Data: 2010-01-11 20:16:43 | |
Autor: perszing | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
Witam,
Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest. -- www.ogloszenia.krakow.pl |
|
Data: 2010-01-11 20:26:27 | |
Autor: Piotr M | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
Dnia 11-01-2010 o 20:16:43 perszing <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał(a):
Witam, Bardzo możliwe. U mnie na pocz±tku kiedy przeszedłem na Fresha, przez hmm 2-3 tyg istne wariacje były w taryfikacji za transfer. A miałem też wrażenie jakbym bak miał dziurawy :) Dopiero jak przyjrzałem się bilingowi www to skojarzyłem. Zadzwoniłem, pogadałem z konsultantem po ziomalsku, reklamacje przyj±ł, joł joł, jako¶ po tygodniu oddali kasę. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-01-11 20:27:02 | |
Autor: SDD | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hifter$13p$1news.onet.pl... Witam, A konkretniej? Jaki kierunek? Stacjonarny, komorkowy. inny? Pozdrawim SDD |
|
Data: 2010-01-11 20:56:47 | |
Autor: perszing | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
W dniu 2010-01-11 20:27, SDD pisze:
A konkretniej? Do TT, ktory zostal w piatek zgloszony do przeniesienia do Play. Przeniosa go dzis po polnocy. Problem dotyczyl 1 polaczenia, inne byly ok. Zauwazylem, bo mialem ok. 10 zl na koncie, czyli jakies 35 minut, a tyle dzisiaj na pewno nie przegadalem. -- www.ogloszenia.krakow.pl |
|
Data: 2010-01-12 00:00:46 | |
Autor: sunwick | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
ja za jakies 50smsow w wigilie i 50 w sylwestra wysylane hurtem razem
nie zostalem w ogole skasowany... nie ma tez ich na billingach, chyba wylaczyli wowczas taryfikacje bo mieli ogolny problem z ich doreczeniem, niektorzy dostawali po 5 kopii tego samego, problem nie tylko u mnie bo u innych uzytkownikow play to samo... wiec cosik nie tak maja |
|
Data: 2010-01-12 00:09:44 | |
Autor: perszing | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
W dniu 2010-01-12 00:00, sunwick pisze:
ja za jakies 50smsow w wigilie i 50 w sylwestra wysylane hurtem razem A tez tak mialem w wigilie, ze smses doszedl w wielu kopiach. Ale sie im sypie. -- www.ogloszenia.krakow.pl |
|
Data: 2010-01-12 10:54:06 | |
Autor: W | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
perszing wystukał, co następuje:
Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest. Jaki¶ czas temu były spore cyrki z taryfikacj± data (po reklamacji zawsze oddawali), ale to już chyba naprawili. Niemniej zawsze się mog± zdażyć problemy. Polecam napisać zgłoszenie, zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, że zamiast kasy zapewne zaoferuj± minuty :/ |
|
Data: 2010-01-12 07:55:40 | |
Autor: Ircys | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 12 Sty, 11:54, W <acoci...@obchodzi.pl> wrote:
perszing wystuka , co nast puje: Minuty zamiast zwrotu błędnie policzonej opłaty to zmora Play! Mamy w Play kilkana¶cie firmowych numerów abonamentowych (play fresh też ale to inna para kaloszy) i zgłaszamy duże ilo¶ci nieprawidłowo¶ci w taryfikacji, które zawsze rozpartywane s± pozytywnie (przyznanie się do błędu), ale nigdy nie udaje się nam załatwić korekty faktury. Zawsze s± proponowane zado¶ćuczynienia w formie minut. Na poczatku było OK, ale gdy bł±d pojawia się n-ty raz (czyli nie został poprawiony w systemie) to zaczęło nas to wkurzać i walczymy o korekty odmawiajac tej formy zado¶ćuczynienia (minuty). Na razie bezskutecznie :( Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do do swojego błędu? Ircys |
|
Data: 2010-01-12 20:30:24 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote:
Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle Można się powołać chociażby na ustawę o rachunkowości Art. 22. 1. Dowody księgowe powinny być rzetelne, to jest zgodne z rzeczywistym przebiegiem operacji gospodarczej, którą dokumentują, kompletne, zawierające co najmniej dane określone w art. 21, oraz wolne od błędów rachunkowych. Niedopuszczalne jest dokonywanie w dowodach księgowych wymazywania i przeróbek. 2. Błędy w dowodach źródłowych zewnętrznych obcych i własnych moŜna korygować jedynie przez wysłanie kontrahentowi odpowiedniego dokumentu zawierającego sprostowanie, wraz ze stosownym uzasadnieniem, chyba Ŝe inne przepisy stanowią inaczej. |
|
Data: 2010-01-12 12:22:40 | |
Autor: Ircys | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 12 Sty, 20:30, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote: On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote: Dzięki za cenną informację! Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką? Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie. Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i znajdując błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to jeszcze przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po wystawieniu faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to wystawiona faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd. Jak dla mnie SKANDAL! Ircys |
|
Data: 2010-01-12 21:59:44 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:
Dzięki za cenn± informację! No to trzeba ich wzi±ć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli odpowiedĽ na reklamację) i piemne ż±danie wystawienia faktury koryguj±cej. A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :) |
|
Data: 2010-01-12 20:42:24 | |
Autor: Pszemol | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:hiins1$8e0$1news.onet.pl...
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote: Ale o co się wła¶ciwie bić? Czemu t± fakturę chcecie korygować? |
|
Data: 2010-01-12 22:11:49 | |
Autor: Liwiusz | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote: Mi ostatnio przesłali odmown± odpowiedĽ na reklamację listem... zwykłym. A ż±dałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię sobie stał± rentę na playu, pierwszy pozew do s±du pójdzie na dniach. -- Liwiusz |
|
Data: 2010-01-12 22:41:52 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote:
Mi ostatnio przesłali odmown± odpowiedĽ na reklamację listem... zwykłym. Już myslałem, że zwolnili tego oszczędnego :-) Ale widać, że nic się nie zmienia... |
|
Data: 2010-01-12 22:43:49 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji | |
On 2010-01-12 22:41, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote: A my¶lałem, że zwolnili, bo dostałem odmown± odpowiedĽ na reklamację warto¶ci 10/30*2,00 zł (nieswiadczenie usługi za 2 zł miesięcznie przez 10 dni) listem poleconym ze zwrotk± :-) Następna taka sama reklamacja została niedawno załatwiona pozytywnie, więc pomy¶lałm, że sie ucz± :P |
|