PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie

Data: 2009-05-16 15:59:50
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Witam.
Czy w PLAYu (oferta PF) istnieje możliwość włączenia powiadomienia po każdej
rozmowie, w postaci wyświetlania na ekraniku telefonu informacji o czasie i
koszcie rozmowy + ewentualnie ile nam zostało na koncie?

PS.
Chyba za bardzo przyzwyczaiłem się do tej funkcji w Plusie i teraz mi jej
brakuje u nowego operatora :)

Data: 2009-05-16 17:59:06
Autor: radekp@konto.pl
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Sat, 16 May 2009 15:59:50 +0200, w <gumft8$e6k$1@news.interia.pl>,
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(-a):

Czy w PLAYu (oferta PF) istnieje możliwość włączenia powiadomienia po każdej
rozmowie, w postaci wyświetlania na ekraniku telefonu informacji o czasie i
koszcie rozmowy + ewentualnie ile nam zostało na koncie?

Nie.

Data: 2009-05-16 18:30:48
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
<radekp@konto.pl> news:5mot05p422cggpiobtett2hpcil9ds7ua04ax.com

[ciach]

No to smutek.

Data: 2009-05-16 19:18:16
Autor: radekp@konto.pl
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Sat, 16 May 2009 18:30:48 +0200, w <gumq84$quf$2@news.interia.pl>,
"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(-a):

<radekp@konto.pl> news:5mot05p422cggpiobtett2hpcil9ds7ua04ax.com

[ciach]

No to smutek.

Przy ich stawkach szkoda czasu na takie pierdoły :).

Data: 2009-05-16 20:17:01
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
<radekp@konto.pl> news:batt05hldh6r0frh1r0alv7ng44ie3iitn4ax.com

Przy ich stawkach szkoda czasu na takie pierdoły :).

W sumie racja. O ile ja mogę brak tej funkcji przeboleć, o tyle bliska mi
osoba jest dość mocno zawiedzina brakiem tej informacji :) - chyba się nie
może jeszcze przestawić he he he :)

Data: 2009-05-16 21:03:26
Autor: Paweł Łukawski
Użytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał w wiadomości news:gumv19$1h6$2news.interia.pl...
[...]

*101# i ma info kiedy chce

Data: 2009-05-16 21:09:01
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
"Paweł Łukawski" news:gun2m0$qpv$1achot.icm.edu.pl

*101# i ma info kiedy chce

W chwili obecnej jestem na etapie uświadamiania jej o możliwości sprawdzenia
stanu konta ww. sposobem :) Za kilka dni powinno być już OK :)

Data: 2009-05-17 08:54:57
Autor: Tomek
Valdi.Pavlack pisze:

*101# i ma info kiedy chce

W chwili obecnej jestem na etapie uświadamiania jej o możliwości sprawdzenia
stanu konta ww. sposobem :) Za kilka dni powinno być już OK :)

ewentualnie *105#  minuty z pakietu
przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :)  )
az

Data: 2009-05-17 07:42:21
Autor: W
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Tomek wystukał, co następuje:

ewentualnie *105#  minuty z pakietu
przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :)  )

A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o ostatniej rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne, etc.)

Data: 2009-05-17 10:04:06
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
"W" news:Xns9C0E62B036AC0lwiczek.at.homelwiczek.at.home

A jak już przy kodach jesteśmy - jest takowy podający informacje o
ostatniej
rozmowie? (czas trwania, ile i z czego pobrało / konto główne, promocyjne,
etc.)

IMHO nie ma - natomiast każda z wymienionych kwestii jest możliwa do
sprawdzenia za pomocą oddzielnego kodu.

Tak dla informacji:

KODY PLAY (te z których chyba najczęściej się korzysta):
*100*14-cyfrowy kod# - doładowanie konta za pomocą kodu doładowującego
*101# - stan konta oraz stan konta promocyjnego
*102# - stan darmowych minut w ramach usługi "1 minuta wychodząca za 2
przychodzące"
*104# - stan minut do wszystkich sieci
*105# - stan minut do Play i na stacjonarne dla usługi "100 minut do Play i
na stacjonarne"
*108# - stan konta promocyjnego dla transmisji danych
*109# - darmowe smsy
*111# - Play24 - centrum obsługi klienta
*120# - usługa "Zadzwoń do mnie"
*121# - wyświetla własny numer telefonu

Data: 2009-05-17 20:49:37
Autor: ALEX Przekliniak
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

[...]

I garść z MIXtury:
*111*46*1# pakiet do P i stacjonarnych, 50min za 5zł
*111*4*1# Zbieraj minuty = 1 za 2 przychodzące
*111*47*1# pakiet do wszystkich, 100SMS za 5zł
*111*48*3# ile minut do spłacenia cyrografu
BTW jak na prepaidowy cyrograf oferują zaj*biste fony

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-05-17 20:54:19
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
"ALEX Przekliniak" news:gupmae$inu$2inews.gazeta.pl

I garść z MIXtury:
*111*48*3# ile minut do spłacenia cyrografu

A nie pieniędzy?

BTW jak na prepaidowy cyrograf oferują zaj*biste fony

Mówisz to z ironią czy całkiem poważnie?
Po za tym jak z dostępnością w salonach Nokii, które mają w ofercie?

Data: 2009-05-18 07:56:42
Autor: ALEX Przekliniak
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Valdi.Pavlack ni au koto ha itsumo tanosii

I garść z MIXtury:
*111*48*3# ile minut do spłacenia cyrografu

A nie pieniędzy?

Racja, pieniędzy.

BTW jak na prepaidowy cyrograf oferują zaj*biste fony

Mówisz to z ironią czy całkiem poważnie?

Samsung i780, SE P1i, Nokia 6210 Navigator, Nokia E63, Nokia E90, HTC Touch Diamond, HTC Touch HD.

Po za tym jak z dostępnością w salonach Nokii, które mają w ofercie?

Pojęcia nie mam, tak sobie tylko czytałem ulotkę.

--
ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów  ]:-D

Data: 2009-05-17 10:00:50
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
"Tomek" news:guocc0$s0p$1news.onet.pl

ewentualnie *105#  minuty z pakietu
przypisz kod do klawisza w telefonie i po problemie, jeden ruch i nic
nie musi pamietać :),..... u mnie połowie to spasowało
( chyba że ma jakiś starszy model telefonu :)  )

Dzięki za radę - nie pomyślałem o takiej dogodności :)
Przypisałem swojej lady krótki kod do jednego klawisza. Jest happy :)

Data: 2009-05-17 22:30:47
Autor: MaREK
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
Paweł Łukawski pisze:

*101# i ma info kiedy chce

A najlepiej przypisać sobie ten kod do któregoś z numerów i masz info przy każdym, dłuższym przytrzymaniu klawisza.
--
Pozdrawiam Marek
http://czytopiatek.pl

Data: 2009-05-17 22:33:16
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie
"MaREK" news:gups5n$gib$1inews.gazeta.pl

> *101# i ma info kiedy chce

A najlepiej przypisać sobie ten kod do któregoś z numerów i masz info
przy każdym, dłuższym przytrzymaniu klawisza.

Już do tego doszliśmy :)

Data: 2009-05-18 08:03:59
Autor: Tomek
PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie

A najlepiej przypisać sobie ten kod do któregoś z numerów i masz info
przy każdym, dłuższym przytrzymaniu klawisza.

bo on tylko czyta litery , ale nie rozumie co inni napisali :)
az

PLAY (PF) & powiadomienie po rozmowie