PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic

Data: 2011-11-24 08:39:16
Autor:
PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic
Witam

Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:

1) czy stan darmowy nadal działa?
2) jak go aktywować?
3) jak już będę go miał to jak sprawdzić do kiedy dokładnie jest - sprawdzałem
z kolegą w Play24 i nie potrafił mi powiedzieć w którym miejscu? tzn. sam mam
sobie liczyć dni?

Data: 2011-11-24 10:30:15
Autor: Piotr M
W dniu 24 listopada 09:39, janekwojcik@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Witam

Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:

1) czy stan darmowy nadal działa?

A było coś takiego we Freshu? Nieważne. Chodzi
ci o "Nieograniczone rozmowy w Play Fresh"?
http://www.play.pl/pl/obsluga-klienta/uslugi/nieograniczone-rozmowy-w-play-fresh/

j.w.

--
Pozdrawiam, Piotr M

"Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
Aleksander Dumas

Data: 2011-11-24 11:27:45
Autor: dizel
PLAY FRESH - stan darmowy jak sprawdzic
On Thu, 24 Nov 2011 08:39:16 +0000 (UTC), " "
<janekwojcik@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Witam

Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:

1) czy stan darmowy nadal działa?

tak tylko inaczej się to nazywa i aktywuje
2) jak go aktywować?

to zależy jaką masz taryfę, jeśli jesteś w taryfie innej niż "Darmowe
rozmowy i smsy w play" to kodem aktywujesz "nieograniczone rozmowy"
10pln na miesiąc (rozmowy do całego play za free) *111*82*1#
Druga opcja to przejście na taryfę "Darmowe rozmowy i smsy w play"
wtedy po doładowaniu 10,30,50 będziesz miał taką samą liczbę dni
darmowych do play bez żadnych aktywacji, sprawdza się kodem *107#
Jaką masz taryfę sprawdzisz *111*49*1# tu masz też darmowe smsy do
play
3) jak już będę go miał to jak sprawdzić do kiedy dokładnie jest - sprawdzałem
z kolegą w Play24 i nie potrafił mi powiedzieć w którym miejscu? tzn. sam mam
sobie liczyć dni?

jak wyżej

Data: 2011-11-24 22:04:23
Autor: Karolkos

Użytkownik <janekwojcik@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam

Kupiłem starter Play Fresha i mam teraz zapytanie:

1) czy stan darmowy nadal działa?
2) jak go aktywować?

tutaj znajdziesz :
http://www.play.pl/resources/pdf/Regulamin_Oferty_Promocyjnej_Darmowe_rozmowy_i_SMSy_w_Play_od_15_11_2011.pdf