PLAY FRESH

Data: 2009-03-05 12:52:50
Autor: sunwick
PLAY FRESH
Nowa oferta w PLAY - juz lada chwila.

- 29 gr/min. do wszystkich, - roczne przedłużenie konta na wychodzące dowolną kwotą
- 9 gr/sms

Co wy na to?
Szczegóły:

http://gsmonline.pl/portal/news/news.jsp?s0n_id=21958&link=Play,Fresh,na,kart%C4%99,-,szczeg%C3%B3%C5%82y,oferty

Wojtek

Data: 2009-03-05 12:53:27
Autor: Shadow
PLAY FRESH
sunwick napisał(a):

Nowa oferta w PLAY - juz lada chwila.

- 29 gr/min. do wszystkich,
- roczne przedłużenie konta na wychodzące dowolną kwotą
- 9 gr/sms

Co wy na to?

Tylko GPRS trochę za drogi. :|

Data: 2009-03-05 12:55:36
Autor: ...J...
PLAY FRESH
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5 zl rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

Data: 2009-03-05 13:27:54
Autor: ATZ Rzeszow
PLAY FRESH

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gooejr$76n$1inews.gazeta.pl...
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5 zl rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3 miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

GP

Data: 2009-03-05 13:48:52
Autor: ...J...
PLAY FRESH

"ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> wrote in message news:googgd$kao$1inews.gazeta.pl...

[...]

A teraz bedzie za 5zl....To nadal troszke taniej....

Data: 2009-03-05 14:19:48
Autor: Tomaszek
PLAY FRESH
ATZ Rzeszow pisze:
jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3 miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

Nie mylisz się, dokładnie tak jest. Tamtemu panu się po prostu nie chciało rozejrzeć za lepszą ofertą;)
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-07 13:30:11
Autor: marek
PLAY FRESH
....J... pisze:
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu
Możesz to opisać?
Na priv, lub tu na grupe, dzięki.

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2009-03-05 15:22:25
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY FRESH
"sunwick" news:16fvq4paqg673q83h3emq5pfclgtbb3oco4ax.com

[ciach]

Oferta bardzo dobra. Mnie szczególnie zainteresował ten pakiet minut do
Play'a i na stacjonarne. Rozumiem, że za 5 zł otrzymuję za 100 minut za
które nic więcej nie płacę po za kosztem pakietu?
I co najważniejsze - czy można nabyć kolejny pakiet po wykorzystaniu danego
pakietu minut (coś na wzór MixPlusa?)

Pozdrawiam.

Data: 2009-03-05 20:00:18
Autor: qwerty
PLAY FRESH

Użytkownik "sunwick" <sunwoj@WYMAZTO.op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:16fvq4paqg673q83h3emq5pfclgtbb3oco@4ax.com...
[...]

A co z pakietem sms?

Data: 2009-03-05 20:08:01
Autor: ttt
PLAY FRESH
[...]

Teraz mam Popa, ktory wykorzystuje sporadycznie aby miec kontakt ze znajomymi, rzadko bo rzadko ale jednak. Popa musialem cos kwartal oplacac w kwocie 50 zl, aby nie stracic mozliwosci odbierania i wykonywania polaczen.

Czy ja dobrze rozumiem, ze teraz kupujac starter za dajmy na to 9 zl i doladowujac go kwota dajmy na to 10-20 zl bede mogl przez rok odbierac i wykonywac polaczenia? Jesli tak to czy jest mozliwosc przeniesienia numeru z prepaida Pop na prepaid Play Fresh i ile to kosztuje?

Data: 2009-03-05 20:27:13
Autor: >>Galeo
PLAY FRESH
ttt pisze:

Czy ja dobrze rozumiem, ze teraz kupujac starter za dajmy na to 9 zl i doladowujac go kwota dajmy na to 10-20 zl bede mogl przez rok odbierac i wykonywac polaczenia?

Dokładnie tak.

Jesli tak to czy jest mozliwosc przeniesienia numeru z prepaida Pop na prepaid Play Fresh i ile to kosztuje?

z orange do play 61zł. Musisz mieć zarejestrowaną kartę w orange. Idz do playa oni wszystko za ciebie zrobią

Data: 2009-03-05 22:23:21
Autor: ...J...
PLAY FRESH

"ttt" <tl6@nospamwp.pl> wrote in message news:gop7ui$2lil$1news2.ipartners.pl...
[...]
Baaa...Wystarczy doladowac za 5zl (piec zlotych) aby miec taka mozliwosc.....

Data: 2009-03-06 15:49:53
Autor: perszing
PLAY FRESH

[...]

Wyobraz sobie, ze za granica sa sieci, w ktorych prepaidy dzialaja caly rok bez doladowania. Trzeba tylko raz na rok wyslac 1 smsa lub gdzies zadzwonic.

U nas tak nie ma bo nie ma realnej konkurencji.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-03-06 17:29:03
Autor: ...J...
PLAY FRESH

"perszing" <marcin-kowalik@wp.pl.pl> wrote in message news:gorcud$61v$1news.onet.pl...

[...]

Mam Pre-Paid w T-Mobile USA od mniej wiecej 7 lat ten sam numer....Doladowalem swego czasu $100. stalem sie wiec Gold i od tego czasu wystarczy raz w roku doladowac najnizsza zdrapka aby konto znowu bylo wazne rok....

Data: 2009-03-07 13:37:26
Autor: marek
PLAY FRESH
....J... pisze:
[...]

No to w Play Vipem ani Goldem nie będziesz ale też starczy doładować najniższą zdrapką::)

Porównując Play do Heyah (w Heyah 68gr do Play za minute)
to po 100 minutach zwraca się koszt przeniesienia :)

68gr x 100min = 68zł
61(przejście) + 5(pakiet) = 66zł

A jeszcze jedno, wg mnie to właśnie Play czy inna sieć do której przenoszę numer powinna zapłacić 'staremu operatorowi' przecież to oni zyskują nowego klienta. To że klient pozostaje przy numerze to taki bonus, za który i tak operator będzie dostawał kasę.
--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2009-03-07 14:56:44
Autor: rafal
PLAY FRESH
marek pisze:

[...]

I dlatego najczęściej dostajesz bonus przy przeniesieniu numeru  w postaci niższego abonamentu czy braku opłaty aktywacyjnej.

Data: 2009-03-07 15:23:30
Autor: SDD
PLAY FRESH

Użytkownik "marek" <maremo@odwa.pl> napisał w wiadomości news:gotppa$s8r$1inews.gazeta.pl...

A jeszcze jedno, wg mnie to właśnie Play czy inna sieć do której przenoszę numer powinna zapłacić 'staremu operatorowi' przecież to oni

Nie tylko za to. Takze za kierowanie polaczen do tego abonenta.
Taki przeniesiony numer bowiec wciaz pozostaje u p[ierwotnego operatora, tylko z odpowiednim wpisem na centrali.
Jak ktos dzwoni na taki numer Ery, ktory jest w Playu, to tak naprawde najpierw laczy sie z Era a dopiero ERA przekierowuje do Playa. Tak samo z sieci innych operatorow. Tylko osoby dzwoniace na ten numer z Playa lacza sie z nim z pominieciem Ery.
Play musi nie tylko *za*placic dotychczasowemu operatorowi, ale i *placic* caly czas pierwotnemu operatorowi danego numeru (jakies tam grosze, ale zawsze).

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-03-09 01:04:56
Autor: marek
PLAY FRESH
SDD pisze:
Play musi nie tylko *za*placic dotychczasowemu operatorowi, ale i *placic* caly czas pierwotnemu operatorowi danego numeru (jakies tam grosze, ale zawsze).

A to o tym nie wiedziałem, masz jakieś linki do tego?

ps.
czy te pakiety 5zł / 100 min. będą odnawialne, a może będzie jak z tybiedronka gdzie rozmowy są tanie ale tylko do czerwca i naliczanie jest co 1/4 minuty.

--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

PLAY FRESH