PLATFORMA Orange TP a "multiroom"

Data: 2011-01-18 18:10:52
Autor: Brooks
PLATFORMA Orange TP a "multiroom"
Ciekaw jestem doswiadczen grupowicz體 w kwestii odbioru segmentu
satelitatnego platformy orange tp na kilku dekoderach z jednej karty
abonenckiej.
Ktos to gdzies u kogos widzial? Przerabia w swoich 4-katach? Jak to
wyglada w tzw. praniu?

--
Brooks

Data: 2011-01-19 07:48:43
Autor: pawell32
W dniu 2011-01-19 03:10, Brooks pisze:
Ciekaw jestem doswiadczen grupowicz體 w kwestii odbioru segmentu
satelitatnego platformy orange tp na kilku dekoderach z jednej karty
abonenckiej.

czy przypadkiem karta nie jest parowana?

Ktos to gdzies u kogos widzial? Przerabia w swoich 4-katach? Jak to
wyglada w tzw. praniu?

a jak widzisz dekodery?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-19 07:56:46
Autor: Brooks
On Jan 19, 6:48燼m, pawell32 <paw...@net-sat.pl> wrote:
> [...]

> satelitatnego platformy orange tp na kilku dekoderach z jednej karty
> abonenckiej.

czy przypadkiem karta nie jest parowana?

Nie chcialem wczesniej o tym pisac ale na rynku sa dwa modele
spliter體, (np. Clone+), kt髍e co prawda tanie nie sa bo bezprzewodowe
ale obsluza podzial uprawnien dla tej platformy. Wobec czego pytam o
doswiadczenia z tym zwiazane w swietle powszechnej wiedzy, parowania
karty i dekodera.
Wiadomo r體niez, ze platforma ta nie wprowadzila do tej pory uslugi
zwanej na rynku "multiroom".

Czy multiroom jest tozsamy z  sharingiem domowym opartym o splitery
badz mozliwosci niekt髍ych dekoder體 w zakresie podzialu uprawnien
karty?

> Ktos to gdzies u kogos widzial? Przerabia w swoich 4-katach? Jak to
> wyglada w tzw. praniu?

a jak widzisz dekodery?

To znaczy jak sa podlaczone ze soba o co chodzi w pytaniu?

Data: 2011-01-19 21:57:44
Autor: pawell32
W dniu 19.01.2011 16:56, Brooks pisze:
Nie chcialem wczesniej o tym pisac ale na rynku sa dwa modele
spliter贸w, (np. Clone+), kt贸re co prawda tanie nie sa bo bezprzewodowe
ale obsluza podzial uprawnien dla tej platformy.

to wiem, bo jes stosuje. nie sprawdza艂em jedynie z ww platform膮
gdy偶 nie uwa偶am jej za godn膮 uwagi.

Wobec czego pytam o
doswiadczenia z tym zwiazane w swietle powszechnej wiedzy, parowania
karty i dekodera.
Wiadomo r贸wniez, ze platforma ta nie wprowadzila do tej pory uslugi
zwanej na rynku "multiroom".

nie ma chyba do czego jak na razie.

Czy multiroom jest tozsamy z  sharingiem domowym opartym o splitery
badz mozliwosci niekt贸rych dekoder贸w w zakresie podzialu uprawnien
karty?

to nie to samo, ale bardziej to kwestia nazewnictwa.
podzia艂 spliterem to te偶 w pewnym rodzaju multiroom.

a jak widzisz dekodery?

To znaczy jak sa podlaczone ze soba o co chodzi w pytaniu?

bo pewnie nie wiesz, ale poza sygna艂em z anteny dekoder wymaga
pod艂aczenia z liveboxem.
1. nie wiem czy dekoder tp poprawnie rozpozna karte np. z clone +,
je偶eli tak to z uprawnieniami nie powinno by膰 problemu
2. je偶eli prze艂o偶ysz to na nowe okresowo b臋dziesz musia艂 przek艂ada膰
kart臋 do oryginalnego dekodera
3. czy nie lepiej zaintereswa膰 si臋 TnK? 20z艂/m-c i mo偶na podzieli膰, w tp bez dop艂aty nie masz praktycznie nic, a za wi臋cej kana艂贸w na pewno nie zap艂acisz
mniej w tp

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-19 10:19:13
Autor: Cavallino
PLATFORMA Orange TP a "multiroom"
Uzytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisal w wiadomosci news:4d368a07$1news.home.net.pl...
[...]

Jak mialem rok temu to nie byla.
Przelozona do htpc dzialala bez problemu.
Wiec nie powinno byc problem體 z jej podzieleniem.
Z jedna uwaga - uprawnienia przechodza tylko w oryginalnym dekoderze podlaczonym do neta.

Data: 2011-01-19 13:12:56
Autor: pawell32
W dniu 2011-01-19 10:19, Cavallino pisze:
Jak mialem rok temu to nie byla.
Przelozona do htpc dzialala bez problemu.
Wiec nie powinno byc problem贸w z jej podzieleniem.
Z jedna uwaga - uprawnienia przechodza tylko w oryginalnym dekoderze
podlaczonym do neta.

ale uprawnienia id膮 chyba raz na miesi膮c?
sprawdza艂e艣 mo偶e?

--
pozdrawiam.  pawell32
Slackware 13 - power of linux

Data: 2011-01-19 13:17:28
Autor: Cavallino
PLATFORMA Orange TP a "multiroom"
U偶ytkownik "pawell32" <pawell@net-sat.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:4d36d604$1news.home.net.pl...
[...]

Nie, bo mia艂em darmow膮 wersj臋 i i tak nic tam nie by艂o.
Sprawdzi艂em, 偶e viaccess dzia艂a mi w phoenixie i dvbviewerze i to wszystko.

PLATFORMA Orange TP a "multiroom"