PLANETE+ w internecie.

Data: 2013-03-24 23:39:32
Autor: nadir
PLANETE+ w internecie.
Można gdzieś w internecie oglądać kanał PLANETE+, nie koniecznie za darmo i nie musi być "na żywo".

Data: 2013-03-28 14:38:46
Autor: brum
PLANETE+ w internecie.
Można gdzieś w internecie oglądać kanał PLANETE+, nie koniecznie za darmo i nie musi być "na żywo".

mozna, za pieniadze i na zywo
jesli jestes abonentem cyfry, to masz dostep do kilku kanalow przez net, miedzy innymi planete

Data: 2013-03-28 19:13:46
Autor: nadir
PLANETE+ w internecie.
mozna, za pieniadze i na zywo
jesli jestes abonentem cyfry, to masz dostep do kilku kanalow przez net,
miedzy innymi planete

Nie no gdybym był abonentem C+ to bym nie kombinował z oglądaniem przez internet.
Miałem jeszcze kilka miesięcy temu Planete w kablówce ale zlikwidowali i szukam alternatywy, ale aż tak mi nie zależy.

Data: 2013-03-28 15:17:24
Autor: Piotr
PLANETE+ w internecie.

Użytkownik "nadir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:514f80a4$0$1260$65785112@news.neostrada.pl...

Można gdzieś w internecie oglądać kanał PLANETE+, nie koniecznie za
darmo i nie musi być "na żywo".

https://www.cyfraplusonline.pl/logowanie

PLANETE+ w internecie.