PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!

Data: 2010-05-21 16:12:33
Autor: bolek
PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!

Użytkownik <japawel@onet.pl> napisał w wiadomości news:60b5.00000060.4bf69141newsgate.onet.pl...
zabrali kase na zbiorniki i na resze ,teraz skutek jaki jest każdy widzi.
Podziękujcie Platformie, Komorowskiemu, Tuskowi.

Od powodzi w 1997 roku wszystkie tzw partyjki miały swój udział
w nierządzie. Czyli wszyskie mają swój udział w doprowadzeniu do tego burdelu.
 To jest dowód na to, że te politykiery nadają się tylko jako tarcze strzelnicze
na poligonie. I to niezależnie do jakiej partii należą.
Niech mi ktoś poda przykład jednego polityka /niezależnie od partii/,
który by nie zasłużył na pogardę.

bolek

Data: 2010-05-21 16:12:51
Autor: Neko
PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!
Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał

Niech mi ktoś poda przykład jednego polityka /niezależnie od partii/,
który by nie zasłużył na pogardę.

Ronald Reagan

Data: 2010-05-21 16:15:06
Autor: u2
PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!
W dniu 2010-05-21 16:12, bolek pisze:
Niech mi ktoÂś poda przykÂład jednego polityka /niezaleÂżnie od partii/,
ktĂłry by nie zasÂłuÂżyÂł na pogardĂŞ.

Gardzisz innymi, będą gardzić tobą.

Data: 2010-05-21 16:17:49
Autor: Neko
PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał

Gardzisz innymi, będą gardzić tobą.

Ale na szacunek trzeba zasluzyc.

Na gorąco to przychodzi mi na mysl Jerzy Buzek.
Dobrze mu z oczu patrzy, uczciwy (mam nadzieje),
chyba mozna go szanowac?

Data: 2010-05-21 16:20:58
Autor: u2
W dniu 2010-05-21 16:17, Neko pisze:
Gardzisz innymi, będą gardzić tobą.

Ale na szacunek trzeba zasluzyc.

Co innego szacunek, a co innego pogarda. Kolesie z peło nie zasłużyli na
mój szacunek, ale nimi nie pogardzam. Co najwyżej współczuję.

Data: 2010-05-21 16:17:04
Autor: japawel
> [...]

na poligonie. I to niezależnie do jakiej partii należą.
Niech mi ktoś poda przykład jednego polityka /niezależnie od partii/,

Nie rozmywaj odpowiedzialności, Platforma sama nie zrobiła projektów i uwaliła juz te które były przygotowane. --

PLATFORMA WINNA SKUTKOM POWODZI !!!!!!!