PLAY DLA FIRM opinie

Data: 2014-10-23 05:23:20
Autor: Gustaw K
PLAY DLA FIRM opinie
Witam,
Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm.
Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi.
Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?
 W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade.
Pozdrawiam

Data: 2014-10-23 14:44:13
Autor: yabba
PLAY DLA FIRM opinie
Użytkownik "Gustaw K" <kgustaw2010@gmail.com> napisał w wiadomości news:10db9b7c-afbb-478f-94cb-a87ca08d5754googlegroups.com...
[...]

Play korzysta z roamingu i ma pokrycie swojej sieci, Plusa, T-Mobile i kiedyś Orange (teraz się z tego wycofują). Więc zawsze coś tam złapie. Ja jestem zadowolony po przejściu z Orange.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-10-23 15:02:58
Autor: dizel
PLAY DLA FIRM opinie
On Thu, 23 Oct 2014 14:44:13 +0200, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

[...]

Można odblokować zasięg Orange dzwoniąc do boku, bądź wysyłając
zgłoszenie przez play24,  sprawdzone w praktyce.
Co do oferty firmowej się nie wypowiem, co do zasięgu to nie ma z nim
problemu, a nawet jeśli to można sobie ustawić na sztywno którąś sieć
w telefonie i nie powinno być problemu.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-23 15:45:54
Autor: Trybun
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 2014-10-23 15:02, dizel pisze:

[...]

A jak wygląda procedura zgłoszenia tego przez play24? Play24 to ta aplikacja pod Androida, czy chodzi o stronę internetową?

Data: 2014-10-23 16:05:25
Autor: dizel
PLAY DLA FIRM opinie
On Thu, 23 Oct 2014 15:45:54 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Nie pamiętam czy w mobilnej można napisać zgłoszenie, raczej nie.
Na www wchodzisz na swoje konto i tam masz zakładkę zgłoszenia,
piszesz zgłoszenie, jak napiszesz to dostajesz nr zgłoszenia.
Wtedy udajemy się tu:
http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play
Podajemy nr zgłoszenia z prośbą o przyspieszenie sprawy.
Swoją drogą miałem odlbokowany Orange, ale w między czasie wyminiłem
kartę na micro sim i znowu Orange mi zablokowali, ale nie chcę mi się
ponownie tego zgłaszać.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-23 16:16:57
Autor: Trybun
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 2014-10-23 16:05, dizel pisze:
[...]

Skoro przez www to chyba też dam sobie z tym spokój.. Gdybym chociaż miał tam już konto.. Dzięki za info.

Data: 2014-10-23 17:36:48
Autor: JoteR
PLAY DLA FIRM opinie
"Trybun" napisał:

[...]

Jeśli podpisałeś cyrograf, to masz tam już konto.
Pytanie tylko, czy znasz do niego hasło ;->

JoteR

Data: 2014-10-24 15:43:19
Autor: Trybun
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 2014-10-23 17:36, JoteR pisze:

Jeśli podpisałeś cyrograf, to masz tam już konto.
Pytanie tylko, czy znasz do niego hasło ;->

JoteR

Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam.
Jednak zdaje się niepotrzebnie sie fatygowałem - złożyłem reklamację na Play24, i nawet nie zdążyłem wejść na stronę polecaną przez dizel-a, a już odezwała się konsultantka, nie proponowała żadnego odblokowywania Orange a zdalne ustawienie na karcie Orange jako pierwszego w roamingu z trzech operatorów - Orange T-M i Plus. I nic to nie dało - nadal telefon loguje się do T-M a nie do Orange, mimo tego że ten ma moc sygnału prawie maksymalną a od T-M jest słaby i na dostatek tylko przy oknie i często wręcz całkowicie zanika. Ręcznie też nie można przełączyć na Orange.. Czy istnieje jakiś inny sposób aby zmusić telefon z kartą Play do tego aby w roamingu pracował w sieci Orange?

Data: 2014-10-24 16:16:42
Autor: dizel
PLAY DLA FIRM opinie
On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:

[...]

Nie istnieje, jedynie ręczne przełączenie.
Wyłącz i włącz telefon, być może karta wtedy się zaktualizuje.
Jeśli to nie pomoże i dalej nie możesz zalogować się ręcznie do Orange
wcale to znaczy że jakaś niekumata konsultantka była bo zmieniła na
karcie priorytety, ale zapomniała o odblokowaniu możliwości logowania
się do Orange.
Ewentualnie poczekałbym do jutra bo system play mieli wszystko w
godzinach 0:00-01:00 więc może do rana zadziała, jak nie to kolejne
zgłoszenie trzeba napisać.
Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia
raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji.

Pozdrawiam

Data: 2014-10-25 15:02:36
Autor: Trybun
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 2014-10-24 16:16, dizel pisze:
[...]

Nic to restartowanie telefonu nie daje, także ta godzina 0:00 nic nie zmieniła. No nic, napisałem nowe zgłoszenie i ciekawe jakie będą tego efekty. Napisałem że nie chcę żadnych innych zabiegów tylko odblokowania Orange w roamingu.

No nie, w poważniejszych sprawach ( a tą moją chyba tak potraktowali) jest potrzebna weryfikacja poprzez kod PUK, a więc muszą zadzwonić.

Data: 2014-10-23 16:14:10
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 14:23, Gustaw K pisze:
Witam,
Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm.
Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi.
ile numerów? jak jeden, to napisz co Ci tam zaoferowali. jak 3, 5 numerów to możesz negocjować naprawdę dobre stawki.
Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?
Teraz to się popisujesz głupotą/lenistwem. Plaj korzysta z nadajników wszystkich sieci, i przynajmniej w playu i tmobile działają rozmowy w lepszej jakości
W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade.
przypadek. w garażu podziemnym raczej wszyscy mają słaby zasięg. Sprawdzisz która z sieci ma najlepszy zasięg w domu/pracy i ustawisz sobie na stałe tą sieć.

ToMasz

Data: 2014-10-23 09:36:06
Autor: Gustaw K
PLAY DLA FIRM opinie
1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej stawce.
2. Wiem że korzystają z nadajników ale Orange słabo łapie w garażu, natomiast Play bardzo dobrze na ustawieniach innych niż Orange.
3. Nie masz racji, sygnał w garażu z plusa jest bardzo dobry, tak samo jak z Playa na ustawieniach Plusa.
Wychodzi z tego że najbardziej kiszkowaty jest Orange.

Data: 2014-10-23 22:14:00
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 18:36, Gustaw K pisze:
1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej stawce.
nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.

ToMasz

Data: 2014-10-23 23:20:31
Autor: JoteR
PLAY DLA FIRM opinie
"ToMasz" napisał:

jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski.

Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.

JoteR

Data: 2014-10-24 07:42:54
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 23:20, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski.

Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.

JoteR

red bull mobile (no limit, 2giga+YT, ale płatne sms). Albo jeszcze lepiej virgin mobile(300min,4 giga sms za darmo). obydwie sieci _o ile wiem_ są "widziane" z zewnątrz jako play.
ToMasz

PS na tej podstawie można rozpocząć negocjacje z doradcą biznesowym. O ile będzie łaskawy podjąć rozmowy, z czym ostatnio jest ciężko.

Data: 2014-10-24 08:07:48
Autor: dizel
PLAY DLA FIRM opinie

"ToMasz" napisał:

[...]

Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
abo

Pozdrawiam

Data: 2014-10-24 20:17:02
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie

Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
abo
Podczas przenoszenia numeru, przenieśli go na imię i nazwisko będące częścią nazwy firmy. po miesiącu "normalnie" zaktualizowałem dane, przychodzi (emailem) faktura na firmę.
Co do negocjacji. Jeśli coś chcę, a nie podoba mi się oferta na www, to niema wała że ktoś przyjdzie i powie panie Tomaszu, mamy dla pana ofertę specjalną. Nie rozumiem czego kolega oczekuje. Trzeba niestety zadzwonić, pogadać, może troszkę naściemniać.... samo się nie zrobi. Czasami warto.
ToMasz

Data: 2014-10-24 09:50:28
Autor: yabba
PLAY DLA FIRM opinie
"ToMasz" napisał:

[...]

Czyli zawsze jest z łaską i zawsze są jakieś limity.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-10-23 23:26:30
Autor: Gustaw K
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu czwartek, 23 października 2014 22:14:02 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.

W Orange akurat za 2GB musisz dopłacić 15zł+VAT jako dodatkowa paczka usług, lub   5zł+VAT za 1GB danych

Data: 2014-10-24 18:54:46
Autor: Robert Tomasik
PLAY DLA FIRM opinie
Użytkownik "Gustaw K" <kgustaw2010@gmail.com> napisał w wiadomości news:10db9b7c-afbb-478f-94cb-a87ca08d5754googlegroups.com...

Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?

Kolega kiedyś próbował znaleźć w Internecie adres i szukał go na odcinku 100 km, ja kierowałe m. Albo zrywało net, albo nie było połączenia. Zatrzymałem sie i w 2 minuty znalazłem telefonem w PLUS-ie. Z jego relacji, że z netem tam jest straszny problem. Po za tym - ale to już dawno - jak wziął telefon w PLAY-u, to mu przyszedł rachunek 800 zł za miesiąc. Okazało się, że dostał jakiś tam telefon w którym operator coś tak ustawił, że mu cały czas net żarło. Podobno nie było widać na telefonie. Nie sprawdzałem, sprzedaję jako plotkę, tak jak kupiłem.

PLAY DLA FIRM opinie