PLAY Fresh - bledy w taryfikacji

Data: 2010-01-11 20:16:43
Autor: perszing
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
Witam,

Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-01-11 20:26:27
Autor: Piotr M
Dnia 11-01-2010 o 20:16:43 perszing <tutaj@jest.moj.adres.email.pl>  napisał(a):

[...]

Bardzo możliwe. U mnie na pocz±tku kiedy przeszedłem na Fresha, przez hmm  2-3 tyg istne wariacje były w taryfikacji za transfer. A miałem też  wrażenie jakbym bak miał dziurawy :) Dopiero jak przyjrzałem się bilingowi  www to skojarzyłem. Zadzwoniłem, pogadałem z konsultantem po ziomalsku,  reklamacje przyj±ł, joł joł, jako¶ po tygodniu oddali kasę.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-01-11 20:27:02
Autor: SDD
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji

Użytkownik "perszing" <tutaj@jest.moj.adres.email.pl> napisał w wiadomo¶ci news:hifter$13p$1news.onet.pl...
[...]

A konkretniej?
Jaki kierunek? Stacjonarny, komorkowy. inny?

Pozdrawim
SDD

Data: 2010-01-11 20:56:47
Autor: perszing
W dniu 2010-01-11 20:27, SDD pisze:

A konkretniej?
Jaki kierunek? Stacjonarny, komorkowy. inny?

Do TT, ktory zostal w piatek zgloszony do przeniesienia do Play. Przeniosa go dzis po polnocy. Problem dotyczyl 1 polaczenia, inne byly ok. Zauwazylem, bo mialem ok. 10 zl na koncie, czyli jakies 35 minut, a tyle dzisiaj na pewno nie przegadalem.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-01-12 00:00:46
Autor: sunwick
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
ja za jakies 50smsow w wigilie i 50 w sylwestra wysylane hurtem razem
nie zostalem w ogole skasowany...
nie ma tez ich na billingach, chyba wylaczyli wowczas taryfikacje bo
mieli ogolny problem z ich doreczeniem, niektorzy dostawali po 5 kopii
tego samego, problem nie tylko u mnie bo u innych uzytkownikow play to
samo...

wiec cosik nie tak maja

Data: 2010-01-12 00:09:44
Autor: perszing
W dniu 2010-01-12 00:00, sunwick pisze:
[...]

A tez tak mialem w wigilie, ze smses doszedl w wielu kopiach. Ale sie im sypie.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2010-01-12 10:54:06
Autor: W
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
perszing wystukał, co następuje:

Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

Jaki¶ czas temu były spore cyrki z taryfikacj± data (po reklamacji zawsze oddawali), ale to już chyba naprawili.
Niemniej zawsze się mog± zdażyć problemy. Polecam napisać zgłoszenie, zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, że zamiast kasy zapewne zaoferuj± minuty :/

Data: 2010-01-12 07:55:40
Autor: Ircys
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
On 12 Sty, 11:54, W <acoci...@obchodzi.pl> wrote:
perszing wystuka , co nast puje:

> Czy w Play Fresh sa czasem klopoty z bledna taryfikacja rozmow? Dzisiaj
> play policzyl mi za kilkuminutowe polaczenie jak za polaczenie trwajace
> ponad 30 minut. Co ciekawe to w billingu na WWW tez tak jest.

Jaki czas temu by y spore cyrki z taryfikacj data (po reklamacji zawsze
oddawali), ale to ju chyba naprawili.
Niemniej zawsze si mog zda y problemy. Polecam napisa zg oszenie,
zapewne zostanie rozpatrzone pozytywnie. Jedyny babol to to, e zamiast kasy
zapewne zaoferuj minuty :/

Minuty zamiast zwrotu błędnie policzonej opłaty to zmora Play!

Mamy w Play kilkana¶cie firmowych numerów abonamentowych
(play fresh też ale to inna para kaloszy) i zgłaszamy duże ilo¶ci
nieprawidłowo¶ci  w taryfikacji, które zawsze
rozpartywane s± pozytywnie (przyznanie się do błędu), ale nigdy
nie udaje się nam załatwić korekty faktury. Zawsze s± proponowane
zado¶ćuczynienia w formie minut. Na poczatku było OK, ale gdy
bł±d pojawia się n-ty raz (czyli nie został poprawiony w systemie)
to zaczęło nas to wkurzać i walczymy o korekty odmawiajac tej formy
zado¶ćuczynienia (minuty). Na razie bezskutecznie :(

Pytanie do fachowców od takich spraw: czy prawnie operator w ogóle
może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
do swojego błędu?

Ircys

Data: 2010-01-12 20:30:24
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote:

Pytanie do fachowcĂłw od takich spraw: czy prawnie operator w ogĂłle
może odmówić korety faktury przy ewidentnym przyznaniu się do
do swojego błędu?

Można się powołać chociażby na ustawę o rachunkowości

Art. 22. 1. Dowody księgowe powinny być rzetelne, to jest zgodne z rzeczywistym przebiegiem operacji gospodarczej, którą dokumentują, kompletne, zawierające co najmniej dane określone w art. 21,
oraz wolne od błędów rachunkowych. Niedopuszczalne jest dokonywanie w dowodach księgowych wymazywania i przeróbek.
2. Błędy w dowodach źródłowych zewnętrznych obcych i własnych moŜna korygować jedynie przez wysłanie kontrahentowi odpowiedniego dokumentu zawierającego sprostowanie, wraz ze stosownym uzasadnieniem, chyba Ŝe inne przepisy stanowią inaczej.

Data: 2010-01-12 12:22:40
Autor: Ircys
PLAY Fresh - bledy w taryfikacji
On 12 Sty, 20:30, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
On 2010-01-12 16:55, Ircys wrote:

> [...]

Można się powołać chociażby na ustawę o rachunkowości

Art. 22. 1. Dowody księgowe powinny być rzetelne, to jest zgodne z
rzeczywistym przebiegiem operacji gospodarczej, ktĂłrÄ… dokumentujÄ…,
[...]
zawierajÄ…cego sprostowanie, wraz ze stosownym uzasadnieniem, chyba Ĺśe
inne przepisy stanowiÄ… inaczej.

Dzięki za cenną informację!
Czy spotkałeś się może kiedykolwiek z tak dziwną praktyką?
Ja już różne rzeczy widziałem ale czegoś takiego jeszcze nie.
Co ciekawe to bogatsi we wcześniejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
juĹĽ billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
znajdujÄ…c
błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
jeszcze
przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "śpiewka" co po
wystawieniu
faktury - nie ma możliwości korekty błędu, i tak będzie za to
wystawiona
faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
Jak dla mnie SKANDAL!

Ircys

Data: 2010-01-12 21:59:44
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:

Dzięki za cenn± informację!
Czy spotkałe¶ się może kiedykolwiek z tak dziwn± praktyk±?
Ja już różne rzeczy widziałem ale czego¶ takiego jeszcze nie.
Co ciekawe to bogatsi we wcze¶niejsze wpadki Playa teraz sprawdzamy
już billing on-line (czyli jeszcze przed wystawieniem faktury) i
znajduj±c
błędy (głównie w taryfikacji pakietów internetowych) zgłaszamy to
jeszcze
przed końcem okresu rozliczeniowego czyli przed wystawieniem
faktury i wtedy ze strony Play jest ta sama "¶piewka" co po
wystawieniu
faktury - nie ma możliwo¶ci korekty błędu, i tak będzie za to
wystawiona
faktura a w formie rekompensaty proponujemy dodatkowe minuty...itd.
Jak dla mnie SKANDAL!

No to trzeba ich wzi±ć formalnie. Pisemne przyznanie do winy (czyli odpowiedĽ na reklamację) i piemne ż±danie wystawienia faktury koryguj±cej. A co dalej robić, księgowi już powini wiedzieć :)

Data: 2010-01-12 20:42:24
Autor: Pszemol
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:

Dzięki za cenn± informację!
[...]

Ale o co się wła¶ciwie bić? Czemu t± fakturę chcecie korygować?

Data: 2010-01-12 22:11:49
Autor: Liwiusz
On 2010-01-12 21:22, Ircys wrote:

Dzięki za cenn± informację!
[...]

    Mi ostatnio przesłali odmown± odpowiedĽ na reklamację listem... zwykłym. A ż±dałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię sobie stał± rentę na playu, pierwszy pozew do s±du pójdzie na dniach.

--
Liwiusz

Data: 2010-01-12 22:41:52
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote:

Mi ostatnio przesłali odmown± odpowiedĽ na reklamację listem... zwykłym.
A ż±dałem odszkodowania kilkusetzłotowego. Oj, chyba zrobię sobie stał±
rentę na playu, pierwszy pozew do s±du pójdzie na dniach.

Już myslałem, że zwolnili tego oszczędnego :-) Ale widać, że nic się nie zmienia...

Data: 2010-01-12 22:43:49
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
On 2010-01-12 22:41, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
On 2010-01-12 22:11, Liwiusz wrote:

[...]

A my¶lałem, że zwolnili, bo dostałem odmown± odpowiedĽ na reklamację warto¶ci 10/30*2,00 zł  (nieswiadczenie usługi za 2 zł miesięcznie przez 10 dni) listem poleconym ze zwrotk± :-) Następna taka sama reklamacja została niedawno załatwiona pozytywnie, więc pomy¶lałm, że sie ucz± :P

PLAY Fresh - bledy w taryfikacji