PL [*]

Data: 2010-04-10 10:18:34
Autor: Michał Wolff
PL [*]
Ogromna tragedia, już po raz drugi drugi raz w Katyniu ginie polska
elita [*]
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-10 20:24:33
Autor: jacek duma
PL [*]
Michał Wolff pisze:
Ogromna tragedia, już po raz drugi drugi raz w Katyniu ginie polska
elita [*]
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl
Elita ? Gosiewski ?
Raczej towarzystwo wzajemnej adoracji na własne życzenie ...
Udowadniają to teraz wszyscy znajomi królika występujący na wszystkich ważniejszych kanałach telewizyjnych. Wystarczy również poczytać  ich biografie.
Co tam robił Prezes PKOL ? NBP ? Szukali złotych obrączek zamordowanych oficerów w poczet naszego obecnego długu publicznego ? Prezydencki samolot to nie taksówka dla przyjaciół i znajomych.

Przeczytaj sobie dlaczego ten ważny Pan podjął dymisję w 2008 roku.
http://dziennik.pl/wydarzenia/article230019/Dlaczego_pilot_odmowil_prezydentowi.html

Zerknij czym dowodził.
http://pl.wikipedia.org/wiki/36_Specjalny_Pu%C5%82k_Lotnictwa_Transportowego

Oraz poczytaj sobie czego wymagał czasami nasz nieżyjący już prezydent od pilotów maszyn którymi był transportowany.
jd

PS
Poza tym nie ta grupa ...

Data: 2010-04-10 14:01:10
Autor: Michał Wolff
PL [*]
On 10 Kwi, 20:24, jacek duma <du...@spam.pl> wrote:
Michał Wolff pisze:> Ogromna tragedia, już po raz drugi drugi raz w Katyniu ginie polska
> [...]

Oraz poczytaj sobie czego wymagał czasami nasz nieżyjący już prezydent
od pilotów maszyn którymi był transportowany.

Nóż w kieszeni się otwiera na takie wypowiedzi.  Są sprawy o których
można mówić tylko poważnie albo nie mówić nic i trzeba być bardzo
małym człowieczkiem żeby nie rozumieć że taka tragedia się do nich
bezwzględnie zalicza. W żadnym razie nie jest to czas na wyciąganie
żałosnych politycznych sporów i własnych frustracji i żalów, czy
rozpoczynanie internetowych napierdzielanek.

Zginął mój prezydent (choć ja na niego nie głosowałem), zginęła masa
zasłużonych dla Polski polityków ze wszystkich stron sceny
politycznej, zginęło najwyższe dowództwo wojska, w takiej chwili godny
człowiek może tylko składać kondolencje i wyrażać żal.

Niestety internet daje pole do popisu rozmaitym małym ludziom; w
realnym świecie za tekst typu "no juz nic wiecej nie napisze, nie
wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity" człowiekowi można
tylko napluć w twarz.
EOT
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-10 23:13:58
Autor: Norbert
PL [*]
[...]

A czy czlowiek uczciwie pracujacy cale zycie jest gorszy od nich? Kondolencje skladac mozna, ale nie na grupie wpisujac ['].
Po prostu staram sie pojac samonapedzajaca sie medialna histerie, z kazda tragedia jest gorzej, media przescigaja sie, ktore pierwsze wyswietli czarna wstazke. Strony WWW robia sie czarne. I jakos, nie moge uwierzyc w to, ze najwieksi konkurenci  w Polsce i za granica, wylewaja teraz prawdziwe lzy. Gdyby tak myslec, to nasze zycie codziennie powinno byc czarno-biale, smutne, w zalobie. Pomysl, ponad 1000 POLAKOW codziennie umiera, znasz ich, skad wiesz, ze nie sa ELITA? Mozna nad tym ubolewac, zamyslic sie, za miesiac moge napisac post na ten temat, ciekawe czy ktos bedzie jeszcze pamietal o tym.

Niestety internet daje pole do popisu rozmaitym małym ludziom; w

racja

realnym świecie za tekst typu "no juz nic wiecej nie napisze, nie
wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity" człowiekowi można
tylko napluć w twarz.

oj to juz jest prymitywne

EOT

tez tak mysle

Data: 2010-04-11 04:27:47
Autor: Rowerex
PL [*]
On 10 Kwi, 22:13, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
> [...]
>człowiek może tylko składać kondolencje i wyrażać żal.

A czy czlowiek uczciwie pracujacy cale zycie jest gorszy od nich?

Nie jest gorszy, bo jest ich częścią. Jeśli giną osoby reprezentujące
dane państwo, to jest to tragedia dotycząca całego państwa.

Tak to się na świecie ułożyło, że śmierć szarego obywatela przeżywa
się we własnym gronie, choć czasem i taka śmierć urasta do miana
symbolu. Śmierć symbolicznego przedstawiciela narodu przeżywa cały
naród - ktoś kto tego nie rozumie i komu to przeszkadza niech
przynajmniej nie pluje publicznie jadem.

Jeśli komuś ludzie-symbole nie odpowiadają, to równie dobrze może mu
nie odpowiadać flaga narodowa, że brzydka, że mało kolorowa, mało
rowerowa, itp. -  niech wymyśli własną i ogłosi niepodległość, ciekawe
kogo wybierze za przywódcę...

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 09:21:26
Autor: Rowerex
PL [*]
On 11 Kwi, 17:00, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:

>symbolu. Śmierć symbolicznego przedstawiciela narodu przeżywa cały
>naród - ktoś kto tego nie rozumie i komu to przeszkadza niech
>przynajmniej nie pluje publicznie jadem.

Alez ja nie pluje, po prostu nie znosze obludy :)

Są różnie sposoby "nie znoszenia" - bywają też sposoby obłudne.

Uwazasz ze jak tego nie
przezywam nie naleze do narodu? W takim razie zwolnij mnie z podatkow.

Za Twoje podatki odbył się lot do Smoleńska.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 18:46:48
Autor: Norbert
PL [*]
Są różnie sposoby "nie znoszenia" - bywają też sposoby obłudne.

Co Ci powiem to Ci powiem:
http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Tyle w temacie.
EOT

Data: 2010-04-11 09:56:40
Autor: Rowerex
PL [*]
On 11 Kwi, 17:46, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
>Są różnie sposoby "nie znoszenia" - bywają też sposoby obłudne.

Co Ci powiem to Ci powiem:http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Tyle w temacie.
EOT

http://www.youtube.com/watch?v=SzTfsyvjBHw

:P

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 19:57:57
Autor: nb
PL [*]
at Sun 11 of Apr 2010 18:46, Norbert wrote:

Są różnie sposoby "nie znoszenia" - bywają też sposoby obłudne.

Co Ci powiem to Ci powiem:
http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Ależ małostkowy jesteś. Hiszpanie wielbią swojego króla za podobne zachowanie.
 http://www.youtube.com/watch?v=X3Kzbo7tNLg

Różnica, na niekorzyść króla, że powiedział to jako
urzędujący władca do urzędującego władcy. Lech Kaczyński
jako kandydat na "burmistrza" odezwał się do... dziada?
Kaczyński, już jako prezydent, nigdy nie pozwolił sobie na takie
lub choćby zbliżone zachowanie.

PS Ciekawostką jest to, że tutaj Zapatero bronił swojego przeciwnika
Aznara. W przełożeniu na polskie to tak, jakby Jarosław Kaczyński bronił Millera albo Tusk Kaczyńskiego.

--
nb

Data: 2010-04-11 20:21:21
Autor: Norbert
PL [*]
Kaczyński, już jako prezydent, nigdy nie pozwolił sobie na takie
lub choćby zbliżone zachowanie.

ORLY?
http://www.youtube.com/watch?v=o8XZQyFmUgg

Data: 2010-04-11 11:36:28
Autor: Rowerex
PL [*]
On 11 Kwi, 19:21, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
> Kaczyński, już jako prezydent, nigdy nie pozwolił sobie na takie
> lub choćby zbliżone zachowanie.

ORLY?http://www.youtube.com/watch?v=o8XZQyFmUgg

Jestem cholernie ciekaw, kogo chciałbyś obsadzić jako następcę na
fotelu prezydenta?

To pewnie kolejne "za trudne pytanie", no ale cóż.... Kto pyta wiele
błądzi :P

A może tak urządzić tok-szoł,, np.: "Rządy z gwiazdami", albo "Jak oni
rządzą!", Albo "Mam talent do prezydentury" - a jurorem obowiązkowo
Wojewódzki ;)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 21:14:58
Autor: Norbert
PL [*]
Jestem cholernie ciekaw, kogo chciałbyś obsadzić jako następcę na
fotelu prezydenta?

Z tego co wychodzi i tak nie ma na kogo glosowac, mozna tylko wybierac mniejsze ZLO i tak wlasnie wygladaja u nas wybory. Nie ma w polityce ludzi z pasja i checia by cos zmienic. Ale faktycznie, tacy uczciwie pracuja na dobro narodu i sie nie wychylaja, polityka to bagno.
Z politykow to ktos na ksztalt Wladyslawa Bartoszewskiego, ten juz za stary na prezydenta, ale moim zdaniem tego czlowieka mozna zaliczyc do prawdziwej ELITY.

Data: 2010-04-11 20:36:21
Autor: Jacek_P
PL [*]
Norbert napisal:
Z tego co wychodzi i tak nie ma na kogo glosowac, mozna tylko wybierac mniejsze ZLO i tak wlasnie wygladaja u nas wybory. Nie ma w polityce ludzi z pasja i checia by cos zmienic.

Byli. Zostali skutecznie zniechęceni jeszcze przed Wałęsę, który upodlił Turowicza i Mazowieckiego. Od czasów 'wojny
na gĂłrze' polska polityka jest kojarzona z cwaniactwem i szmaciarstwem.
A Kaczyńscy solidnie do tego rękę przyłożyli, gdy byli przydupasami
Wałęsy obok konkurencyjnego 'kapciowego'.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-10 23:19:04
Autor: Wojtek B
PL [*]

Użytkownik "Michał Wolff" <m-wolff@wp.pl> napisał w wiadomości news:b5f6e8b5-6097-48f5-bf2e-262569005e16q23g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

realnym świecie za tekst typu "no juz nic wiecej nie napisze, nie
wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity" człowiekowi można

Popieram w całej rozciągłości.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4999 (20100404) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-11 04:47:00
Autor: Rowerex
PL [*]
On 10 Kwi, 22:19, "Wojtek B" <pa...@polnet.cc> wrote:

[...]

A ja na niego głosowałem i uważam, że to był najlepszy wybór. To był
Nasz Prezydent.

"Umarł król, niech żyje król!" - będzie kolejny prezydent, jednym
będzie się podobał, innym nie. A jaki mamy wpływ na ten wybór? To jest
źle postawione pytanie, bardzo źle. Niestety spora część Polaków uważa
to pytanie za wyznacznik bycia obywatelem i nie są w stanie lub nie
chcą myśleć głebiej lub myśleć w ogóle.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 14:58:32
Autor: Titus Atomicus
PL [*]
In article <43f902ad-eec2-4d0d-8c3c-12852724eddf@12g2000yqi.googlegroups.com>,
 Rowerex <rowerex@op.pl> wrote:

A ja na niego głosowałem i uważam, że to był najlepszy wybór.

To wiele wyjasnia.

TA

Data: 2010-04-11 08:43:37
Autor: Rowerex
PL [*]
On 11 Kwi, 13:58, Titus_Atomi...@somewhere.in.the.world wrote:
In article
<43f902ad-eec2-4d0d-8c3c-12852724e...@12g2000yqi.googlegroups.com>,

 Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:

> A ja na niego głosowałem i uważam, że to był najlepszy wybór.

To wiele wyjasnia.

Tak i jestem z tego naprawdę dumny.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 17:59:33
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-11 13:47, Rowerex pisze:
To był
Nasz Prezydent.

Raczej "Wasz", na pewno nie wykształciuchów , gejów i lesbijek, dziadów,
komuchów , ubeków, żydów, niemców, i innych wrogów ...jakkolwiek sobie
poszczególne osoby zasłużyły lub nie aby były zakwalifikowane do danej
grupy społecznej, trochę się zbierze.

Data: 2010-04-11 09:28:11
Autor: Rowerex
PL [*] Zadanie nr 2
On 11 Kwi, 16:59, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
W dniu 2010-04-11 13:47, Rowerex pisze:

> To by
> Nasz Prezydent.

Raczej "Wasz"

No to zadanie nr 2.

Przy każdym nazwisku z listy ofiar wpisz: WASZ lub NASZ

Na tej podstawie ustalimy, gdzie, jak i czy pochować poszczególne
ofiary. Czekam niecierpliwie :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 18:35:13
Autor: kml
PL [*] Zadanie nr 2

wrote:
> [...]

Przy każdym nazwisku z listy ofiar wpisz: WASZ lub NASZ

Na tej podstawie ustalimy, gdzie, jak i czy pochować poszczególne
==============

"Spieprzaj dziadu"

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-11 18:39:11
Autor: deepblue
PL [*]
Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hpsrl6$99v$1news.task.gda.pl...

[...]

Zapomniałeś o sowietach.
Mimo że sam za nim nie przepadałem, delikatnie mówiąc, to chyba nie czas i miejsce żeby o tym wspominać?

--
deepblue __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5017 (20100411) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-10 20:57:27
Autor: Akarm
PL [*]
kml napisał
Użytkownik "jacek duma"
nie ta grupa ...
Dokładnie tak.

Dobrze, że choć dwie osoby zwróciły na to uwagę, choć z drugiej strony dobrze, że tylko trzy osoby wykazały się brakiem znajomości netykiety. ;)

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

Data: 2010-04-10 21:30:49
Autor: Norbert
PL [*]
PS
Poza tym nie ta grupa ...

Dokładnie tak.

A myslalem ze jestem nienormalny, ze wzgledu na to ze nie poruszylo mnie to jakos. W Tibilisi tez prezydent byl oburzony ze pilot nie chcial ladowac. No a teraz zabraklo asertywnosci pilotowi i jest co jest. Mowienie o elicie.... ekhm, elita to ginela w katastrofie Challengera. Gosiewski, Putra itp... ekhm, no juz nic wiecej nie napisze, nie wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity.
EOT i NTG

Data: 2010-04-10 21:38:12
Autor: szufla
PL [*]
ekhm, no juz nic wiecej nie napisze, nie wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity.

Trzeba byc niezlym skurwysynem, zeby zyczyc komus smierci.

sz.

Data: 2010-04-10 21:46:06
Autor: Norbert
PL [*]
ekhm, no juz nic wiecej nie napisze, nie wspominajac, ze zabraklo tam paru osob ze swity.

Trzeba byc niezlym skurwysynem, zeby zyczyc komus smierci.

Ojjj, ja nikomu nie zyczylem, co to to nie. Tylko po prostu ten zbieg okolicznosci, ze to takie pewne osobistosci z jednego kregu.
A co do zyczenia... zycze smierci kazdemu mordercy, czy to zle? Moge byc nawet niepoprawnym politycznie skurwysynem. dziekuje

Data: 2010-04-10 21:57:00
Autor: szufla
PL [*]
Tylko po prostu ten zbieg okolicznosci, ze to takie pewne osobistosci z jednego kregu.

Nie tylko z jednego i nie tylko politycy !

sz.

Data: 2010-04-10 22:06:08
Autor: Norbert
PL [*]
Nie tylko z jednego i nie tylko politycy !

Ojj tak, ponad 1000 Polakow dziennie umiera. Ze smiercia mam do czynienia czesciej niz Ci sie wydaje. Powiem tak, mozna sie rozczulac i sobie wmawiac, ze sie tym przejmujesz, tak na prawde, kazdy cierpi po stracie bliskich, a obcy ludzie... pamietasz to kilka dni, za miesiac nie bedzie po tym sladu, dzisiaj sa wszystkie strony czarno-biale, po co? Co to zmieni, co to da, co zmieni wypisywanie [']?? To jest tragedia rodzin, to wszystko. Pomysl o setkach innych Polakow ktorzy stracili bliskich w wypadach, z powodu choroby, wiesz, oni nie  ogladaja TV i maja to gdzies. Tak jak i ja...
To sie dzieje codziennie. Ja poki co jestem bardziej w szoku po rozjechaniu rowerzystki w Poznaniu tydzien temu, niz po tym dzisiejszym wydarzeniu. EOT

Data: 2010-04-10 22:17:13
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 22:06, Norbert pisze:
Ja poki co jestem bardziej w szoku po rozjechaniu rowerzystki w Poznaniu tydzien temu, niz po tym dzisiejszym wydarzeniu. EOT

I ja bo to dotyczy grupy społecznej która jest mi bliska i stylowi życia
i bezsilności na głupotę innych rodaków i nierówności w takiej sytuacji
jak znalazła się Kasia.

Notabene o jej śmierci nikt nie powiedział w TV i media były głuche a
_powinni_ _byli_ powiedziec bo problem jest poważny i informacja o tym
mogła by chociaż na 1 czy 10 osób ew wpłynąc lub coś uzmysłowić.
Ale jak jest jakaś idiotyczna akcja z kamizelkami to pieją i pierdoły
pociskają , lub jakiemuś politykowi coś się stanie to żałobe kilkudniową
wprowadzają.

Data: 2010-04-10 22:18:57
Autor: Wojtek B
PL [*]

Użytkownik "Norbert" <i@hate.spam> napisał w wiadomości news:hpqlnc$j06$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

To jesteś smutny skurwysyn ( nie obrażając mniejszych skurwysynów ) i żeby tak Tobie jak Ty innym.

--
-
NIE Pozdrawiam:

Data: 2010-04-10 14:18:31
Autor: piratte
PL [*]

pa...@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4999 (20100404) __________

http://www.eset.com

Życzę ci żebyś za pół roku wrócił do tego tematu, przeczytał jeszcze
raz co tu teraz napisałeś, i zrobił się naprawdę czerwony na mordzie
ze wstydu. I pewnie się zrobisz, o ile nie masz czerwonego ryła przez
większość dnia większość dni w tygodniu.
Norbert ostro napisał i można się z nim nie zgadzać, ale prezentuje
istotny punkt widzenia. W mojej rodzinie kilka osób zginęło gwałtowną
śmiercią. Nikt poza mną i moimi bliskimi się nie rozczulał nad tymi
zmarłymi.

To znaczy, żeby nie było wątpliwości - uważam że takie wydarzenie jak
to dzisiejsze zasługuje na żałobę narodową. W końcu ginie głowa
państwa i kilkunastu najważniejszych urzędników i dowódców wojskowych.
I dlatego powinna być żałoba narodowa.
Natomiast katastrofa jako taka i śmierć ludzi jako takich nie jest wg
mnie powodem do żałoby.
W III RP dzisiejsze wydarzenie jest PIERWSZYM które zasługuje na miano
żałoby narodowej.
Wczesniejsze wypadki górników, ptaszników czy pątników to były
zdarzenia losowe, a żałobę ogłaszali głodni atencji politycy.

Data: 2010-04-11 00:16:35
Autor: Tomek
PL [*]

[...]

Nie zapędzaj się z dzieleniem ludzi na lepszych i gorszych.
Urzędy które piastowali to praca jak każda inna, przyjdą następni.

Tomek

Data: 2010-04-10 22:26:54
Autor: Norbert
PL [*]
To jesteś smutny skurwysyn ( nie obrażając mniejszych skurwysynów ) i żeby tak Tobie jak Ty innym.

Dziekuje :)
Ja innym nie szkodze, niech inni nie szkodza mi. Tyle w tym temacie.
Po prostu nie narzucaljmy innym naszego myslenia. Ok, Ty to przezyles, twoj zal i bol, nie mam nic do tego, tylko nie mysl, ze ja mysle podobnie.
Zauwaz , ze nigdzie nie napisalem ze jestes skurwysynem, niezle prawda? Da sie?

Data: 2010-04-10 22:32:06
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 22:26, Norbert pisze:
[...]

Wojtek uszanuj inny punkt widzenia i nie wyzywaj.
Nie wszyscy w Polsce sa katolikami nie wszyscy czuli ze Prezydent ich
reprezentowal i puki co na szczescie nie ma obowiazku myslec i czuc jak
wszyscy (tzn już nie ma od 20lat).
Mi osobiście szkoda kilku osób bo wydaje mi się iż za życia pokazały
swoja wielkość będąc w cieniu jak P. Maria Kaczyńska lub Pani Izabela
Jaruga Nowacka a współczuje rodzinom wszystkich ofiar tego wypadku jak i
ofiar wypadków drogowych, czy zmarłych z powodu chorób itd o których
nikt nie mówi.

Data: 2010-04-10 22:40:17
Autor: Wojtek B
PL [*]

Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hpqn88$gln$1news.task.gda.pl...
[...]

Tylko jak żyjesz w jakimś kraju to musisz szanować jego przywódców.
Jak by rządzili koledzy pani Jarugi to za takie podejście mógłbyś podzielić los tych z Katynia.Tylko do tego trzeba dorosnąć bo Ty jesteś człowiek mały.

--
-

Data: 2010-04-10 22:41:21
Autor: Jacek_P
PL [*]
Wojtek B napisal:
Tylko jak żyjesz w jakimś kraju to musisz szanować jego przywódców.

Bzdura! Na szacunek to trzeba sobie zasłużyć. A w kraju raczkującym
politycznie jak Polska, to politycy przy pomocy kodeksu karnego
usiłują zapewnić sobie respekt. A zazwyczaj są na tyle prymitywni,
że tych dwóch pojęć 'szacunek' i 'respekt' nie rozróżniają semantycznie.

Jak by rządzili koledzy pani Jarugi to za takie podejście mógłbyś podzielić los tych z Katynia.Tylko do tego trzeba dorosnąć bo Ty jesteś człowiek mały.

Uau! Strach się bać, strach się bać. A teraz ostudź swoje emocje, dorośnij
parę lat i zerknij wtedy na archiwa Google'a, aby popatrzeć jakie
młodociany bzdury wypisywałeś. To przechodzi. Z wiekiem.

--
Jacek

Data: 2010-04-10 22:45:31
Autor: Norbert
PL [*]
[...]

Nic nie musisz, musisz placic podatki i przestrzegac obowiazujace prawo, ktore poki co nie mowi by wylewac lzy po wodzu.
A takich jak ty chce zmusic do myslenia, ze ludzie przezywaja takie tragedie codziennie, we wlasnym domu, w ciszy, w tv nie powiedza.

Data: 2010-04-10 23:51:07
Autor: zly
PL [*]
Dnia Sat, 10 Apr 2010 22:45:31 +0200, Norbert napisał(a):

Tylko jak żyjesz w jakimś kraju to musisz szanować jego przywódców.

Odpisuję tak, bo jak widać mój program jest tak mądry, że sam wycina posty
autorów takich przygłupich teorii...

--
marcin

Data: 2010-04-10 22:59:06
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 22:40, Wojtek B pisze:

[...]

Nie muszę a szanuje tych którzy swoimi czynami w/g mojej opini zasługują
na to.

Jak by rządzili koledzy pani Jarugi to za takie podejście mógłbyś
podzielić los tych z Katynia.

Mylisz poglądy polityczne z szacunkiem względem osób.
Nie ma partii reprezentującej moje poglądy w tym konserwatywnym kraju.
I wyraznie napisałem iż mój szacunek zdobyła również Pani maria
Kaczyńska i Pani Izabela J.N mimo iż nie reprezentują moich poglądów ani
na partie z nimi zwiąane nie głosowałem nigdy.

Tylko do tego trzeba dorosnąć bo Ty jesteś
człowiek mały.

Kto jak kto ale małość wykazujesz nie szanując pogladów innych wyzywając
ich. Dlaczego skoro jestem mały nie zwyzywałem Cię jeszcze ?
IMHO reprezentujesz sól tego społeczeństwa jakkolwiek kwaśne ono nie
jest niestety , zero tolerancji znam to na co dzień okazywane przez
"rodaków".

Data: 2010-04-10 23:15:06
Autor: Wojtek B
PL [*]

Użytkownik "arturbac" <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl> napisał w wiadomości news:hpqoqs$l9d$1news.task.gda.pl...
[...]

To dzięki tym co zginęli możesz śmiało zmienić ojczyznę.
Nie musisz sie tu męczyć.

--
-

Data: 2010-04-10 23:28:42
Autor: Norbert
PL [*]
To dzięki tym co zginęli możesz śmiało zmienić ojczyznę.
Nie musisz sie tu męczyć.

Poki co to dzieki ludziom nauki, mozesz pisac na grupie :) Wiekszosc  juz nie zyje, ale pamietam o nich i ich szanuje bardzo.
A cala tragedia mozna obciazyc Newtona.
Wracajac do sedna, w zyciu wiekszosci ludzi nic sie nie zmieni, nie liczac pracownikow supermarketow, ktorzy beda mieli jutro wolne i nie bedzie niedzielnych rodzinnych wypadow do centrow handlowych.
Jeszcze jakies pytania?

Data: 2010-04-10 23:29:23
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 23:15, Wojtek B pisze:
To dzięki tym co zginęli możesz śmiało zmienić ojczyznę.

Przesadzasz, ale nie chce ich wkładu deprecjonować, żal mi ich i ich
rodzin bo to tragedia jest dla nich i nie ma sensu tego poruszać.
Odniosłem się tylko do twojego chamstwa i i braku tolerancji i nic więcej.

Nie musisz sie tu męczyć.

Tego nie napisałem.
A na co dzień przywykłem.

Data: 2010-04-11 12:18:57
Autor: tms
PL [*]
On 2010-04-10 22:40, Wojtek B wrote:

[...]

Kurcze jak to jest że tacy ludzie jak Ty niby są tacy anty naszej niedawnej przeszłości a jednocześnie macie tak bardzo podobny punkt widzenia??? Teksty typu "*MUSISZ*", bezwzględne przekonanie o własnej racji - z niczym Ci się to nie kojarzy?

Pozdrawiam i życzę mimo wszystko REFLEKSJI i przemyślenia pewnych spraw.

Data: 2010-04-10 22:38:03
Autor: Jacek_P
PL [*]
Wojtek B napisal:
To jesteś smutny skurwysyn ( nie obrażając mniejszych skurwysynów ) i żeby tak Tobie jak Ty innym.

Albo jesteś bardzo, bardzo młody, emocjonalnie napalony w stanie indukowanej
przez media histerii, z zerowym doświadczeniem życiowym, albo wręcz przeciwnie: jesteś bardzo starym, doświadczonym, cynicznym manipulatorem, który tu uprawia wyłącznie PR.

--
Nie pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-11 10:41:06
Autor: Bo(o)t_manager
PL [*]
Dnia Sat, 10 Apr 2010 21:46:06 +0200, Norbert napisał(a):

[...]

Twoja matka pewnie się cieszy :(

Data: 2010-04-11 17:46:27
Autor: Norbert
PL [*]
Twoja matka pewnie się cieszy :(

Co za polemika ...
Wyzwiska, juz nawet matka i ojciec nie moga miec spokoju. Falszywe, obludne prymitywy...

Data: 2010-04-11 08:56:52
Autor: Rowerex
PL [*]
On 11 Kwi, 16:46, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
> Twoja matka pewnie si cieszy :(

Co za polemika ...
Wyzwiska, juz nawet matka i ojciec nie moga miec spokoju. Falszywe, obludne
prymitywy...

Bez przesady. Polemika jest zawsze zdrowa, niezależnie od siły
argumentów. Internetowa anonimowość sprzyja mocnym argumentom. Będą
twarzą w twarz niewielu odważyłoby się na podobne odzywki, a jeśli
nawet, to po paru kopniakach, wzajemnym opluciu się i obiciu mord i
tak wszyscy poszliby pojeździć rowerami, wspólnie zapewne.

Zresztą dzisiaj za konduktem żałobnym jechali rowerzyści, o ile ktoś
wpatrywał się w transmisję.

A tak w ogóle, to Fabian Cancellara wygrał Paris-Roubaix, a właściwie
zmiażdżył całą resztę. Tak sobie pomykał po kostce i kamieniach
wykręcając średnią 39km/h przez 6 godzin...

A ja sobie nadwyrężyłem jakiś mięsień, boli ale jeździć się da i nie
mam zamiaru odpuszczać. Jakby ktoś znał jakieś sposoby na szybką
regenerację, wyłączając smarowanie śmierdzącymi maściami (żadnych ben-
gayów!) , to będę bardzo wdzięczny za radę.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 18:39:18
Autor: Norbert
PL [*]
Zresztą dzisiaj za konduktem żałobnym jechali rowerzyści, o ile ktoś
wpatrywał się w transmisję.

No jechali i motocyklisci tez, ale moim zdaniem srednio to wygladalo. A moze to ok, nie znam sie. W koncu to nie pogrzeb tylko przejazd.

Data: 2010-04-11 22:00:41
Autor: Niewe
PL [*]
Rowerex pisze:
[...]

Dwunastoletnia Tullamore Dew w temperaturze pokojowej, w szklance z grubego szkła, dużo.
Tylko pij, nie wcieraj ;-)

Data: 2010-04-12 12:04:48
Autor: Ignac
PL [*]

[...]

  ...smarowanie wogóle nie śmierdzącym żelem - KETONAL - tani
     rewelacyjna skuteczność!

    Ignac

Data: 2010-04-12 07:29:45
Autor: Rowerex
PL [*]
On 12 Kwi, 11:04, "Ignac" <maksWYTNI...@lama.net.pl> wrote:
> [...]

> Pozdr-
> -Rowerex

  ...smarowanie wogóle nie śmierdzącym żelem - KETONAL - tani

O to chodziło! Tubka zakupiona, mięsień posmarowany, kuracja
rozpoczęta. Dzięki! :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 20:45:10
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-12 16:29, Rowerex pisze:
[...]

Z ketonalem uwazaj to silny srodek przeciwbolowy, przeciwzapalny.
Mi w pigulach przepisywal lekarz go i byl na recepte.
Roznica w stosunku do apapow to przedewszystkim czas dzialania znacznie
dluzszy.

Data: 2010-04-12 21:21:39
Autor: Norbert
PL [*]
[...]

Czy silny... wzglednie, jak na NLPZta to silny, potem sa duzo silniejsze. Ale tutaj mowimy o masci/zelu, nie dosc ze w niej stezenie jest male, to niewiele przenika, a to co juz przeniknie i tak zaraz sie rozplywa.

Data: 2010-04-18 04:15:41
Autor: Rowerex
[OT] Re: uraz
On 12 Kwi, 19:45, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

> [...]

Mi w pigulach przepisywal lekarz go i byl na recepte.
Roznica w stosunku do apapow to przedewszystkim czas dzialania znacznie

Tak poza wątkiem, prawdopodobnie mój uraz miał dość prozaiczną
przyczynę. Mianowicie stare siodełko się rozsypało więc jakiś tydzień
temu zamontowałem nowe, identyczny model. W starym gąbka i cała
konstrukcja była już mocno "ubita" przez lata jazdy, a nowe dodatkowo
cofnąłem w tył aby siedzieć na nieco twardszej części.

Suma summarum, mimo tego, że nie ruszałem wcale sztycy, to siedziałem
nieco wyżej, a jadąc czułem ciągłe "ciągnięcie za stopę". Ponieważ
uraz był dość dziwny, mianowicie można było kręcić pedałami tak, by
nie czuć bólu (wystarczyło nieco inaczej ułożyć nogę), to
stwierdziłem, że to musi być jakiś drobiazg, który pojawił się nagle.
Padło więc na zmianę ustawienia siodełka i owe "ciągniecie za stopę"

Dwa dni temu jeszcze bolało, a wczoraj postanowiłem zrobić korektę i
obniżyć siodełko o kilka milimetrów... i niemal jak ręką odjął, mimo
że nie żałowałem sobie twardego i mocnego kręcenia przez parę godzin.
Ciągle jeszcze czuję w którym to jest miejscu, ale po tak drobnej
korekcie nadwyrężony mięsień lub ścięgno jest wyraźnie odciążone, no i
stopy mam luźne jak dawniej.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 19:16:17
Autor: Norbert
PL [*]
 ...smarowanie wogóle nie śmierdzącym żelem - KETONAL - tani
    rewelacyjna skuteczność!

Powiem wam tak, jesli nie jestes stara babcia z papierowa skora i waga 45, to tylko placebo, praktycznie nic nie przenika, a to co przeniknie... no coz trafia na naczynia krwionosne i chlonne i idzie na cale cialo, chyba nie musze mowic jak znikome to sa dawki. Pewnie gdyby dzialalo to by bylo na recepte. Ale mozna wierzyc ze dziala, moze pomoze :)
Chyba najlatwiejsza zasada to kontuzjowane miejsce w dniu kontuzji chlodzic, a kolejne dni ogrzewac i tyle.

Data: 2010-04-12 11:27:09
Autor: Rowerex
PL [*]
On 12 Kwi, 18:16, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
> [...]

trafia na naczynia krwionosne i chlonne i idzie na cale cialo, chyba nie

Nie mam wyjścia. Placebo też jest dobre, co potwierdzają badania
naukowe.

Pewnie gdyby dzialalo to by bylo na
recepte. Ale mozna wierzyc ze dziala, moze pomoze :)

Te na receptę służą utrzymaniu ogólnie pojętej służby zdrowia, są
równie nieskuteczne :)

Chyba najlatwiejsza zasada to kontuzjowane miejsce w dniu kontuzji chlodzic,
a kolejne dni ogrzewac i tyle.

Żeby było ciekawiej, to dokładnie 3 stycznia nabawiłem się kontuzji
mięśnia, chyba podkolanowego, w prawej nodze, a teraz nieco innego
mięśnia w lewej nodze, tak dla równowagi chyba ;-)

Przeciążenie tego w prawej było raczej spodziewane, bo zima była
trudna, a moje własnoręcznie kolcowane opony dają tak niesamowite
opory toczenia, że jazdę po gołym asfalcie można porównać do jazdy pod
mocny wmordewind lub pod spory pagórek, a gdy dojdzie do tego śnieg i
jakieś górki to już prawdziwa masakra.

W sumie ten w prawej przestałem odczuwać gdzieś w marcu, ale przez ten
czas jeździłem ciągle, dwa, trzy razy w tygodniu i to bynajmniej nie
lżej niż przed kontuzją. Tyle że tej zimy miałem zapewnioną darmową
krioterapię. Parę lat temu mroźne zimowe jazdy wyleczyły mi bolące
kolano, tak jakoś na mnie mróz wpływa leczniczo.

Pewnie będę się musiał przyzwyczajać do jazdy z bólem - będzie świetna
wymówka gdy będę zostawał w tyle za innymi, zwłaszcza że dodatkowo po
raz pierwszy zacznę jeździć w oczojebnym stroju kolarskim ;-)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 20:59:07
Autor: Ignac
PL [*]

  Nie odważyłbym się na grupie proponować czegokolwiek przed poprzednim
  wypróbowaniu na sobie...przyglebiłem jakiś czas temu kcuk miałem fioletowy
  posmarowałem tym specyfikiem po pierwszej dobie odłożyłem wizytę na pogotowiu
  a po 3 dniach zapomniałem że cokolwiek mi dolega...choć palec pozostawał
  fiotetowy.

  Ignac

Data: 2010-04-11 19:50:38
Autor: Bo(o)t_manager
PL [*]
Dnia Sun, 11 Apr 2010 17:46:27 +0200, Norbert napisał(a):

Twoja matka pewnie się cieszy :(

Co za polemika ...
Wyzwiska, juz nawet matka i ojciec nie moga miec spokoju. Falszywe,
obludne prymitywy...

Twój cytat z poprzedniego wątku:

Moge byc nawet
niepoprawnym politycznie skurwysynem.

Niech Tobie ktoś wytłumaczy, co oznacza ostatnie słowo w Twoim cytacie.
Będziesz wiedział z czego Twoja mama ma się tak cieszyć.
Brak mi słów...

Data: 2010-04-10 22:17:42
Autor: Tomek
PL [*]
W dniu 2010-04-10 21:38, szufla pisze:
ekhm, no juz nic wiecej nie napisze, nie wspominajac, ze zabraklo tam paru
osob ze swity.

Trzeba byc niezlym skurwysynem, zeby zyczyc komus smierci.

sz.

Po cichu wiele osób chciałaby dołożyć do tego samolotu kilkanascie nazwisk. Większości szkoda

Tomek

Data: 2010-04-11 11:32:29
Autor: serak
PL [*]
Trzeba byc niezlym skurwysynem, zeby zyczyc komus smierci.

Tak, sporo to szmat.

Data: 2010-04-10 22:13:46
Autor: Wojtek B
PL [*]

Użytkownik "jacek duma" <dumaj@spam.pl> napisał w wiadomości news:hpqftt$8j3$1atlantis.news.neostrada.pl...
Michał Wolff pisze:
[...]

Jesteś polak czy Polaczek?
Nie uczyli w domu że głowa państwa to głowa Polski.
Chyba że pochodzisz z innego narodu.

--
-

Data: 2010-04-10 22:40:49
Autor: Tomek
PL [*]

Michał Wolff pisze:
[...]

Jakakolwiek głowę tam wsadzą to będziesz z poparciem kiwał swoją ?

Tomek

Data: 2010-04-10 22:53:05
Autor: jacek duma
PL [*]
Wojtek B pisze:

Jesteś polak czy Polaczek?

Brak argumentów ? Obraziłem Cię czymś ?
Wydaje mi się że nie. Wyraziłem tylko swoją opinię.

Nie uczyli w domu że głowa państwa to głowa Polski.
Chyba że pochodzisz z innego narodu.

Uczyli. I również uczyli że od niej wymaga się 1000% więcej przewidywalności i tzw rozumu stratega niż od żula z pod budki z piwem który myśli w przód na ile mu jeszcze starczy trunku. Kwaśniewski się w Charkowie schlał, a Kaczyński, chciał tylko zdążyć na uroczystość. No i zdążyli - na zawsze.

I właśnie bycie myślącą głową Państwa pokazuje się tym że do własnego samolotu nie rozkazuje się wsiadać całemu sztabowi generalnemu. To nie była sytuacja nadzwyczajna. Nikt się nie nauczył po Mirosławcu.

Bycie głową Państwa nie powoduje że od razu ma się wyłączność na nieomylność, jednak nawet po tragedii - takiej jak dzisiaj nie można nagle wybielać jej w 100% i udawać że nic się nie stało, a winny był las katyński ...

Zdaję sobie sprawę z tego że jest to duży ponury hihot historii, jednak nie przeginajmy w drugą stronę. Stójmy trzeźwo na ziemi. Też mi trudno w dniu dzisiejszym i moje emocje nie są euforyczne.

jd

Data: 2010-04-12 09:54:55
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Sat, 10 Apr 2010 22:53:05 +0200, jacek duma napisał(a):

Wojtek B pisze:

Jesteś polak czy Polaczek?

Brak argumentów ? Obraziłem Cię czymś ?
Wydaje mi się że nie. Wyraziłem tylko swoją opinię.

Opinie? Ten tekst o prezesie NBP szukajacym złotych obrączek zamordowanych oficerów to była opinia? Wybacz udowodniłeś iż poprostu jesteś tanią kurwą bez grosza szacunku.

Data: 2010-04-12 09:57:19
Autor: kml
PL [*]

Wojtek B pisze:

[...]

Szczęście, że Ty trzymasz poziom.

Data: 2010-04-12 10:08:14
Autor: ...::QRT::...
PL [*]

Wojtek B pisze:

[...]

Cóż przynajmniej nie obrażam zmarłych w tak chamski sposób.

Data: 2010-04-12 10:19:25
Autor: kml
PL [*]

Wojtek B pisze:

[...]

Jesteś całkowiecie rozgrzeszony obrażając żywych.

Data: 2010-04-12 10:37:51
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 10:25:52 +0200, kml napisał(a):

[...]

Cóż nie wiedziałem ze sie tak mocno emocjonalnie zaangażowałeś w obronę
jacka dumy :)

Data: 2010-04-12 10:40:49
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1tn710qocmie0$.cwpdoq5k9jbq$.dlg40tude.net...
[...]

Zgadzam sie z jackiem dumą to trzymam jego strnę, co nie :)

Data: 2010-04-12 10:47:40
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 10:40:49 +0200, kml napisał(a):

[...]

I nie wstyd ci ze stajesz także w obronie takich słów:

Data: 2010-04-12 02:23:04
Autor: Michał Wolff
PL [*]
On 12 Kwi, 10:47, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:

I nie wstyd ci ze stajesz także w obronie takich słów:

"Co tam robił Prezes PKOL? NBP? Szukali złotych obrączek zamordowanych
oficerów w poczet naszego obecnego długu publicznego"

Na pewnych ludzi po prostu szkoda słów, nie przekonasz ich, są tak
mali, że nawet nie są w stanie swojej małości ocenić. Wiem, że to boli
jak się czyta tak żałosne wypociny jakie tu stale paru tchórzy
bojących się podpisać imieniem i nazwiskiem wypisuje, wiem że cisną
się na usta najgorsze przekleństwa  - ale naprawdę szkoda czasu na
wdawanie się w polemikę, ich nie zmienisz; nawet w obliczu śmierci
tylu osób nie są w stanie chociaż zamilknąć i pozwolić wyrazić swój
ból tym których starta tych osób bardzo dotknęła, muszą pluć nawet
kilka godzin po ich śmierci. Nie ma sensu przerzucanie się z nimi
obelgami i próby dyskusji, bo w ten sposób sami zniżamy się do ich
poziomu, to jest za poważna sprawa na zwykłą internetową nawalankę.

Takie osoby ziejące nienawiścią zawsze były, są i będą, niestety tego
nie zmienimy, ale pocieszmy się, że to absolutny margines, wyrzutki
społeczne, ich poglądy istnieją tylko w wirtualnej rzeczywistości i
nie mają żadnych szans na przebicie się do realnego świata. Bo w
realnym świecie widzimy tysiące ludzi opłakujących tragicznie
zmarłych, stawiających świece pod Pałacem Prezydenckim,
odprowadzających trumnę prezydenta; takiego poruszenia w polskim
narodzie nie było od czasu śmierci papieża. I pamiętaj, że na papieża
też wielu "bardzo odważnych anonimów" też wtedy w internecie pluło,
będąc tak małymi że nie byli w stanie ocenić wielkości tego człowieka
(niezależnie od wyznawanej wiary).

Doskonałym podsumowaniem takich poglądów jest przysłowie "psie głosy
nie idą pod niebiosy", naprawdę szkoda energii na polemikę, bo tych
maleńkich ludzi nie zmienimy.
--
http://ww.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-12 13:24:16
Autor: Wojtek B
PL [*]

[...]

Pewni ludzie są tak nieludzcy że nie są w stanie zrozumieć pewnych ludzkich odczuć i odruchów.
Nawet wrogowie w obliczu tragedii potrafią sie pogodzić.
A z ludzi nieludzkich łatwo jest zrobić takich co byli w stanie zrobić to co NKWD 70 lat temu w Katyniu.
Dla mnie nie ma z kim rozmawiać.
Pozdrawiam wszystkich którzy są wstanie pojąć ogrom tej tragedii.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 5020 (20100412) __________

http://www.eset.com

Data: 2010-04-12 13:48:28
Autor: Titus Atomicus
PL [*]
In article <1tn710qocmie0$.cwpdoq5k9jbq$.dlg@40tude.net>,
 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

Cóż nie wiedziałem ze sie tak mocno emocjonalnie zaangażowałeś w obronę
jacka dumy :)

Tu nie chodzi o dume tylko o twoje maniery.

TA

Data: 2010-04-12 13:56:55
Autor: ...::QRT::...
PL [*]

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

ze nazywam kurwę kurwą? Owszem mam skłonności do nazywania rzeczy wprost.

Data: 2010-04-12 15:04:44
Autor: Titus Atomicus
PL [*]

napisał(a):

ze nazywam kurwę kurwą? Owszem mam skłonności do nazywania rzeczy wprost.

Widzisz... gentleman zachowuje sie jak gentleman. Niezaleznie od sytuacji.
Od tej reguly nie ma wyjatkow.

TA

Data: 2010-04-12 15:10:48
Autor: ...::QRT::...
PL [*]

 "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> wrote:

[...]

Ciekawe ze piszesz to do mnie a nie do jacka dumy.

Data: 2010-04-12 22:17:48
Autor: Titus Atomicus
PL [*]

napisał(a):

> Od tej reguly nie ma wyjatkow.

Ciekawe ze piszesz to do mnie a nie do jacka dumy.

....nie ma wyjatkow.

TA

Data: 2010-04-12 21:37:20
Autor: jacek duma
PL [*]

Wojtek B pisze:
[...]

Dziękuję i wzajemnie :-)
Z Prezesem NBP rzeczywiście przesadziłem. To fakt. Przepraszam.
Chciałem zwrócić uwagę że procedury procedurami, a zdrowy rozsądek rozsądkiem. Obecnie już słyszy się głosy - procedury czas zmienić. Bo za grosz w nich rozsądku.
jd

Data: 2010-04-13 06:32:38
Autor: ...::QRT::...
PL [*]

Wojtek B pisze:
[...]

Dziekuje - to jednak miło z Pańskiej strony iż potrafi Pan wziąść
odpowiedzialność za własne słowa i zauważyć iż były nieco nie na miejscu.
Niezależnie od opinie na całą sprawę oczywiście. W zwiazku z powyższym również przepraszam za nazwanie pana w niezbyt
wybredny sposób.
Chciałem zwrócić uwagę że procedury procedurami, a zdrowy rozsądek rozsądkiem. Obecnie już słyszy się głosy - procedury czas zmienić. Bo za grosz w nich rozsądku.

Wojsko np ma stosowne procedury by nie wsadzać zbyt wielu dowodzących do
jednego samolotu. Określają one nawet w jakich odstępach czasowach mogą
lecieć kolejne samoloty. Co z tego skoro są one kompletnie lekceważone.

Data: 2010-04-13 08:03:58
Autor: jacek duma
PL [*]
....::QRT::... pisze:

[...]
Przyjmuję przeprosiny, i jestem pod dużym wrażeniem ich publicznego miejsca. Co do moich przeprosin, przepraszam również inne osoby które poczuły się tym niefortunnym retorycznym pytaniem z negatywną odpowiedzią dotknięte, jeśli nie było to jasno wcześniej powiedziane.

Podtrzymuję jednak dalej swoją tezę, że Polacy w żałobie zbyt łatwo wybaczają polityczne grzeszki politykom, wybielając ich dokumentnie. Połowa ludzi w pracy nie wie co to Porozumienie Centrum ani afera FOZZ (Telegraf).

[...]

Nie znam procedur wojskowych, nie mam z wojskiem zawodowo i edykacyjnie nic do czynienia. Słyszałem o jednej - że _zgodnie_ z procedurami cały sztab generalny wsiadł do jednego samolotu, ponieważ na ziemi pozostali wszyscy zastępcy. Procedura chyba pójdzie do zmiany.
jd

Data: 2010-04-13 18:09:14
Autor: Jacek_P
PL [*]
jacek duma napisal:
Połowa ludzi w pracy nie wie co to Porozumienie Centrum ani afera FOZZ (Telegraf).

Cargo Modlin też już odeszło w niepamięć?

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-10 22:54:26
Autor: Titus Atomicus
PL [*]
In article <hpqn59$pa$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
 "Wojtek B" <pacia@polnet.cc> wrote:

Jesteś polak czy Polaczek?
Nie uczyli w domu że głowa państwa to głowa Polski.
Chyba że pochodzisz z innego narodu.

Ojej, co za pajac.

Plonk.

TA
PS 'Polak' pisze sie z duzej litery. Podobno. Patryjoto zakichany.

Data: 2010-04-10 22:34:20
Autor: Jacek_P
PL [*]
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisal:
Ojej, co za pajac.
Plonk.
TA
PS 'Polak' pisze sie z duzej litery. Podobno. Patryjoto zakichany.

Cóż się dziwisz. Histeria. Taka sama, jak po śmierci Wojtyły.
Strzeliste deklaracje, ostentacyjne żale i pouczenia o właściwych/niewłaściwych
zachowaniach, akty miłości wszechogarniającej. Łkające redaktorki
w radiu i telewizji. Bo to się dobrze sprzedaje. A po kilku dniach wszystkie te sprawy odejdą w niebyt. Co  najwyĹźej najbardziej napaleni będą się zarzekać, Ĺźe nigdy nic nie głosili. Niestety dla nich, Google jest nieubłagany.

Dziennie w Polsce umiera nieco ponad 1000 ludzi, kilkadziesiąt osób
ginie dość spektakularnie na drogach. I o ile giną w małych ilościach
to nikt żadnej żałoby nie ogłasza, bo kiepsko się sprzedaje w mediach.
No chyba że cały autobus w przepaść. Albo całe schronisko dla meneli
spłonie. O! Wtedy jest okazja pokazać twarz.

Zginął prezydent. OK, tragedia ludzka, problem polityczny.
Ale to, że zginęło całe dowództwo WP to GŁUPOTA PIRAMIDALNA!
Kto zezwolił na umieszczenie w samolocie JEDNOCZEŚNIE tylu WAŻNYCH osób?!

A z określeniami strzelistymi też nie przesadzajmy. Z tej grupy 89 polityków
tylko kilka...kilkanaście osób zaliczyłbym do elity. Reszta to byli tylko żądni
władzy i przywilejów prymitywni politykierzy. Pazerni, partyjno-centryczni,
skrajnie egoistyczni manipulatorzy. Ich śmierć jest tragedią dla ich rodzin, nie uważam natomiast tego za istotną stratę dla Polski. Jest zaburzenie
polityczne, ale już następcy przebierają nogami, aby dorwać się do konfitur.
Oczywiście, werbalnie są zasmuceni, zrozpaczeni, krokodyle łzy wszędzie płyną,
histeria sięga szczytów.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-11 00:45:15
Autor: Norbert
PL [*]
Oczywiście, werbalnie są zasmuceni, zrozpaczeni, krokodyle łzy wszędzie płyną,
histeria sięga szczytów.

Idealnie ujete. Zdaje sobie sprawe ze glowy panstw, dziennikarze... oni musza sie uzalac, ale zeby zwykli ludzie nazywali innych od skurwysynow, bo nie zaplakali nad wodzem. To juz bylo, historia to zna...

Data: 2010-04-11 04:36:29
Autor: Rowerex
PL [*] ...........
On 10 Kwi, 23:34, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:

[...]

Naród bez symboli jest narodem martwym.

Zginął prezydent. OK, tragedia ludzka, problem polityczny.

Nie polityczny, to Twój bardzo poważny problem - będą wybory
prezydenckie, potem parlamentarne, na które oczywiście nie pójdziesz.

Ale to, że zginęło całe dowództwo WP to GŁUPOTA PIRAMIDALNA!
Kto zezwolił na umieszczenie w samolocie JEDNOCZEŚNIE tylu WAŻNYCH osób?!

Ty zezwoliłeś, swoim wyborem w wyborach parlamentarnych,
prezydenckich, samorządowych. To również Twoja wina. Efekt motyla.

[...]

Poniżej wkleiłem Ci listę ofiar - decyduj: NIEBO albo PIEKŁO - gdzie
kto ma trafić? No dalej!

PREZYDENT LECH KACZYŃSKI

MARIA KACZYŃSKA

RYSZARD KACZOROWSKI, ostatni prezydent RP na uchodźstwie

KRZYSZTOF PUTRA, wicemarszałek Sejmu

KRYSTYNA BOCHENEK, wicemarszałek Senatu

JERZY SZMAJDZIŃSKI, wicemarszałek Sejmu

WŁADYSŁAW STASIAK, szef Kancelarii Prezydenta

ALEKSANDER SZCZYGŁO, szef Biura Bezpieczeństwa Narodowego

PAWEŁ WYPYCH, sekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta

STANISŁAW JERZY KOMOROWSKI, podsekretarz stanu w MON

TOMASZ MERTA, podsekretarz stanu w Ministerstwie Kultury

MACIEJ PŁAŻYŃSKI, szef Stowarzyszenia Wspólnota Polska

MARIUSZ KAZANA, dyr. protokołu dyplomatycznego MSZ

GEN. FRANCISZEK GĄGOR, szef sztabu generalnego WP

MARIUSZ HANDZLIK, podsekretarz stanu w Kancelarii Prezydenta

ANDRZEJ KREMER, podsekretarz stanu w resorcie spraw zagranicznych

ANDRZEJ PRZEWOŹNIK, sekretarz generalny Rady Ochrony Pamięci Walk i
Męczeństwa

PIOTR NUROWSKI, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego

JANUSZ KOCHANOWSKI, rzecznik Praw Obywatelskich

SŁAWOMIR SKRZYPEK, prezes NBP

JANUSZ KURTYKA, prezes IPN

JANUSZ KRUPSKI, kierownik Urzędu ds. Kombatantów i Osób
Represjonowanych

Posłowie i senatorowie:

GRZEGORZ DOLNIAK

LESZEK DEPTUŁA

GRAŻYNA GĘSICKA

PRZEMYSŁAW GOSIEWSKI

ZBIGNIEW WASSERMANN

SEBASTIAN KARPINIUK

IZABELA JARUGA-NOWACKA

ALEKSANDRA NATALII-ŚWIAT

ARKADIUSZ RYBICKI

JOLANTA SZYMANEK-DERESZ

WIESŁAW WODA

EDWARD WOJTAS

JANINA FETLIŃSKA

STANISŁAW ZAJĄC

Przedstawiciele kościołów i wyznań religijnych:

KS. BP GEN. DYWIZJI TADEUSZ PŁOSKI, ordynariusz polowy WP

KS. ABP GEN. BRYGADY MIRON CHODAKOWSKI, prawosławny ordynariusz WP

KS. PŁK ADAM PILCH, ewangelickie duszpasterstwo polowe

KS. PPŁK JAN OSIŃSKI, ordynariat polowy WP

KS. ROMAN INDRZEJCZYK, kapelan prezydenta

KS. PRAŁAT BRONISŁAW GOSTOMSKI

KS. JÓZEF JONIEC

KS. ZDZISŁAW KRÓL

KS. ANDRZEJ KWAŚNIK

Przedstawiciele Sił Zbrojnych RP:

GEN. BRONI BRONISŁAW KWIATKOWSKI, dowódca Sił Operacyjnych

GEN. ANDRZEJ BŁASIK, dowódca Sił Powietrznych

GEN. TADEUSZ BUK, dowódca Sił Lądowych

GEN. WOJCIECH POTASIŃSKI, dowódca Sił Specjalnych

WICEADMIRAŁ ANDRZEJ KARWETA , dowódca Marynarki Wojennej

GEN. KAZIMIERZ GILARSKI, dowódca Garnizonu Warszawa

Przedstawiciele Rodzin Katyńskich i innych stowarzyszeń

TADEUSZ LUTOBORSKI

STEFAN MELAK

STANISŁAW MIKKE

BRONISŁAWA ORAWIEC-LOFFLER

KATARZYNA PISKORSKA

ANDRZEJ SARJUSZ-SKĄPSKI

WOJCIECH SEWERYN

LESZEK SOLSKI

TERESA WALEWSKA-PRZYJAŁKOWSKA

GABRIELA ZYCH

EWA BĄKOWSKA

ANNA MARIA BOROWSKA

BARTOSZ BOROWSKI

EDWARD DUCHNOWSKI

ZENONA MAMONTOWICZ-ŁOJEK

Osoby towarzyszące:

JOANNA AGACKA-INDECKA

CZESŁAW CYWIŃSKI

PPŁK. ZBIGNIEW DĘBSKI

KATARZYNA DORACZYŃSKA

ALEKSANDER FEDOROWICZ

DARIUSZ JANKOWSKI

GEN. BRYG. STANISŁAW KOMORNICKI

JANUSZ KRUPSKI

WOJCIECH LUBIŃSKI

BARBARA MAMIŃSKA

JANIANA NATUSIEWICZ-MILLER

KS. RYSZRD RUMIANEK

IZABELA TOMASZEWSKA

ANNA WALENTYNOWICZ

JANUSZ ZAKRZEŃSKI

Funkcjonariusze BOR

JAROSŁAW FLORCZAK

ARTUR FRANCUZ

PAWEŁ JANECZEK

PAWEŁ KRAJEWSKI

PIOTR NOSEK

JACEK SURÓWKA

MAREK ULERYK

DARIUSZ MICHAŁOWSKI

Załoga samolotu

ARKADIUSZ PROTASIUK, kapitan

ROBERT GRZYWNA

ANDRZEJ MICHALAK

ARTUR ZIĘTEK

BARBARA MACIEJCZYK

NATALIA JANUSZKO

JUSTYNA MONIUSZKO

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 13:14:33
Autor: Jacek_P
PL [*] ...........
Rowerex napisal:
[ ciach ]

Spadaj propagandzisto z tej listy!

--
Jacek

Data: 2010-04-11 08:42:57
Autor: Rowerex
PL [*] Jacku P! Pytałem o coś! Bądź facetem z jajami i odpowiedz!
On 11 Kwi, 14:14, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Rowerex napisal:
[ ciach ]

Spadaj propagandzisto z tej listy!

Masz listę ofiar - pytam raz jeszcze - którą ofiarę posłać do nieba,
która zasłużyła na smażenie się w piekle?

Banalne pytanie!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 17:54:50
Autor: arturbac
Rowerex napisal:
[...]

Czemu nie uwzględniasz iż nie wszyscy Polacy są katolikami, ba a nawet
chrześcijanami ?

Data: 2010-04-11 09:08:05
Autor: Rowerex
PL [*] Jacku P! Pytałem o coś! Bądź facetem z jajami i odpowiedz!
On 11 Kwi, 16:54, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:

> [...]

> Banalne pytanie!

Czemu nie uwzględniasz iż nie wszyscy Polacy są katolikami, ba a nawet

A gdzie ja napisałem o katolickim niebie i piekle?

Każda wiara zakłada coś po śmierci - za dobre życie nagroda (niebo,
raj, lepsze wcielenie), za złe kara (piekło, kara wieczna, złe
wcielenie).

Niewierzący robią identycznie. Za dobre życie nagradzają dobrą
pamięcią o zmarłych - dbanie o groby bliskich, pozytywne zapisy w
historii, dobre wspomnienia. Za ze życie wymierzają karę w postaci
zapomnienia, złych wspomnień, bezczeszczenia grobów, palenia zwłok,
burzenia pomników.

Jeśli jesteś niewierzący daję Ci nieco inny wybór - czyje zwłoki
pochować z honorami, a czyje spalić,  wrzucić do szamba i zapomnieć..
Lista ofiar tragedii jest w moim poście, wystarczy przy każdym
nazwisku zaznaczyć np. "na cmentarz" lub "do kibla"

Wciąż czekam na odpowiedź, jakoś nikt nie podejmuje się? No to kto
pierwszy rzuci kamień?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 18:44:14
Autor: Norbert
PL [*] Jacku P! Pytałem o coś! Bądź facetem z jajami i odpowiedz!
Wciąż czekam na odpowiedź, jakoś nikt nie podejmuje się? No to kto
pierwszy rzuci kamień?

Ja. Jestem za spaleniem wszystkich i rozsypaniem popiolu. Uwazam ze kremacja to najbardziej cywilizowany sposob radzenia sobie ze zwlokami. Ja tez chce byc spalony i gdzies rozsypany. Nie potrzebuje miejsca kultu, zeby ktos tam kiedys do mnie przychodzil, czyscil grob itp... Wiekszosc grobow zapomnianych (nieoplaconych) ksiadz przekopie i po sprawie...
Bo sam rozklad, jesli kiedykolwiek widziales, nie jest zbyt fajny i nie dodaje nam godnosci.

Data: 2010-04-11 09:55:17
Autor: Rowerex
On 11 Kwi, 17:44, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
>Wciąż czekam na odpowiedź, jakoś nikt nie podejmuje się? No to kto
>pierwszy rzuci kamień?

Ja. Jestem za spaleniem wszystkich i rozsypaniem popiolu.

Mam zacząć? OK!

Lech Kaczyński - Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej ->

No? WASZ, NASZ, CMENTARZ czy KIBEL?
Do wpisania najwyżej 8 liter, wystarczy sobie wybrać 10 nazwisk, to
tylko 80 liter! Takie to banalne! Mogę zacząć jeśli ktoś chce - o
proszę

ROWEREX - KIBEL!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 19:35:41
Autor: Norbert
PL [*] Jacku P! Pytałem o coś! Bądź facetem z jajami i odpowiedz!
Lech Kaczyński - Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej ->

http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

BTW popraw sobie kodowanie.

Data: 2010-04-11 10:58:57
Autor: Rowerex
PL [*] Jacku P! Pyta�m o co� B�ź facetem z jajami i odpowiedz!
On 11 Kwi, 18:35, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:

> Lech Kaczyński - Prezydent Rzeczypospolitej Polskiej ->

http://www.youtube.com/watch?v=3FMp9Ec3pcY

Drapanie się lewą nogą za prawym uchem. Nie prosiłem o linka, tylko o
odpowiedź, dla ułatwienia jak w konkursie sms-owym podałem prawidłowe
odpowiedzi do wyboru.

Widać coś Cię powstrzymuje przed jej udzieleniem? Przyzwoitość wobec
zmarłych?

Jeszcze raz zapytam:  WASZ, NASZ, CMENTARZ czy KIBEL? Może NIEBO albo
PIEKŁO? Naprawdę tak trudno?

Wrzucę parę nazwisk z przypadku:

[...]

Wystarczy wpisać wybraną odpowiedź przy nazwisku!

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 17:33:50
Autor: chary
PL [*] Jacku P! Pyta�m o co� B�ź facetem z jajami i odpowiedz!
On Sun, 11 Apr 2010 10:58:57 -0700 (PDT), Rowerex wrote:

[...]

Idź pojeździć.

--
pozdrawiam,
Marek Sosnowski

Data: 2010-04-12 19:19:29
Autor: Norbert
PL [*] Jacku P! PytaĹ?m o coĹ? BÄ?Ĺş facetem z jajami i odpowiedz!
Widać coś Cię powstrzymuje przed jej udzieleniem? Przyzwoitość wobec
zmarłych?

Napisze Ci cos ciekawego.
Powiedzmy ze ostatni zapis z czarnej skrzynki brzmi dokladnie tak: "ladujemy na rozkaz Prezydenta RP", byc moze uslyszysz cos takiego za kilka dni w mediach, a byc moze nigdy, ale co wtedy? Czy narazanie setki ludzi dla wlasnego widzimisie bedzie wtedy bohaterstwem? Co sie wtedy stanie? Czy bedzie powtorka z Tibilisi?

Data: 2010-04-12 11:02:43
Autor: Rowerex
On 12 Kwi, 18:19, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
>Wida co Ci powstrzymuje przed jej udzieleniem? Przyzwoito wobec
>zmar ych?

Napisze Ci cos ciekawego.
Powiedzmy ze ostatni zapis z czarnej skrzynki brzmi (...) , ale co wtedy?

Niezależnie od tego co będzie w zapisie czarnej skrzynki, to znajdzie
się jakiś raper z Polski, który wykona z niego remix i zrobi przebój w
wersji techno - na youtube padną serwery.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 20:02:57
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-12 19:19, Norbert pisze:
"ladujemy na rozkaz Prezydenta RP", byc moze uslyszysz cos takiego za kilka dni w mediach, a byc moze nigdy

Jeśli coś takiego jest nagrane, to nigdy tego nie ujawnią i winą obarczą
pilota.
"Racja stanu", ważniejsza od prawdy.

Data: 2010-04-12 11:52:18
Autor: Rowerex
PL [*] Jacku P! PytaĹ?m o coĹ? BÄ?Ĺş facete m z jajami i odpowiedz!
On 12 Kwi, 19:02, arturbac <artur_no_spam@no_spam.ebasoft.com.pl>
wrote:
> [...]

> mediach, a byc moze nigdy

Jeśli coś takiego jest nagrane, to nigdy tego nie ujawnią i winą obarczą

Pilot miał tu władzę absolutną - to nie była misja bojowa, tylko lot
pasażerski. Nie ma mowy o wydawaniu przez kogokolwiek z pokładu
samolotu rozkazów grożących bezpieczeństwu lotu. Pilot  ma wierzę
kontrolną, załogę, przyrządy pokładowe i własny rozum i tylko te
rzeczy bierze pod uwagę przy próbie bezpiecznego lądowania.

Jeśli pilot uległby presji kogokolwiek na pokładzie, to
_zostałby_uznany_winnym_, niezależnie od tego czy presja wywołała by
podjęcie dobrej czy złej decyzji.

Mówienie o "presji wywieranej na pilota", o tym że jej "uległ" jest
podważaniem jego osoby jako pilota samolotu i póki co bezzasadnym
bezczeszczeniem jego pamięci..

IMHO, nie ma na świecie pilota, który nie obraziłby się na
stwierdzenie, że "ulega presji pasażerów podczas lądowania".
Spróbujcie któremuś to zarzucić, chętnie poczytam o jego reakcji.

P.S.: Plucie niezmiernie rzadko bywa celne, najczęściej próbując pluć
w wybrany cel, opluwa się niechcący zupełnie innych.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 21:24:43
Autor: Norbert
[...]

Oj presja w lotnictwie cywilnym a wojskowym to 2 rozne sprawy. Znam od podszewki, szczerze :)
No coz trzeba czekac na oficjalne sprawozdanie prokuratury, pogadamy za kilka dni o tej sprawie.

Data: 2010-04-12 12:41:56
Autor: Rowerex
On 12 Kwi, 20:24, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:

No coz trzeba czekac na oficjalne sprawozdanie prokuratury

Tak? A w jaką jego treść będziesz potrafił uwierzyć?  :-p

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-12 22:26:05
Autor: Norbert
PL [*] Jacku P! PytaĹ?m o coĹ? BÄ?Ĺş facetem z jajami i odpowiedz!
Tak? A w jaką jego treść będziesz potrafił uwierzyć?  :-p

W taka ktora juz znam :)

Data: 2010-04-12 23:14:57
Autor: arturbac
PL [*] Jacku P! PytaĹ?m o coĹ? BÄ?ź facetem z jajami i odpowiedz!
W dniu 2010-04-12 20:52, Rowerex pisze:
P.S.: Plucie niezmiernie rzadko bywa celne, najczęściej próbując pluć
w wybrany cel, opluwa się niechcący zupełnie innych.

Mam nadzieję że nikogo nie oplułem i to nie do mnie piszesz to ?

Data: 2010-04-13 08:46:14
Autor: deepblue
wrote:
[...]

"Głośna jest już historia podróży prezydenta do Gruzji, gdy pilot odmówił mu lądowania w Tbilisi. Lech Kaczyński wtargnął do kabiny pilota i nakazał mu lot do Gruzji. Pilot odpowiedział tylko, że miał inny rozkaz. Na to prezydent: - A kto jest zwierzchnikiem Sił Zbrojnych?"

Skoro wszystko jest takie proste i oczywiste jak piszesz powiedz czemu pilot, który odmówił lądowania w Tbilisi musiał się leczyć na depresję?

--
deepblue

Data: 2010-04-13 02:19:16
Autor: Rowerex
On 13 Kwi, 08:46, "deepblue" <deepb...@wp.pl> wrote:

Skoro wszystko jest takie proste i oczywiste jak piszesz powiedz czemu
pilot, który odmówił lądowania w Tbilisi musiał się leczyć na depresję?

Dobre wykonywanie swoich zadań często prowadzi do depresji.

Spróbuj przez dłuższy czas jadąc samochodem przestrzegać ograniczeń
prędkości na wszystkich drogach publicznych. Jeśli zniesiesz widok
pukających się w czoło, klnących na Ciebie innych kierowców oraz
drwiny współpasażerów lub znajomych, to znaczy ze masz mocną
psychikę.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-13 11:27:41
Autor: johnkelly
Rowerex pisze:
[...]

W celu uniknięcia drwin wystarczy dobierać sobie inteligentnych znajomych. Gdyby ktoś mi czegoś takiego próbował prozaicznie zostałby wysadzony z samochodu i wracałby pieszo.

-Rowerex

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-04-13 11:44:25
Autor: MichałG
johnkelly pisze:
Rowerex pisze:
[...]

tenze pilot nie miał szans na dobieranie pasażerów......

Tfu.,.. a miałem sie nie odzywac w tym wątku

Michał

Data: 2010-04-13 14:16:46
Autor: deepblue
Rowerex wrote:
[...]

Ciekawe tylko, że ta depresja wystąpiła od razu po odmowie lądowania...

Generalnie chodzi mi o fragment twojej wypowiedzi "Pilot miał tu władzę absolutną ". To czysta teoria, może i przestrzegana w lotnictwie cywilnym ale na pewno nie w lotnictwie wojskowym. Tu masz wypowiedź z forum lotniczego kontrolera lotów z 10letnim stażem:

"nie chcę ferować wyroków ani wskazywać winnych, natomiast z moich licznych obserwacji pracy polskich wojskowych NIGDY nie widziałem, aby ktokolwiek niższy stopniem sprzeciwił się lub nie zgodził z przełożonym lub oficerem wyższym rangą. Byłem za to kiedyś świadkiem sytuacji, która miała miejsce podczas wielkich ćwiczeń holenderskiej armii w Polsce. Kiedy w powietrzu roiło się od statków powietrznych (nie przesadzam) wieżę odwiedził holenderski generał, który dowodził całą operacją. Grzecznie przywitał się z wszystkimi obecnymi i zaczął rozmawiać w swoim ojczystym języku z szefem wojskowych kontrolerów. Z rozmowy zrozumiałem tylko wielokrotnie powtarzane "nie" przez szefa kontrolerów. Kiedy generał opuścił wieżę spytałem go o co pytał ów generał. Okazało się, że chciał, aby loty odbywały się wg jakiejś tam jego wizji. Na wszystkie propozycje usłyszał kulturalne "nie", pożegnał się i z uśmiechem wyszedł. Nie potrafię sobie wyobrazić takiej sytuacji w polskiej armii. Mam nadzieję, że po Mirosławcu i teraz po Smoleńsku zarządzający armią zwrócą baczną uwagę na ten aspekt służby."
Nie twierdzę, że rozkaz ktoś wydał, twierdzę natomiast, że presja (niekoniecznie werbalna)na dowódcę załogi była ogromna.

--
deepblue

Data: 2010-04-13 07:33:25
Autor: Rowerex
PL [*] ....
On 13 Kwi, 13:16, "deepblue" <deepb...@wp.pl> wrote:
Rowerex wrote:

> [...]

wyższym rangą. Byłem za to kiedyś świadkiem sytuacji, która miała miejsce
podczas wielkich ćwiczeń holenderskiej armii (...)

Moim zdaniem ta wypowiedź nie ma większego związku z tą katastrofą.
Nie można porównywać "ćwiczeń holenderskiej armii" do lotu samolotu
pasażerskiego na pokładzie którego są cywile i wojskowi, lotu
oficjalnego z ustalonym terminem i składem. To nie była misja bojowa w
warunkach zagrożenia, nie była to misja rozpoznawcza, nie była nawet
tajna, nie wieziono więźniów politycznych, tajnych ładunków, broni
itp. Chodziło wyłącznie o bezpieczne przewiezienie pasażerów.  Fakt,
że pilotem był pilot wojskowy niczego tu nie zmienia. Niezależnie od
tego kim byli pasażerowie, zadaniem pilota było w tym przypadku
bezpieczne wylądowanie.

Jakiekolwiek sugestie ze strony pasażerów są bezsensowne, ponieważ
pasażerowie nie mają przed oczami przyrządów pokładowych, nie
rozmawiają z wierzą kontrolną, w ogóle nie mają pojęcia w którym
miejscu się znajdują i w jakiej są fazie lotu. Nawet gdyby wśród
pasażerów był najwyższej klasy as lotnictwa, to bez zapoznania się ze
wskazaniami przyrządów i on nie miałby pojęcia co się dzieje.

Pasażer podczas lądowania ma siedzieć cicho w swoim fotelu, zapiąć
pasy i wykonywać polecenia obsługi. Jeśli tego nie zrobi, to powinien
zostać do tego zmuszony siłą, nawet gdyby to był sam prezydent Obama
lub premier Putin.

Jedyna możliwość wpływania na pilota, to "wtargnięcie" pasażera do
kabiny pilotów. Nie chce mi się wierzyć, by jakiekolwiek procedury
zezwalały komukolwiek z pasażerów na przebywanie w kabinie pilotów
podczas podchodzenia do lądowania, zwłaszcza gdy jest to lądowanie
zgodne z planem, nie awaryjne, piloci są zdrowi fizycznie i umysłowo,
a samolot jest sprawny.

Oczywiście zawsze można założyć, ze pilot i obsługa to spiskowcy,
zamachowcy-samobójcy lub że zostali zwerbowani przez wroga i właśnie
usiłują przejąć samolot wraz z pasażerami. Fajnie, tylko nie po to
szkoli się pilotów wojskowych wożących ważne osobistości by dokonywali
zamachów i porywali przewożonych pasażerów.

Podczas lądowania pilot i obsługa samolotu są bogami, którym
pasażerowie mają ufać bezgranicznie. Jeśli obsługa i piloci pozwalają
sobie na wywieranie na nich presji i wpływanie na podejmowane decyzje,
to stają się winnymi wszystkich skutków jakie owa presja i decyzje
przyniosły.

Idee może zbyt szczytne, ale nie wyobrażam sobie, by procedury
lotnicze nie były z tymi ideami zgodne.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-13 18:44:40
Autor: jacek duma
[...]

Nie ma co gdybać w tym konkretnym przypadku tego konkretnego pilota.
Znalezione u źródła. Pytający miał chyba intencje "dorwać gnoja" ;-)

http://orka2.sejm.gov.pl/IZ6.nsf/ZAPop/02496?OpenDocument

jd

Data: 2010-04-14 00:54:44
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-13 11:19, Rowerex pisze:
[...]

No popatrz, jeżdżę w terenie zabudowanym stosując się do ograniczeń i
fakt średnio 95% frajerów pędzi próbując dogonić śmierć swoją lub
czyjąś, ale jakoś nie mam z tego powodu depresji.
Traktuje ich jako ciekawe zjawisko osób pozbawionych wyobraźni i
instynktu samozachowawczego lub nie umiejących zrozumieć wskazań
prędkościomierza.

Data: 2010-04-15 03:29:39
Autor: nb
at Tue 13 of Apr 2010 11:19, Rowerex wrote:

[...]

Nie wiem jak często. Moim zdaniem częściej daje komfort psychiczny.

[...]

W kraiku oddalonym 1000 km od Polski jest zupełnie inaczej.
Tam chyba z nudów wyjeżdżają tylko po to, żeby przepuszczać
pieszych i żeby uśmiechać się do innych kierowców. A jeśli są w sklepie, to nie po to aby coś kupić. Czyhają
na innego klienta którego marszruta między półkami krzyżuje się
z ich drogą i jak takiego dorwą, to pozdrawiają Boga, uśmiechają się,
i nalegają żeby skorzystać z udostępnionej przez siebie drogi.
Na początku to mnie dziwiło (ale nigdy nie irytowało), a później
bardzo podobało. I nie trzeba było mieć mocnej psychiki,
ale być odwartym na różne odmienności i dziwactwa :-)

--
nb

Data: 2010-04-15 12:35:59
Autor: qwerty63
W dniu 2010-04-15 03:29, nb pisze:

W kraiku oddalonym 1000 km od Polski

1000km na polnoc?
tez zauwazylem. dodatkowo, oprocz ustepowania pierwszenstwa i innych zabawnych grzecznosci, kazdy kazdemu, nawet obcokrajowcom 'dzien dobry' powie (nie dotyczy duzych miast).
idzie sie przyzwyczaic i szybko polubic nowe zwyczaje.
po powrocie do kraju jakos tak dziko sie robi...

jest zupełnie inaczej.

Data: 2010-04-16 04:10:07
Autor: nb
at Thu 15 of Apr 2010 12:35, qwerty63 wrote:

W dniu 2010-04-15 03:29, nb pisze:

W kraiku oddalonym 1000 km od Polski

1000km na polnoc?

Na południowy zachód.

tez zauwazylem. dodatkowo, oprocz ustepowania pierwszenstwa i innych
zabawnych grzecznosci, kazdy kazdemu, nawet obcokrajowcom 'dzien
dobry' powie (nie dotyczy duzych miast).

W osiedlach domków jednorodzinnych, gdzie raz na parę
minut trafi się pieszy, też pozdrawiają.

Data: 2010-04-12 21:23:05
Autor: Norbert
PL [*] Jacku P! PytaĹ?m o coĹ? BÄ?Ĺş facetem z jajami i odpowiedz!
Jeśli coś takiego jest nagrane, to nigdy tego nie ujawnią i winą obarczą
pilota.
"Racja stanu", ważniejsza od prawdy.

Tego sie wlasnie obawiam, ale mam nadzieje, ze ujawnia prawde, zreszta takie cos trudno ukryc, pewnie wiedza juz tysiace osob...

Data: 2010-04-11 20:58:45
Autor: arturbac
W dniu 2010-04-11 18:08, Rowerex pisze:
[...]

Popatrz nie wiedziałem o tym że tak robie, musze być beznadziejny bo
nigdybym niepomyślał że będę bezcześcić groby kiedyś w przyszłości.

Data: 2010-04-14 14:21:56
Autor: Jacek_P
Rowerex napisal:
Masz listę ofiar - pytam raz jeszcze - którą ofiarę posłać do nieba,
która zasłużyła na smażenie się w piekle?

W świetle dzisiejszej wypowiedzi rzecznika kurii ks. Nęcka
można skwitować krótko: twój guru Jarosław już się otrząsnął
z szoku i zaczyna kampanię wyborczą na grobach. Możesz więc
aktywisto przestać się tak starać. Więcej punktów w młodzieżówce
partyjnej nie zarobisz, a ja nie dam się tobie sprowokować.

Podtrzymuję: spadaj z listy i lecz swoje kontuzje.

--
Jacek

Data: 2010-04-14 09:21:55
Autor: Rowerex
On 14 Kwi, 15:21, Jacek_P <Lato-i-U...@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Podtrzymuję: spadaj z listy i lecz swoje kontuzje.

Się robi! :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 17:57:35
Autor: Norbert
PL [*] ...........
Poniżej wkleiłem Ci listę ofiar - decyduj: NIEBO albo PIEKŁO - gdzie
kto ma trafić? No dalej!

niebo i pieklo nie istnieje :) Udowodnij ze jest inaczej.
Tyle w tym temacie.
Wiesz ze w ciagu tygodnia umarlo 10.000 tysieczne miasteczko? Czy uwazasz, ze wszyscy ludzie tam byli nieistotnymi szarakami?

Sprawa wyglada tak ze politycy nie maja wyboru, co by nie mysleli musza grac swoja role, dziennikarze tez. Ja odbieram to z tak jak kazda inne katastrofe lotnicza na swiecie, zawsze sie o nich slyszy, chwila zadumy, szkoda ludzi, ale zycie toczy sie dalej, zrobmy wszystko by sie nie powtorzylo i zajmijmy sie wlasnymi bliskimi. NIKT mi nie nakaze plakac po prezydencie, to juz bylo i minelo, 20 lat temu, i to nie dzieki jednostkom, dzieki wszystkim Polakom.

Data: 2010-04-11 09:49:23
Autor: Rowerex
PL [*] ...........
On 11 Kwi, 16:57, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
>Poni ej wklei em Ci list ofiar - decyduj: NIEBO albo PIEK O - gdzie
>kto ma trafi ? No dalej!

niebo i pieklo nie istnieje :) Udowodnij ze jest inaczej.
Tyle w tym temacie.

A udowodnij coś wręcz przeciwnego :)

Najlepiej udowodnij, że są tylko 3 wymiary, nie licząc czasu. Wtedy
Wielki Zderzacz Hadronów można będzie oddać na złom i wykarmić tysiące
głodujących

Wiesz ze w ciagu tygodnia umarlo 10.000 tysieczne miasteczko? Czy uwazasz,
ze wszyscy ludzie tam byli nieistotnymi szarakami?

Pracowali na to co teraz mamy. Dokonywali wyborów, ich wspólnym
dziełem są symbole, równie te symbole które zginęły w katastrofie.
Oddawanie czci symbolom jest oddawaniem czci szarakom, bo bez tych
szaraków nie byłoby tych symboli.

Spora część tych 10.000 miała swój udział w stworzeniu postaci, które
zginęły w katastrofie Smoleńsku. Jeśli komuś nie odpowiada postać,
która tam zginęła, to nie odpowiada mu również spora część owych
10.000 zmarłych, której praca, wysiłki i wybory doprowadziły do
wyłonienia takiego a nie innego składu pasażerów rozbitego samolotu..

Deprecjonujesz symbol - deprecjonujesz szaraków, którzy go stworzyli.

Sprawa wyglada tak ze politycy nie maja wyboru, co by nie mysleli musza grac
swoja role, dziennikarze tez.

Nie bardzo rozumiem - kto ustala te role?

[...]

Własnymi bliskimi zajmują się zwierzęta. Niektóre poszły dalej i
wymyśliły stada. Każde stado w świecie zwierzęcym ma jakiego przywódcę
lub grupę przywódców. Takie jest prawo natury.

Od stada, do narodu i państwa daleka droga - jakieś dziesiątki, może
setki tysięcy lat tworzenia się cywilizacji. Oczywiście możemy z tego
zrezygnować, wolna droga. Rząd, prezydent, bank centralny, budżet
państwa - komu to potrzebne? Napędza tylko bandę darmozjadów. Przecież
można to wszystko zlikwidować i zając się własnymi bliskimi.

NIKT mi nie nakaze plakac po prezydencie, to juz bylo
i minelo, 20 lat temu, i to nie dzieki jednostkom, dzieki wszystkim Polakom.

Nie ma takiego obowiązku prawnego.

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 19:52:01
Autor: Norbert
PL [*] ...........
niebo i pieklo nie istnieje :) Udowodnij ze jest inaczej.
Tyle w tym temacie.

A udowodnij coś wręcz przeciwnego :)

Klasyczna odpowiedz.
Przyklad. Udowodnij ze nie ma potwora z Loch Ness. Kazdy zwykly czlowiek powie, ze nie ma potwora bo tak na prawde nikt go nie widzial i to wystarczy. Ale katolik powie nie... udowodnijcie ze go nie ma bo ja w niego wierze ze jest, wiec trzeba by spuscic wode z jeziora i przeczesac cale dno metr po metrze.

[...]

Jesli bedzie 100% frekwencja na wyborach to ok. Ja bylem, nie glosowalem na tego prezydenta. Jesli pojdzie 100% obywateli i 51% wybierze kogos to powiem wtedy, prezydent wszystkich Polakow i bedzie mial nalezne honory i tylko tyle jesli czegos wiecej nie osiagnie. Bo nie wystarczy byc. Bylismy do niedawna posmiewiskiem Europy, co wtedy pisali tacy ludzie jak Ty?!

Nie bardzo rozumiem - kto ustala te role?

Wyobraz sobie z nasz marszalek walczy o stolek prezydenta, zrozum ze jak nie bedzie ronil lez w wystapieniach publicznych to spadna mu notowania.

Własnymi bliskimi zajmują się zwierzęta. Niektóre poszły dalej i
wymyśliły stada. Każde stado w świecie zwierzęcym ma jakiego przywódcę
lub grupę przywódców. Takie jest prawo natury.

Nie kazdy przywodca zasluguje na szacunek. Co wiecej historia nam pokazuje, ze rzadko ktory zasluguje :)

[...]

Alez nie. Prezydent wykonuje swoja prace, za ktora dostaje wyplate. To wszystko, niech to robi jak trzeba, a nie na zlosc wszelkim reformom tylko dlatego, ze to akurat nie jego partia rzadzi. Wiec wszystko jest potrzebne, tylko niech kazdy robi co ma robic. Poki co ten prezydent nic znaczacego nie dokonal, nie byl wielki, to nie byl Gen. Sikorski, czy prezydent Moscicki. No chyba ze rodzaj smierci definiuje czy ktos jest wielki.

Data: 2010-04-11 11:23:48
Autor: Rowerex
PL [*] ...........
On 11 Kwi, 18:52, "Norbert" <i...@hate.spam> wrote:
>A udowodnij coś wręcz przeciwnego :)

Klasyczna odpowiedz.

Klasyczne było Twoje pytanie. Znajdź mi dyskusję w której na tak
postawione pytanie nie padły klasyczne odpowiedzi :)

Ale katolik powie nie...

A niewierzący powie: "a świstak siedzi i zawija" :)

> [...]
>szaraków nie byłoby tych symboli.

Jesli bedzie 100% frekwencja na wyborach to ok.

To zapewnij 100% frekwencję albo podaj alternatywne wyjście :)

>Nie bardzo rozumiem - kto ustala te role?

Wyobraz sobie z nasz marszalek walczy o stolek prezydenta, zrozum ze jak nie
bedzie ronil lez w wystapieniach publicznych to spadna mu notowania.

Nadal nie rozumiem - przecież stołek stoi w wiadomym miejscu, może na
nim usiąść, może go wynieść w dowolnej chwili. No co, za mało by
zostać prezydentem? Przecież może wygłosić orędzie i powiedzieć "od
dziś jestem prezydentem Polski" - co go powstrzymuje, a raczej KTO?

Jakie notowania? Czy zostaje się prezydentem na podstawie kursów w
zakładach bukmacherskich lub po dokonaniu zaboru mienia w postaci
fotela?

> [...]
>lub grupę przywódców. Takie jest prawo natury.

Nie kazdy przywodca zasluguje na szacunek. Co wiecej historia nam pokazuje,

Podaj przykłady jednych i drugich.

> [...]
>można to wszystko zlikwidować i zając się własnymi bliskimi.

Alez nie. Prezydent wykonuje swoja prace, za ktora dostaje wyplate.

A na czym ta praca polega?

wszystko, niech to robi jak trzeba, a nie na zlosc wszelkim reformom tylko
dlatego, ze to akurat nie jego partia rzadzi.

Rozmawiajmy merytorycznie: co to znaczy "jak trzeba", co to jest
"praca" prezydenta, marszałka, ministra, generała. Uściślijmy o czym
rozmawiamy, bo możemy rozmawiać o różnych rzeczach, a tak dyskutować
się nie da.

 Poki co ten prezydent nic znaczacego nie
dokonal, nie byl wielki,

Co wg Ciebie miał dokonać? Przykłady konkretnych działań?

to nie byl Gen. Sikorski czy prezydent Moscicki.
No chyba ze rodzaj smierci definiuje czy ktos jest wielki.

Przy okazji ekshumacji przysłuchiwałem się dyskusjom historyków na
gen. Sikorskiego. Różowo to nie wyglądało. Są nawet sugestie, że w
jego śmierci maczali palce Polacy nie zgadzający się z jego polityką.
W tym przypadku można się zastanawiać, czy to nie rodzaj śmierci i jej
zagadkowość stworzyły legendę.

Ciekawe, że wymieniłeś przywódców z okresu międzywojennego - czyżby
potrzebny nam był jakiś zamach majowy?

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2010-04-11 21:08:28
Autor: Norbert
PL [*] ...........
Mozna by tak pisac i pisac, a to grupa o rowerach, i tak poszlo to za daleko. Pozdrawiam i EOT, serio i prosze :)

Data: 2010-04-10 22:56:05
Autor: kml
PL [*]

Michał Wolff pisze:
[...]

PLONK.

--
NIE pozdrawiam

Data: 2010-04-12 09:51:13
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Sat, 10 Apr 2010 20:24:33 +0200, jacek duma napisał(a):

Michał Wolff pisze:
Ogromna tragedia, już po raz drugi drugi raz w Katyniu ginie polska
elita [*]

Elita ? Gosiewski ?
Raczej towarzystwo wzajemnej adoracji na własne życzenie ...

Jakby nie patrzeć były to znane i publiczne osoby. Czy to ci sie podoba czy
nie.
Co tam robił Prezes PKOL ? NBP ?

Wiesz co to jest delegacja państwowa? To przedstawiciele najważniejszych
użędów państwowych. Wiec prezes NBP, PKOL czy parlamentarzyści nie powinni
dziwić.
Szukali złotych obrączek zamordowanych oficerów w poczet naszego obecnego długu publicznego?

O kurcze - nie spodziwałem sie tak skrajnego debilizmu tutaj. No poprostu brak słów - udowodniłeś iż kompletnie brak ci mózgu.
Prezydencki samolot to nie taksówka dla przyjaciół i znajomych.

Liste ofiar przeczytałeś?

Data: 2010-04-12 09:56:06
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:fk7i2id3gqd.16vrrvl3gu45s$.dlg40tude.net...

[...]

Rozwaliłeś mnie w drobny mak. NBP i PKOL po prostu MUSZĄ być na obchodach Katynia i to wcale nie dlatego, że chcą się pokazać u boku obecnego/byłego prezydenta i w doborowym towarzystwie tylko dlatego, że instytucje które oni reprezentują są w jasny, oczywisty i nie budzący wątpliwości sposób powiązane ze zbrodnią katyńską.

Data: 2010-04-12 10:10:27
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 09:56:06 +0200, kml napisał(a):

[...]

Bo Ty ja sadze uważasz iż wyjazd do Katynia na urczystości to atrakcja
porównywalna z miesięcznym pobytem na Bali? Albo ze prawą na takie ochody mają jechać tylko osoby czy instytucje w

Data: 2010-04-12 10:20:55
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:8xv1pi6do8ee.8yu4su6if1kn.dlg40tude.net...
[...]

Tak, dokładnie tak uważam. Tam się jedzie nie po to żeby się pokazać i zostać zapamiętanym.

Albo ze prawą na takie ochody mają jechać tylko osoby czy instytucje w
jasny, oczywisty i nie budzący wątpliwości sposób powiązane ze zbrodnią
katyńską?

Jechać może każdy, ale nie każdy chce koniecznie jechać z obecnym prezydentem i najbardziej rozpoznawalnymi osobami w kraju.

Data: 2010-04-12 10:31:24
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 10:20:55 +0200, kml napisał(a):

[...]

Ty uważasz iż prezes NBP czy PKOL jechali po to żeby się pokazać i zostać zapamiętanym?
[...]

Nie wiem czemu traktujesz przelot z prezydentem jakby to był dla nich jakoś
zaszczyt czy forma lansu. Tam nie było szarych kowalskich - to byli ludzie
dla których kontakty z prezydentem były częscią zawodowych obowiązków.

Data: 2010-04-12 10:43:27
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:f4bf29wafbun$.1ephuc4ppg4hk.dlg40tude.net...

Ty uważasz iż prezes NBP czy PKOL jechali po to żeby się pokazać i
zostać zapamiętanym?

Tak, dokładnie tak uważam.

[...]

Ja uważam, że jeżeli chodzi o polityków i innych wysokich urzędników to w Katyniu się bywa 1)aby się pokazać, 2)zapalić świeczkę. W tej kolejności.

Każdy człowiek od PR powie Ci, że nie ma lepszego miejsca niż samolot i świta prezydenta w 70 rocznicę zbrodni katyńskiej.

Data: 2010-04-12 10:54:33
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 10:43:27 +0200, kml napisał(a):

[...]

1. Jaki ekspert od PR? Przytocz go prosze. Dajesz argumenty bez zadnego
popracie marytorycznego a stwarzasz pozory ze takie popracie istnieje.

2. Samolot? Samolot to tylko środek transportu. Media zainteresowały sie
nimi i listą jego pasażerów dopiero wtedy gdy sie rozbił. Przecież gdyby do
katastrofy nie doszło szary kowalski nawet by sie nie dowiedział iż w
katyniu był prezes PKOL i ze leciał prezydenckim samolotem. Sądze nawet iż
większość nawet była zdziwiona ze lecieli nim także przedstawiciele lewicy.

Data: 2010-04-12 10:58:46
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1kocny0gza7o2.16j4o6fd2yiey$.dlg40tude.net...

[...]

A jakiego poparcia oczekujesz? Myslisz, że ludzie którzy chcą pozostać w cieniu polityków wyjdą teraz przed szereg i powiedzą coś na ten temat. Jeżeli nie uważasz, że Katyń to jest miejsce do ugrania paru grosz na chwilę przed wyborami prezydenckimi to nie mam więcej pytań.

[...]

Nie, media transmitowałyby (a już na pewno TVP) wszystko od chwili lądowania do startu. Przedstawiciele lewicy, którzy w osobie Olka Kwaśniewskiego zaczęli ostatni mówić o koalicji z PISem nie powinni nikogo dziwić swoją obecnością na pokładzie.

Data: 2010-04-12 11:17:27
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 10:58:46 +0200, kml napisał(a):

[...]

no wiec nie masz zadnego esperta od PR który mógłby potwierdzić to co
pisaleś, a to co napisałeś było tylko imaginacją.
Jeżeli nie uważasz, że Katyń to jest miejsce do ugrania paru grosz na chwilę przed wyborami prezydenckimi to nie mam więcej pytań.

Wyasnij prosze kto i w jaki sposób miałby ugrać owe "parę groszy" w
wyborach prezydenckich na obecności w Katyniu prezesa PKOL.
[...]

Bo oczywiscie znasz przewidywaną ramówkę scenopis i wiesz iż prezesa PKOL
filmowali by najczesciej dając zbliżenia na jego twarz (wraz z podpisem bo
wiekszość by jej nierozpoznała)

Data: 2010-04-12 11:25:40
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:8eqnvbtf282x.tmbt3982zr10
no wiec nie masz zadnego esperta od PR który mógłby potwierdzić to co
pisaleś, a to co napisałeś było tylko imaginacją.

Stary, kupi sobie jakąkolwiek książke o PR i potem będziemy rozmawiac o wyobraźni bądź jej braku.

[...]

Jak wyżej oraz polecam bieżącą analizę kto komu jakie stanowisko załatwił w jakiej instytucji.

[...]

Znam. Może by dostał swoje 3 sek, ale podstawa jes taka że byłby wymieniono jak nie w TV to w prasie.

Data: 2010-04-12 11:39:44
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 11:25:40 +0200, kml napisał(a):

[...]

 LOL.
[...]

Zasadniczo jest tak iż jesli ktoś coś twierdzi to powienien takze chociażby
sie postarać o to by jego twierdzenie miało jakiekolwiek uzasadnienie. Wiec prosze - ale jesli twierdzisz iż "Katyń to jest miejsce do ugrania
paru grosz na chwilę przed wyborami prezydenckimi" to poprostu wyjaśnij
wprost w jaki sposób obecność prezesa PKOL mogła by wpłynąć na owe "pare
groszy" w wyborach prezydencjach.

[...]

No i powiedz mi co by na tym prezez NBP na tym zyskał skoro pokazywali go i
pisali o nim i tak dość często?

Data: 2010-04-12 12:00:48
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:qgexgqe6lj4j.1777pcxewbzza$.dlg40tude.net...

(cut)

Wiesz co, nie chce mi się wdawać w dyskusje na temat "prezes PZKOL a Katyń". Ja wiem swoje a Ty wiesz swojei niech tak będzie. Ja opieram moje przekonania na mojej wiedzy, którą nie będę się dzilił na preclu ani Ci pokazywał palcem kto z kim i dlaczego to sie przyda za kilka miesięcy.

EOT.

Data: 2010-04-12 12:10:37
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 12:00:48 +0200, kml napisał(a):

[...]

rozumiem - poprostu jak przychodzi co do czego to nie jesteś uzasadnić
własnych twierdzeń.
Łatwo jest rzucać bezpodstawne i kłamliwe oskarżenia a prośbę o jakikolwiek
dowody olać wykręcając sie sianem.   Typowe.

Data: 2010-04-12 12:15:18
Autor: granat
PL [*]
....::QRT::... pisze:

Typowe.

daj spokoj, szkoda z nim gadac.

granat

Data: 2010-04-12 14:04:41
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1alqy97d3yss6$.1mautzkr8w09m$.dlg40tude.net...
[...]

Nie nie rozumiesz, ale jesteś typowy. To fakt.

Data: 2010-04-12 14:16:24
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 14:04:41 +0200, kml napisał(a):

[...]

Pisałeś coć o EOT? No to zamilcz. Bo wybacz ale obszczywać groby to tylko najwieksze kurwy potrafią.

Data: 2010-04-12 15:07:27
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 14:41:00 +0200, kml napisał(a):

[...]

I ty to mówisz?
Przypomnę takie zadanie:  "Co tam robił Prezes PKOL? NBP? Szukali złotych obrączek zamordowanych oficerów w poczet naszego obecnego długu publicznego"

Choćbym bardzo sie starał poniżej tego tekstu nie zejdę.

Data: 2010-04-12 15:16:50
Autor: kml
PL [*]

Użytkownik "...::QRT::..." <nie.m@m.mejla> napisał w wiadomości news:1v10azjnh4zji.1rwnz32b08m7h.dlg40tude.net...
[...]

Już zszedłeś.

I tym razem to jest EOT z mojej strony.

Data: 2010-04-12 15:42:26
Autor: ...::QRT::...
PL [*]
Dnia Mon, 12 Apr 2010 15:16:50 +0200, kml napisał(a):

[...]

Ja w odróżnieniu od ciebie i twego mentora nie szargam pamięci o zmarłych
bezpodstawnymi oraz chamskimi, kłamstwami i insynuacjami. Miałeś szansę w jakiś tam sposób wytłumaczyć swoje twierdzenia - że prezesa
NBP i PKOL nie powinno być w Katyniu na obchodach. Oraz że uprawiali tam
tylko prywatę i prowadzili kampanie.  Niestety (czego można sie było spodziewać) podwinąłeś ogon pod siebie
bredząc coś o swojej (nader wątpliwej) wiedzy, którą nie będziesz się
dzielił na preclu.

Nasrać i uciec każdy potrafi - ale nie dziw się ze potem takie osoby nie są
obdarzane wielkim szacunkiem,  nazywa sie je w odpowiedni sposób i
odpowienio traktuje. W tym świetle twoje skamlenie o niskim poziomie nie
robi na mnie wielkiego wrażenia.
I tym razem to jest EOT z mojej strony.

już to w tym wątku czytałem.

Data: 2010-04-12 21:15:12
Autor: kosik
PL [*]

Użytkownik "kml" <AflySteX@gaOzeFta.lp> napisał w wiadomości news:hpujmv$1m6$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co do Prezesa PKOL to w Katyniu zginęło 8 Olimpijczyków...

kosik

Data: 2010-04-12 21:48:43
Autor: jacek duma
PL [*]
kosik pisze:

[...]

W ten deseń należało wysłać wszystkich przedstawicieli zawodów jakie posiadła rezerwa wojskowa która została zmobilizowana. Tam były naprawdę liczne zawody.

jd

Data: 2010-04-15 00:35:06
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
PL [*]
jacek duma bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Elita ? Gosiewski ?
Raczej towarzystwo wzajemnej adoracji na własne życzenie ...
[...]
PS
Poza tym nie ta grupa ...

Gościu, idź z takimi tekstami na pl.pręgierz. Tam sobie pogadasz z ludźmi
podobnymi sobie oraz fanatykami w drugą stronę, poobrzucacie się gównem, bo
innego powodu do takiego postu nie widzę.
Z mojej strony jedno przemyślenie: dobrze, że byłem za granicą od piątku,
bo bym się bał otworzyć lodówkę. Cześć pamięci czcią pamięci, ale dajmy żyć
rodzinom, nawet jeżeli tego nie czytają. Stało się i teraz trzeba mieć
nadzieję, że to nie będzie taka druga śmierć Jana Pawła II (kiedy to,
przypominam kibice Wisły i Cracovii najpierw sobie podali ręce, a potem
podali sobie po mordzie na najbliższym meczu), a zmieni coś faktycznie w
KULTURZE polityki. Bo czego jak czego, ale kultury w polskiej polityce nie
ma.
RIP.

Data: 2010-04-14 15:59:47
Autor: Michał Wolff
PL [*]
On 15 Kwi, 00:35, Marek 'marcus075' Karweta <m.karweta-nie-trawi-
sp...@gmail.com> wrote:

 Bo czego jak czego, ale kultury w polskiej polityce nie
ma.

Marku dziecinne masz trochę te teksty. Myślisz, że to w polskiej
polityce tylko tak wygląda? W niemal każdym demokratycznym kraju tak
jest, w USA każdemu kandydatowi wyciągną każdy brud, każdy hak, tak
samo jest wszędzie w Europie, Polska nie jest żadnym niechlubnym
wyjątkiem. Spór jest istotą demokracji, a gdy idzie o władzę - stosuje
się bardzo nieeleganckie chwyty i obrzucanie błotem, to nie jest
bynajmniej polska specjalność. Ludzi się nie zmieni - i wiadomo, że po
tygodniu-dwóch wszystko wróci do normy, masz już przebłyski przy
sporze o Wawel.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-15 02:06:41
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
PL [*]
Michał Wolff bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Ale to jest specjalność polityki, która mnie interesuje. Cały świat i samą
istotę demokracji mam tam, gdzie dotykam siodełka. ;-)

Ludzi się nie zmieni - i wiadomo, że po
tygodniu-dwóch wszystko wróci do normy, masz już przebłyski przy
sporze o Wawel.

Staram się nie śledzić. Moje zainteresowanie skończyło się na liście ofiar.

Data: 2010-04-15 08:11:45
Autor: MichałG
PL [*]
sp...@gmail.com> wrote:

[...]

Kiedyś myslałem, że są jakieś granice skurwysyństwa w polityce, ostatnie lata przekonały mnie, że nie ma. ta działka mi na szczeście dynda i powiewa....... niestety polityka i jej metody przenosi sie do życia codziennego, co juz mnie zupełnie nie bawi. Mamy temu przyklaskiwać? Bo do tego prowadzi niezauważanie tematu....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-15 09:11:05
Autor: johnkelly
PL [*]
MichałG pisze:

[...]

Nie. To metody życia codziennego przenoszą się do polityki bo politycy nie biorą się z jezior metanu na Jowiszu tylko spośród ludzi.

Pozdrawiam
Michał

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-15 04:37:15
Autor: Michał Wolff
PL [*]
On 15 Kwi, 09:11, johnkelly <st...@maciejrozalski.eu> wrote:

Nie. To metody życia codziennego przenoszą się do polityki bo politycy
nie biorą się z jezior metanu na Jowiszu tylko spośród ludzi.

Otóż to!
Politycy to są ludzie jak wszyscy inni. Oczywiście powinno im się
stawiać standardy dużo wyższe niż przeciętnemu zjadaczowi chleba, ale
i im wyżej- tym i pokusy rosną, więcej do stracenia, więcej do
zyskania.
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2010-04-15 15:29:09
Autor: johnkelly
PL [*]
Michał Wolff pisze:
[...]

Tylko, że jeśli przeciętny zjadacz chleba wyznaje zasadę, że trzeba kombinować by sprawy załatwić to na kogo będzie głosował, jak nie na kombinatora i załatwiacza?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-15 15:28:43
Autor: szaman
PL [*]
johnkelly wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Nie. To metody życia codziennego przenoszą się do polityki bo politycy nie biorą się z jezior metanu na Jowiszu tylko spośród ludzi.

Święta prawda. Jakie społeczeństwo tacy politycy i takie życie publiczne. Czasem zastanawiam się, ile lat jeszcze potrzeba, żeby ludzkość dojrzała, by stanowić o sobie mądrze i odpowiezialnie. Obawiam się niestety, że nie jest to kwestia 50, 100, czy nawet 500 lat :/ Może nawet nigdy do tego nie dojdzie...

Bartek Piekaruś

Data: 2010-04-15 14:51:42
Autor: Jacek_P
PL [*]
szaman napisal:
[...]

IMHO nigdy, bo zawsze będą ograniczone zasoby, o które konkurować
będzie zbyt duża liczba ludzi. I w ten sposób dojdzie do podziału
na strzyżonych (społeczeństwa) i strzygących (władza wszystkich szczebli).

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2010-04-15 15:41:29
Autor: MichałG
PL [*]
szaman pisze:
[...]

Stawiałbym jednak (mimo Waszych opinii) na co najmniej sprzężenie zwrotne
Chamstwo 'na górze' - popularyzowane przez wszechmocną TV - uczy i usprawiedliwia to 'na dole'.... bo skoro nawet tam mogą, to ja też mogę komus przpierd... lę.
Warto sprawdzić (chyba juz w słowniku wyrazów obcych lub  historycznych) co to 'określenie (nie)parlamentarne'... ;) ;) Nie tak dawno to nie była abstrakcja....

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-04-15 17:40:13
Autor: szaman
PL [*]
MichałG wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::
szaman pisze:
[...]

Niestety, media IV władzą się nazywa. Choć wydaje mi się, że bardziej słusznym byłoby nazywanie ich właśnie tą pierwszą...

sz

Data: 2010-04-16 04:19:09
Autor: nb
PL [*]

szaman pisze:
[...]

W Polsce pierwszą. Przynajmniej tak się zachowują i tak są traktowane.
Ileż to razy czytasz rady, żeby w związku z jakimś szwindlem, najpierw
powiadomić prasę/TV później prokuraturę. Dopiero na końcu jest radny/poseł
czyli ten, który ponoć reprezentuje I władzę.
 --
nb

Data: 2010-04-15 22:30:17
Autor: johnkelly
PL [*]
MichałG pisze:

[...]

Nie sprowadzaj tego do chamstwa. To tylko wisienka na zakalcu w postaci mentalności polegającej na robieniu rzeczy pod publiczkę a nie pod faktyczne potrzeby. Poza tym to nie tak - na dole podoba się to co jest tolerowane, praktykowane i doceniane przez ten dół. Gdyby dół nie tolerował tego to by się prozaicznie takie metody nie opłacały.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-16 08:14:09
Autor: MichałG
PL [*]
johnkelly pisze:
MichałG pisze:

[...]

Czyli potwierdzasz zdanie p. Korwina-Mikke, że (jak pisze) 'd***kracja' to idiotyzm... bo przeciez w tym ustroju ważna jest publiczka (jej głosy) a nie potrzeby....

Poza tym to nie tak - na dole podoba się to co jest
tolerowane, praktykowane i doceniane przez ten dół. Gdyby dół nie tolerował tego to by się prozaicznie takie metody nie opłacały.

Przykład pierwszy z brzegu:
Jeden poseł nazywa drugiego złodziejem (nie w ferworze dyskusji - tu nawet bojki sie zdarzają i nie sa problemem) ale spokojnie - np. w czasie konferencji prasowej.
W normalnym świecie jeden z nich powinien być skończony i załatwiony  do końca życia - przynajmniej w polityce. Kto? Albo złodziej albo oszczerca. Nie ma trzeciej możliwości. U nas jest. Dlaczego?

Tak bardzo liczy sie szoł a nie fakty?

Michał

Data: 2010-04-16 12:23:02
Autor: johnkelly
PL [*]
MichałG pisze:

[...]

Nie, nie potwierdzam. Krzykaczy słychać najmocniej i na ich pokrzykiwanie łapią się (pardon) najgłupsi. Tych ostatnich na szczęście ubywa.

Przykład z mojego podwórka. Radna opozycyjna względem obecnego burmistrza twierdzi, że wielokrotnie chodziła do urzędu i zgłaszała problem bezpieczeństwa na skrzyżowaniu drogi gminnej z krajową - bez efektu. Oczywiście głupsi złorzeczą na burmistrza i mądrze kiwają głową w dyskusji z radną nad upadkiem Rzeczpospolitej. Ale po moim piśmie do GDDKiA te uzupełniło oznakowanie tego skrzyżowania - bo na tym polegał główny problem. Radna nie dość, że nie złożyła w tej sprawie żadnego pisma (a gadać, że coś zgłaszałem ale olali też potrafię) to jeszcze nie znała właściwego adresata swoich pretensji.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-16 12:43:09
Autor: MichałG
PL [*]
johnkelly pisze:
MichałG pisze:

[...]

Ktoś tą 'gołebicę' wybrał na radną...
Nietety- typowe....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-16 12:53:27
Autor: johnkelly
PL [*]
MichałG pisze:

Ktoś tą 'gołebicę' wybrał na radną...
Nietety- typowe....

Na poziomie gminy takiej jak moja znaczenie ma kilka osób. Możesz wygrać wybory kilkoma głosami.

Tymczasem panuje u nas chora moda na dowalanie władzy. To jest piękne bo znam ludzi, którzy nie wiedzą jak się burmistrz nazywa, nie mają pojęcia jak się nazywa radny z ich okręgu ale doskonale wiedzą, że są do dupy. Jak chcesz się im narazić to poproś o uzasadnienie :).

W takiej sytuacji wybór radnego gminnego staje się niemalże wyborem losowym.

Pozdrawiam
Michał

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-16 13:08:26
Autor: MichałG
PL [*]
johnkelly pisze:
MichałG pisze:

[...]

jak równiez innych radnych i posłów.... zależy prawie wyłacznie od koniunktury i pozycji na liście... merytorycznosć niepotrzebna. Ba niewskazana! -jeszcze bedzie miał wlasne zdanie.....

Pozdrawiam
Michał

Data: 2010-04-16 09:03:42
Autor: Rowerex
PL [*]
On 15 Kwi, 14:41, MichałG <grodm...@wp.pl> wrote:
szaman pisze:

> [...]

Warto sprawdzić (chyba juz w słowniku wyrazów obcych lub  historycznych)
co to 'określenie (nie)parlamentarne'... ;) ;) Nie tak dawno to nie była

Wszystko zaczyna się od "dołu" od poziomu rodziny, domu, sąsiedztwa,
wychowania, szkoły, zakładu pracy. To co "na górze" to jedynie
wypadkowa, tego co na dole.

Myślicie, że naród nie robi niczego innego poza śledzeniem poczynań
polityków, oglądaniem transmisji z sejmu czy wiadomości? Pomijam
ostatnie wydarzenia, ale zdecydowaną większość większość ludzi
zwyczajnie "wali" to co mówią dziennikarze, bo wiadomo przecież
ogólnie, że "dziennikarze kłamią", a "politycy kradną".

Pozdr-
-Rowerex

PL [*]