PLAY FRESH

Data: 2009-03-05 12:55:36
Autor: ...J...
PLAY FRESH
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5 zl rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

Data: 2009-03-05 13:27:54
Autor: ATZ Rzeszow
PLAY FRESH

Użytkownik "...J..." <j...@....net> napisał w wiadomości news:gooejr$76n$1inews.gazeta.pl...
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu i bede to mial za 5 zl rocznie a nie jak teraz za 200zl.....

jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3 miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

GP

Data: 2009-03-05 13:48:52
Autor: ...J...
PLAY FRESH

"ATZ Rzeszow" <atz_rzeszowSPAMIK@PRECZgazeta.pl> wrote in message news:googgd$kao$1inews.gazeta.pl...

[...]

A teraz bedzie za 5zl....To nadal troszke taniej....

Data: 2009-03-05 14:19:48
Autor: Tomaszek
PLAY FRESH
ATZ Rzeszow pisze:
jak sie nie myle to w mobiling doladowanie 10pln przedluza waznosc o 3 miesiace wiec rok mozna miec za 40pln, a nie 200...

Nie mylisz się, dokładnie tak jest. Tamtemu panu się po prostu nie chciało rozejrzeć za lepszą ofertą;)
| antysemita, homofob, rasista... czy jak tam jeszcze mnie nazwiesz |
| TOMASZ PYĆ [1945 - 2008] THANK YOU FOR ALL!!    WWW.TK.PL         |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-03-07 13:30:11
Autor: marek
PLAY FRESH
....J... pisze:
Fajnie to wyglada...Podlacze sobie telefon do alarmu
Możesz to opisać?
Na priv, lub tu na grupe, dzięki.

--
Pozdrawiam Marek