PLAY DLA FIRM opinie

Data: 2014-10-24 18:54:46
Autor: Robert Tomasik
PLAY DLA FIRM opinie
Użytkownik "Gustaw K" <kgustaw2010@gmail.com> napisał w wiadomości news:10db9b7c-afbb-478f-94cb-a87ca08d5754googlegroups.com...

Jaki macie doświadczenia z Playem - spoko z zasięgiem?

Kolega kiedyś próbował znaleźć w Internecie adres i szukał go na odcinku 100 km, ja kierowałe m. Albo zrywało net, albo nie było połączenia. Zatrzymałem sie i w 2 minuty znalazłem telefonem w PLUS-ie. Z jego relacji, że z netem tam jest straszny problem. Po za tym - ale to już dawno - jak wziął telefon w PLAY-u, to mu przyszedł rachunek 800 zł za miesiąc. Okazało się, że dostał jakiś tam telefon w którym operator coś tak ustawił, że mu cały czas net żarło. Podobno nie było widać na telefonie. Nie sprawdzałem, sprzedaję jako plotkę, tak jak kupiłem.

PLAY DLA FIRM opinie