Data: 2014-10-23 14:44:13 | |
Autor: yabba | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
Użytkownik "Gustaw K" <kgustaw2010@gmail.com> napisał w wiadomości news:10db9b7c-afbb-478f-94cb-a87ca08d5754googlegroups.com...
Witam, Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm. Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi. Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem? W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade. Pozdrawiam Play korzysta z roamingu i ma pokrycie swojej sieci, Plusa, T-Mobile i kiedyś Orange (teraz się z tego wycofują). Więc zawsze coś tam złapie. Ja jestem zadowolony po przejściu z Orange. -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2014-10-23 15:02:58 | |
Autor: dizel | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
On Thu, 23 Oct 2014 14:44:13 +0200, "yabba"
<g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote: Użytkownik "Gustaw K" <kgustaw2010@gmail.com> napisał w wiadomości news:10db9b7c-afbb-478f-94cb-a87ca08d5754googlegroups.com... Można odblokować zasięg Orange dzwoniąc do boku, bądź wysyłając zgłoszenie przez play24, sprawdzone w praktyce. Co do oferty firmowej się nie wypowiem, co do zasięgu to nie ma z nim problemu, a nawet jeśli to można sobie ustawić na sztywno którąś sieć w telefonie i nie powinno być problemu. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-10-23 15:45:54 | |
Autor: Trybun | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
W dniu 2014-10-23 15:02, dizel pisze:
A jak wygląda procedura zgłoszenia tego przez play24? Play24 to ta aplikacja pod Androida, czy chodzi o stronę internetową? |
|
Data: 2014-10-23 16:05:25 | |
Autor: dizel | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
On Thu, 23 Oct 2014 15:45:54 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:
W dniu 2014-10-23 15:02, dizel pisze: Nie pamiętam czy w mobilnej można napisać zgłoszenie, raczej nie. Na www wchodzisz na swoje konto i tam masz zakładkę zgłoszenia, piszesz zgłoszenie, jak napiszesz to dostajesz nr zgłoszenia. Wtedy udajemy się tu: http://forumplay.pl/forumdisplay.php/2-Pomoc-Play Podajemy nr zgłoszenia z prośbą o przyspieszenie sprawy. Swoją drogą miałem odlbokowany Orange, ale w między czasie wyminiłem kartę na micro sim i znowu Orange mi zablokowali, ale nie chcę mi się ponownie tego zgłaszać. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-10-23 16:16:57 | |
Autor: Trybun | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
W dniu 2014-10-23 16:05, dizel pisze:
On Thu, 23 Oct 2014 15:45:54 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote: Skoro przez www to chyba też dam sobie z tym spokój.. Gdybym chociaż miał tam już konto.. Dzięki za info. |
|
Data: 2014-10-23 17:36:48 | |
Autor: JoteR | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
"Trybun" napisał:
A jak wygląda procedura zgłoszenia tego przez play24? Na www wchodzisz na swoje konto i tam masz zakładkę zgłoszenia, Skoro przez www to chyba też dam sobie z tym spokój.. Jeśli podpisałeś cyrograf, to masz tam już konto. Pytanie tylko, czy znasz do niego hasło ;-> JoteR |
|
Data: 2014-10-24 15:43:19 | |
Autor: Trybun | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
W dniu 2014-10-23 17:36, JoteR pisze:
Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam. Jednak zdaje się niepotrzebnie sie fatygowałem - złożyłem reklamację na Play24, i nawet nie zdążyłem wejść na stronę polecaną przez dizel-a, a już odezwała się konsultantka, nie proponowała żadnego odblokowywania Orange a zdalne ustawienie na karcie Orange jako pierwszego w roamingu z trzech operatorów - Orange T-M i Plus. I nic to nie dało - nadal telefon loguje się do T-M a nie do Orange, mimo tego że ten ma moc sygnału prawie maksymalną a od T-M jest słaby i na dostatek tylko przy oknie i często wręcz całkowicie zanika. Ręcznie też nie można przełączyć na Orange.. Czy istnieje jakiś inny sposób aby zmusić telefon z kartą Play do tego aby w roamingu pracował w sieci Orange? |
|
Data: 2014-10-24 16:16:42 | |
Autor: dizel | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote:
Nie podpisałem, usługa "na kartę", ale jednak jak się okazało konto już zdążyłem kiedyś założyć. I oczywiście hasło pamiętam. Nie istnieje, jedynie ręczne przełączenie. Wyłącz i włącz telefon, być może karta wtedy się zaktualizuje. Jeśli to nie pomoże i dalej nie możesz zalogować się ręcznie do Orange wcale to znaczy że jakaś niekumata konsultantka była bo zmieniła na karcie priorytety, ale zapomniała o odblokowaniu możliwości logowania się do Orange. Ewentualnie poczekałbym do jutra bo system play mieli wszystko w godzinach 0:00-01:00 więc może do rana zadziała, jak nie to kolejne zgłoszenie trzeba napisać. Swoją drogą dziwne że tak szybko zadzwonili. Bo rozwiązując zgłoszenia raczej rzadko dzwonią, chyba że mają mało informacji. Pozdrawiam |
|
Data: 2014-10-25 15:02:36 | |
Autor: Trybun | |
PLAY DLA FIRM opinie | |
W dniu 2014-10-24 16:16, dizel pisze:
On Fri, 24 Oct 2014 15:43:19 +0200, Trybun <Ilich@jahu.com> wrote: Nic to restartowanie telefonu nie daje, także ta godzina 0:00 nic nie zmieniła. No nic, napisałem nowe zgłoszenie i ciekawe jakie będą tego efekty. Napisałem że nie chcę żadnych innych zabiegów tylko odblokowania Orange w roamingu. No nie, w poważniejszych sprawach ( a tą moją chyba tak potraktowali) jest potrzebna weryfikacja poprzez kod PUK, a więc muszą zadzwonić. |
|