PLAY OnLine .....'Bonanza' w Przemyślu

Data: 2009-08-10 07:52:30
Autor: HAL
PLAY OnLine .....'Bonanza' w Przemyślu
Po ok. 4 mieś testów uruchomiono oficjalnie Internet OnLine w PLAY i ............................. jak w czasie testów było ZAWSZE ok. 1 MB/s to teraz szczególnie po południu i wieczorem jest 60-130 kb/s .............ŻENADA

P a n o w i e   z    PLAY ......."zabierzcie sobie te swoje zabawki i nie rozdrażniajcie abonentów"

:-((((((((((((((((((((((((((((((((

Data: 2009-08-10 07:59:32
Autor: Szalony
PLAY OnLine .....'Bonanza' w Przemyślu
Kolega jest zdziwiony ? W Lodzi i okolicach w weekendy i wieczorem w PlaynieOnline predkosci w hsdpa na poziomie 100kb/s sa norma . Kto w Play ma predkosci w szczycie okolo 1mb/s to ma farta na max :) Mnie ciekawi kiedy Play tak naprawde cos zrobi z tymi zenujacymi predkosciami w hsdpa ? Zeby bylo ciekawiej jak sciagamy jakis plik w tle to mozemy zapomniec w tym czasie o ogladaniu www - lacze nie wyrabia na max :/

Data: 2009-08-10 11:01:39
Autor: Pan Piskorz
PLAY OnLine .....'Bonanza' w Przemyślu
Mnie ciekawi kiedy Play tak naprawde cos zrobi z tymi zenujacymi predkosciami w hsdpa ?

w Katowicach play daje radę (jeszcze),
za to korzystanie z blueconnecta ery w godzinach szczytu w centrum Katowic
jest prawie nie możliwe (kiedyś było ok)

P.

Data: 2009-08-14 10:05:37
Autor: ztomasz
HAL pisze:
[...]

Na razie sie rozbudowuja, a za pare lat moze zmodernizuja... Ja korzystam z play i na razie odnotowalem minimum 128kb ale to naprawde sporadycznie. Oficjalnie u mnie playonline juz jest. No i z play korzystam jako ze stacjonarnego - wychodzi mnie duzo taniej bo nie sciagam wiele czyli co 2 miesiace 50zl i hula dusza:)

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Data: 2009-08-15 15:22:58