PL [*]

Data: 2010-04-10 19:55:05
Autor: Norbert
PL [*]

A mi sie nie chce byc poprawnym politycznie. Dziennie umiera kilkanascie razy wiecej Polakow, a wszystkich trzeba traktowac rowno, no chyba ze jedni sa rowniejsi.

Data: 2010-04-10 22:11:24
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 19:55, Norbert pisze:
no chyba ze jedni sa rowniejsi.

S±.

Data: 2010-04-10 20:15:11
Autor: fest
PL [*]
arturbac napisal i wyslal takie slowa:
S±.

w głowę się puknij.

--
Wyslano z Jastarni
http://augustyna.pl/news

Data: 2010-04-10 22:20:25
Autor: arturbac
PL [*]
W dniu 2010-04-10 22:15, fest pisze:
arturbac napisal i wyslal takie slowa:
S±.

w głowę się puknij.

puknałem ..., tylko że to nie zmieniło faktu że Posłowie s± równiejsi w
¶wietle prawa vide Pan Kurski, Komorowski, Prezydent W-Wy i ich wyczyny
drogowe nie podlegaj±ce karze dlatego że _s±_ uprzywilejowani w ¶wietle
prawa które _sami_ stanowi±.

Data: 2010-04-10 22:30:17
Autor: Norbert
PL [*]
w głowę się puknij.

A dlaczego ma sie pukac?
Czy wszyscy musza myslec jak im media dyktuja? Poprawnosc polityczna wykonczy juz niedlugo Europe.

Data: 2010-04-11 11:24:36
Autor: Olo
PL [*]
W dniu 2010-04-10 22:15, fest pisze:
arturbac napisal i wyslal takie slowa:
S±.

w głowę się puknij.

Sa rowniejsi.
Tydzien zaloby. Jak zmarla moja ciocia to nie bylo zaloby narodowej, dlaczego ?

A kim byl Lech Kaczyski? Starym klutliwym kurduplem.

Data: 2010-04-11 15:22:41
Autor: AL
PL [*]
Olo pisze:
[...]

moze i byl 'kłótliwym kurduplem' ale nie wypowiadal sie z błędami ortogrficznymi ja Ty ,....
i najważniejsze: byl PREZYDENTEM kraju, którego jestes obywatelem
Kapiszczi?

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-04-11 15:37:27
Autor: Titus Atomicus
PL [*]
In article <hpsieu$ptr$1@inews.gazeta.pl>, AL <adam@skads.tam> wrote:

Olo pisze:

> Sa rowniejsi.
> Tydzien zaloby. Jak zmarla moja ciocia to nie bylo zaloby narodowej, > dlaczego ?

moze i byl 'kłótliwym kurduplem' ale nie wypowiadal sie z błędami ortogrficznymi ja Ty ,....

Jak mozna sie _wypowiadac_ z bledami lub bez bledow ortograficznych?
A co do wpadek jezykowych Prezydenta, to chyba zly pomysl, zeby teraz to wyciagac...

i najważniejsze: byl PREZYDENTEM kraju, którego jestes obywatelem
Kapiszczi?

E tam.

TA

Data: 2010-04-10 23:14:29
Autor: ikov
PL [*]
Norbert wrote:
PL [*]

A mi sie nie chce byc poprawnym politycznie. Dziennie umiera kilkanascie razy wiecej Polakow, a wszystkich trzeba traktowac rowno, no chyba ze jedni sa rowniejsi.
Poprawno¶ć poprawno¶ci±, ale akurat takie wydarzenie w pełni usprawiedliwia ogłoszenie żałoby narodowej (a takich okazji jest niewiele, więc żałoba ostatnimi czasy był± nagminnie nadużywana, zreszt± przez głównego bohatera dzisiejszych wydarzeń). Jak kto¶ chce, niech sobie wstawia gwiazdkę w nawiasach.

--
http://ikov.bikestats.pl

Data: 2010-04-11 10:20:55
Autor: Coaster
PL [*]
Norbert wrote:
PL [*]

A mi sie nie chce byc poprawnym politycznie. Dziennie umiera kilkanascie razy wiecej Polakow, a wszystkich trzeba traktowac rowno, no chyba ze jedni sa rowniejsi.
Na brak karlow intelektualnych i moralnych slepcow nigdy nie moglismy narzekac. Pokazywanie najgorszych cech steorotypowego Polaka nie jest powodem do chwalenia sie.

[*]

PS. Zastanow sie, co Ty sam zrobiles, dla kraju w ktorym zyjes.

--
PoZdR
"Mimo grozy, mimo smierci, ktora w kazdej chwili mogla

Data: 2010-04-11 11:21:20
Autor: Norbert
PL [*]
PS. Zastanow sie, co Ty sam zrobiles, dla kraju w ktorym zyjes.

No coz uratowalem juz pare osob, a mysle, ze przez cale zycie uratuje kilkakrotnie wiecej niz lecialo w tym samolocie. To wlasnie zrobie i w TV nie chce byc pokazywany. Co wiecej, jestem uczciwy, nie okradam panstwa, nie lamie prawa. Wiekosc ludzi tak postepuje i to oni tworza panstwo i dobrobyt.
To ze ktos zostal wybrany kims, bo tak chcialo iles tam osob... czy to oznacza ze ta osoba jest wielka?! Czym sie rozni ta smierc od smierci gornika, oboje wykonywali przeciez swoja prace. Nie chce mi sie kontynuowac, po prostu ludzie lubia spektakularne wypadki, ta rzadza informacji, nakrecane emocje, po co caly dzien w TV powtarzac w kolko to samo, pomoze to komus?
A teraz Ty mi wmawiasz ze codziennie umiera 1000 nic nie znaczacych polaczkow (wedlug Ciebie ), a ta katastrofa to masakra na skale swiatowa i po tym wypadku Polska przestanie istniec, bo te 100 osob bylo filarem Polskosci. Nie dziekuje, nie podzielam tego zdania i zdania mediow.

Data: 2010-04-11 11:27:16
Autor: Olo
PL [*]
W dniu 2010-04-11 10:20, Coaster pisze:
Norbert wrote:
[...]

Ja np. place podatki. A kartofelek placil? Nie, zyl z moich podakow :)
Co zrobil dla tego kraju? Napewno wiecej zlego niz dobrego :)

Data: 2010-04-11 11:30:33
Autor: johnkelly
PL [*]
Olo pisze:

Ja np. place podatki. A kartofelek placil? Nie, zyl z moich podakow :)
Co zrobil dla tego kraju? Napewno wiecej zlego niz dobrego :)

Znaczy siÄ™ mamy wysyp onetowego buractwa?

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu
................... blog: www.maciejrozalski.eu ...................

Data: 2010-04-11 11:39:12
Autor: Olo
PL [*]
W dniu 2010-04-11 11:30, johnkelly pisze:
Olo pisze:

Ja np. place podatki. A kartofelek placil? Nie, zyl z moich podakow :)
Co zrobil dla tego kraju? Napewno wiecej zlego niz dobrego :)

Znaczy siÄ™ mamy wysyp onetowego buractwa?

Boli gdy ktos ma odmienne podlady od Twoich ?

Data: 2010-04-11 12:25:35
Autor: johnkelly
PL [*]
Olo pisze:

[...]

Nie. Ale to muszą być poglądy a nie buractwo.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2010-04-11 12:47:30
Autor: Akarm
PL [*]
johnkelly napisał
Znaczy siÄ™ mamy wysyp onetowego buractwa?

Na to wychodzi.
Więcej ćwoków prowadzących dyskusję NTG wylazło chyba tylko na pl.regionalne.warszawa.

--
          Akarm
http://www.bykom-stop.avx.pl

PL [*]