PLAY, LTE i ichni router...

Data: 2014-09-06 16:15:59
Autor: paskuda03
PLAY, LTE i ichni router...

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3A06BB977CE7budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Rodzice wzieli sobie z play oferte rodzinna w ktorej miedzy innymi
otrzymuje sie za złotówke router LTE.
Plan był taki zeby router podłaczyc do TV a po wifi internet do kompa.

Niestety okazało sie, ze to jest router bez wyjscia sieciowego...

Pewnie moznaby w play wymienic bo ofercie maja jakis lepszy za 200zł.
Ale w sumie ten mi sie przyda, a rodzicom kupiłbym jakis inny router z
wolnego rynku.

Pytanie - co wziąć? Czy zmieszcze sie w +-150zł (200zł maks)?
Router GSM LTE Wifi z wyjsciami LAN.

Technicznie da się bezprzewodowo sprząść tv poprzez gniazdo sieciowe z routerem
od PLAYa, ale może być marny rezultat.
Kupujemy uniwersalny sprzęt do wifi z gniazdem sieciowym, podłączamy pod tv po ethernecie
a wcześniej konfigurujemy go jako odbiornik WiFi.
Przykładowy tani sprzęt do takiej operacji :
http://allegro.pl/router-wifi-pentagram-p6211-n150-ap-wisp-repeater-i4549771222.html

--
Paskuda03

Data: 2014-09-06 21:59:57
Autor: Budzik
PLAY, LTE i ichni router...
Użytkownik paskuda03 paskuda@bandits.invalid.org ...

[...]

Miałoby to służyc przede wszystkim jako zrodło sygnału do wszelkich ipli, vod onet etc. Myslisz, ze dałby rade?
Tak czy siak nie wiem czy nie lepiej bedzie doplacic 200zł i po prostu wymienic ten router z play na lepszy, z ethernetem.

Data: 2014-09-07 06:05:47
Autor: paskuda03
PLAY, LTE i ichni router...

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3A0EF1E61E3Bbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nie każdy toleruje kabel ethernetowy prowadzony przez kawałek mieszkania,
nie każdy ma kable już doprowadzone do TV.
Ale wiadomo że kabel jest najpewniejszy.
Z drugiej strony komórki ani niektóre nowe laptopy nie mają wcale gniazda
ethernetowego - są za cienkie obudowy aby zmieścić takie gniazdo.
(chciaż dało by się ten problem ominąć stosując jakiś model przejściówki)

--
Paskuda03

Data: 2014-09-22 21:31:15
Autor: Budzik
PLAY, LTE i ichni router...
[...]

Ale ja chce router postawic bezposrdnio przy TV. Wiec tam kabel bedzie króciutki. Natomiast do kompa sygnał pójdzie juz po wifi.

PLAY, LTE i ichni router...