PLAY DLA FIRM opinie

Data: 2014-10-23 16:14:10
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 14:23, Gustaw K pisze:
Witam,
Zastanawiam się nad przejściem z Orange dla firm do PLAYa dla firm.
Oferta bardziej atrakcyjna cenowo/ dodatkowe usługi.
ile numerów? jak jeden, to napisz co Ci tam zaoferowali. jak 3, 5 numerów to możesz negocjować naprawdę dobre stawki.
Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?
Teraz to się popisujesz głupotą/lenistwem. Plaj korzysta z nadajników wszystkich sieci, i przynajmniej w playu i tmobile działają rozmowy w lepszej jakości
W garażu podziemnym jest problem z Orange, play na kartę sąsiada - daje rade.
przypadek. w garażu podziemnym raczej wszyscy mają słaby zasięg. Sprawdzisz która z sieci ma najlepszy zasięg w domu/pracy i ustawisz sobie na stałe tą sieć.

ToMasz

Data: 2014-10-23 09:36:06
Autor: Gustaw K
PLAY DLA FIRM opinie
1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej stawce.
2. Wiem że korzystają z nadajników ale Orange słabo łapie w garażu, natomiast Play bardzo dobrze na ustawieniach innych niż Orange.
3. Nie masz racji, sygnał w garażu z plusa jest bardzo dobry, tak samo jak z Playa na ustawieniach Plusa.
Wychodzi z tego że najbardziej kiszkowaty jest Orange.

Data: 2014-10-23 22:14:00
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 18:36, Gustaw K pisze:
1. Jeden numer ale cenowo wychodzi 30zł taniej i 2 razy więcej netu przy tej stawce.
nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.

ToMasz

Data: 2014-10-23 23:20:31
Autor: JoteR
PLAY DLA FIRM opinie
"ToMasz" napisał:

jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski.

Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.

JoteR

Data: 2014-10-24 07:42:54
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu 23.10.2014 23:20, JoteR pisze:
"ToMasz" napisał:

jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski.

Jakieś wsparcie w aktualnej ofercie dla przenoszących numer?
Bo ja za te trzy dychy (netto) widzę tylko 500 MB.

JoteR

red bull mobile (no limit, 2giga+YT, ale płatne sms). Albo jeszcze lepiej virgin mobile(300min,4 giga sms za darmo). obydwie sieci _o ile wiem_ są "widziane" z zewnątrz jako play.
ToMasz

PS na tej podstawie można rozpocząć negocjacje z doradcą biznesowym. O ile będzie łaskawy podjąć rozmowy, z czym ostatnio jest ciężko.

Data: 2014-10-24 08:07:48
Autor: dizel
PLAY DLA FIRM opinie

"ToMasz" napisał:

[...]

Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
abo

Pozdrawiam

Data: 2014-10-24 20:17:02
Autor: ToMasz
PLAY DLA FIRM opinie

Nie wiem czy w praktyce tak jest, ale w teorii oferta redbull no limit
jest tylko dla klientów indywidualnych, na firmę nie da się wziąćtego
abo
Podczas przenoszenia numeru, przenieśli go na imię i nazwisko będące częścią nazwy firmy. po miesiącu "normalnie" zaktualizowałem dane, przychodzi (emailem) faktura na firmę.
Co do negocjacji. Jeśli coś chcę, a nie podoba mi się oferta na www, to niema wała że ktoś przyjdzie i powie panie Tomaszu, mamy dla pana ofertę specjalną. Nie rozumiem czego kolega oczekuje. Trzeba niestety zadzwonić, pogadać, może troszkę naściemniać.... samo się nie zrobi. Czasami warto.
ToMasz

Data: 2014-10-24 09:50:28
Autor: yabba
PLAY DLA FIRM opinie
"ToMasz" napisał:

[...]

Czyli zawsze jest z łaską i zawsze są jakieś limity.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2014-10-23 23:26:30
Autor: Gustaw K
PLAY DLA FIRM opinie
W dniu czwartek, 23 października 2014 22:14:02 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
nie pisz na górze, bo mało kto Ci odpowie. jak podpisywałeś umowę 2 lata temu, to od tej pory u każdego operatora wiele się pozmieniało. jak nie chcesz telefonu to za 30zł masz no limit+2 giga bez łaski. Dlatego pytam co Ci oferują, czy warto się targować czy nie.

W Orange akurat za 2GB musisz dopłacić 15zł+VAT jako dodatkowa paczka usług, lub   5zł+VAT za 1GB danych

PLAY DLA FIRM opinie