jakims pakiecie.
Same się wydrukowały. Cud panie! Cud!

--
Runt

Data: 2020-05-11 07:53:19
Autor: z
W dniu 2020-05-11 o 07:25, Runt pisze:
Bo TSUE nie ma z tym nic wspólnego.

Ale trwają prace aby Tsue nabyło takie kompetencje.
Ty sie nie boj. ;-)

Data: 2020-05-11 08:15:05
Autor: Runt
W dniu 2020-05-11 o 07:53, z pisze:
W dniu 2020-05-11 o 07:25, Runt pisze:
Bo TSUE nie ma z tym nic wspólnego.
Ale trwają prace aby Tsue nabyło takie kompetencje.
Tak? No to pdaj link.
Ty sie nie boj. ;-)
Ty sie bój! Kłamstwo ma krótkie paluchy!

--
Runt

Keep smilling. All's well that ends well!

Data: 2020-05-11 14:00:26
Autor: z
PKW: wybory prezydenckie od nowa
Pamiętasz jeszcze hasło z krzyżówki:
"przyszły prezydent Polski"?
Ty KŁAMCO

Data: 2020-05-11 07:24:56
Autor: Runt
PKW: wybory prezydenckie od nowa
W dniu 2020-05-10 o 21:52, Bruno Brunowski pisze:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

Jak to kto! Przecież juz było wczęśniej wiadomo, że Grodzki, Tusk, PO, UE, jakieś KOD-y i inne totalne!

--
Runt

Data: 2020-05-11 08:46:54
Autor: Alojzy Gąska
PKW: wybory prezydenckie od nowa
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

To tylko papier, zrecyklinguje się:)

A może kolekcjonerom się wciśnie?

A właśnie, dobrze, że wspominasz: "Spółka Blirt
całość zarejestrowana na Cyprze.

Że tak powiem niepatriotycznie.

Data: 2020-05-11 13:27:34
Autor: mrbluesky.pl
PKW: wybory prezydenckie od nowa
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?

To tylko papier, zrecyklinguje się:) A może kolekcjonerom się wciśnie? -- -
Obca agentura juz zapewne probki zabezpieczen papieru pakietow do przyszlych podrobek ma ;P

Data: 2020-05-12 06:58:06
Autor: Runt
W dniu 2020-05-11 o 17:46, Alojzy Gąska pisze:
użytkownik Bruno Brunowski napisał:
A kto odpowie za +30mln pakietów wyborczych?
To tylko papier, zrecyklinguje się:)
A może kolekcjonerom się wciśnie?

30 mln bezwartościowej makulatury? ;-))))

--
Runt

PKW: wybory prezydenckie od nowa