PLAY - PLN za przeniesienie numeru

Data: 2009-05-29 22:20:12
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
Witam.
Czy środki jakie PLAY zwraca za przeniesienie numeru są dopisywane do
"standardowego" konta/salda czy też stanowią one jakąś odrębną pulę, która
nie wlicza się do pieniędzy zgromadzonych na koncie po przez doładowania?

Data: 2009-05-29 22:56:25
Autor: Piotr M
Valdi.Pavlack pisze:

stanowią one jakąś odrębną pulę, która
nie wlicza się do pieniędzy zgromadzonych na koncie po przez doładowania?

Tak jak mówisz. I pierw idzie Ci ta promocyjna (oprócz smsów i połączeń premium) później "właściwa".

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-29 23:13:17
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Piotr M" news:gvpi5p$ddo$1inews.gazeta.pl

Tak jak mówisz. I pierw idzie Ci ta promocyjna (oprócz smsów i połączeń
premium) później "właściwa".

OK. Czyli w tym przypadku mamy jasność. Mam jednak jeszcze jedno
pytanie/wątpliwość. Mianowicie czy dobrze rozumuję - jeżeli będę chciał
sobie np. kupić pakiecik 100 minut do PLAY i na stacjonarne to 5 zł, za ten
pakiet zostanie ściągnięte z kwoty promocyjnej, natomiast "właściwa" nie
jest ruszana.

Data: 2009-05-29 23:26:56
Autor: adrian
Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Niestety nie, ściągana jest kwota z pakietu podstawowego. Ten promocyjny dedykowany jest tylko do połączeń głosowych (krajowych), MMS i SMS.
Też myślałem, że jest tak jak pisałeś, ale sprawdziłem i jest tak jak pisze powyżej.

Pozdrawiam
- Adrian

Data: 2009-05-30 07:28:13
Autor: dizel
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
On Fri, 29 May 2009 23:26:56 +0200, adrian <adrian24@klub.chip.pl>
wrote:

[...]

Jeszcze jedna ważna rzecz apropo tego bonusu, trzeba wiedzieć kiedy
przenieść numer bo bonus jest ważny nie 30 dni tylko do końca miesiąca
kalendarzowego. Na przykład jak przeniesiesz numer do 29 maja,
przyznają ci bonus na 3 miesiące to nie będzie 3 miesiące tylko
pierwsszy będzie ważny do 31 maja + 2 miesiące 2 kolejne pakiety.

Data: 2009-05-30 07:49:46
Autor: Piotr M
dizel pisze:

bonus jest ważny nie 30 dni tylko do końca miesiąca
kalendarzowego.

Tak było przez kilka pierwszych tygodni, później zmienili regulamin i teraz jest tak, że bonus jest ważny przez cały okres kiedy jest przyznawany czyli przez 3 miesiące. Czyli środki przechodzą.

W ogóle jest to jakaś dziwaczna sprawa i bardzo tajemnicza!! :)

Otóż jak by to się miało (w czasie przed zmianą regulaminu) gdyby bonus został uruchomiony w ostatnim dniu kalendarzowym o godzinie przykładowo 23:59:50s. I co? 10 sekund na wykorzystanie 20zł??? W Playu twierdzili że tak :)

Druga dziwna sprawa, że po zmianie regulaminu zaczął on mnie obowiązywać mimo że skorzystałem z promocji wcześniej? Czy to zgodne z obowiązującym prawem?

Ale całe szczęście że tak się stało :) bo nie miałem co prawda 10 sekund na wykorzystanie tego zwrotu za przeniesienie numeru, ale musiałbym dzwonić na siłę :)

Ktoś się do tego odniesie? Bo dla mnie to archiwum x.

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-30 08:25:51
Autor: Tomek
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
a jaka jest sytuacja z przyznaną kwota po trzech miesiącach,
czy jeżeli zostaną jakieś środki po tym okresie to przepadają?
az

Data: 2009-05-30 08:30:53
Autor: Piotr M
Tomek pisze:

czy jeżeli zostaną jakieś środki po tym okresie to przepadają?

Ponoć jak kamień w wodę..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-30 09:31:24
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Piotr M" news:gvqhdt$mk8$1inews.gazeta.pl

[...]

No to jak Piotrze mi wyjaśnisz fakt, że kiedy sprawdzam stan konta w PLAY
pokazuje mi informację, że środki bonusowe mogę wykorzystać do 31 maja br?
Błądy systemu czy jednak prawda?

Data: 2009-05-30 10:09:44
Autor: Piotr M
Valdi.Pavlack pisze:

No to jak Piotrze mi wyjaśnisz fakt, że kiedy sprawdzam stan konta w PLAY
pokazuje mi informację, że środki bonusowe mogę wykorzystać do 31 maja br?
Błądy systemu czy jednak prawda?

To się okaże. U mnie też jest napisane a poprzednio przeszło mimo że byłem objęty starym regulaminem. W Playu sami nie potrafią wyjaśnić pewnych swoich ciemnych niejasności..

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-05-30 11:55:19
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Piotr M" news:gvqpkd$jet$1inews.gazeta.pl

To się okaże. U mnie też jest napisane a poprzednio przeszło mimo że
byłem objęty starym regulaminem. W Playu sami nie potrafią wyjaśnić
pewnych swoich ciemnych niejasności..

No to czekam ten jeden dzień. Nie zostało już tych środków wiele (około 3
zł), więc nawet jak przepadnie to nie będzie wielkiego bólu. W końcu od
nowego miesiąca kolejna pula pieniędzy za przeniesienie numeru :)

PS. Rozumiem, że nowe środki zostaną dopisane 1 czerwca albo w pierwszych
jego dniach.

Data: 2009-05-30 13:04:12
Autor: Tony
Dnia Sat, 30 May 2009 09:31:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

U mnie było tak: w pierwszym miesiącu do wykorzystania było 20 zł do 31
marca. Ponieważ to taki dodatkowy telefon, to mało się z niego dzwoni, plus
bonus za przychodzące - pozostała cała kwota. I 1 kwietnia w tym miejscu
pokazało się: 40 zł do 30 kwietnia. 1 maja było to ~59 zł do 31 maja i
AFAIK w poniedziałek (1 czerwca) te środki przepadną. Na chama udało mi się
z tego wygadać 40 zł, te 20 pójdzie zgodnie z regulaminem w eter, trudo :)

Jutro ma padać, to może trochę sobie podzwonię jeszcze ;)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-05-30 13:14:07
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Tony" news:1axy58umqaqg9.skc4bgk8wg3a.dlg40tude.net

Jutro ma padać, to może trochę sobie podzwonię jeszcze ;)

Oooo! Fajnie. Nadrobię zaległości filmowe i też trochę podzwonię :)

Data: 2009-05-30 16:56:21
Autor: Piotr M
Valdi.Pavlack pisze:
"Tony" news:1axy58umqaqg9.skc4bgk8wg3a.dlg40tude.net

Jutro ma padać, to może trochę sobie podzwonię jeszcze ;)

Oooo! Fajnie. Nadrobię zaległości filmowe i też trochę podzwonię :)

Normalnie dobrobyt nas trafił taki, że nie ma kiedy kasy wydawać.. ;)

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-01 12:40:41
Autor: Tony
Dnia Sat, 30 May 2009 16:56:21 +0200, Piotr M napisał(a):

Valdi.Pavlack pisze:
[...]

Czyż nie? A ludzie narzekają ;)

I okazało się - zgodnie z przewidywaniami - że pieniądze z konta bonusowego
znikły.

Play nie byłby Playem gdyby czegoś tu nie popsuł i komunikat teraz wygląda
tak:

Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No
Expiration Date.

:)

Pozdrawiam
Tony

Data: 2009-06-01 13:07:33
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Tony" news:l2gl49rcilfk.1a74k22vf1ak0.dlg40tude.net

I okazało się - zgodnie z przewidywaniami - że pieniądze z konta
bonusowego
znikły.

Oooo, a ja jako człowiek lekko zakręcony zapomniałem wczoraj wygadać kasy
jaką dostałem za przeniesienie numeru do PLAY. Przed chwilą sprawdzam stan
konta i... i pieniądze które miały "ważność" do wczoraj przeszły mi na
obecny miesiąc i teraz mam resztke majowej kasy + 20 zł na czerwiec.
Wszystko ważne do 30 czerwca br.

[...]

Czy oni losowo wybierają użytkowników, którym kasa przejdzie na następny
miesiąc, a którym nie?

Pozdrawiam
Tony

Pozdrawiam
Valdi

Data: 2009-06-01 13:46:50
Autor: Dominik & Co
Valdi.Pavlack napisał(a):

Dodatkowo w ramach srodkow promocyjnych masz 0,00zl do wykorzystania do No
Expiration Date.

Przed przyznaniem premii komunikat też tak wygląda :-)

Czy oni losowo wybierają użytkowników, którym kasa przejdzie na następny
miesiąc, a którym nie?

Na następny miesiąc przechodzi. Przepada w końcu trzeciego miesiąca
(ostatniego dnia "miesiąc_migracji+2"). Tzn. przeszedłeś 15 kwietnia,
bonus jest ważny do 30 czerwca.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-06-01 15:18:53
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - PLN za przeniesienie numeru
"Dominik & Co" news:h00f3a$31a$1inews.gazeta.pl

Na następny miesiąc przechodzi. Przepada w końcu trzeciego miesiąca
(ostatniego dnia "miesiąc_migracji+2"). Tzn. przeszedłeś 15 kwietnia,
bonus jest ważny do 30 czerwca.

Czyli jeżeli dobrze rozumiem obecne środki, które mam zgromadzone w ramach
bonusu nie przejdą mi na lipiec.

Data: 2009-06-02 08:23:57
Autor: Dominik & Co
Valdi.Pavlack napisał(a):

Czyli jeżeli dobrze rozumiem obecne środki, które mam zgromadzone w ramach
bonusu nie przejdą mi na lipiec.

Jeśli przenosiłeś się w kwietniu- tak.

--
Dominik (& kąpany)

Data: 2009-05-30 09:38:34
Autor: dizel
On Sat, 30 May 2009 07:49:46 +0200, Piotr M <niema@niema.pl> wrote:

dizel pisze:

[...]

Ostatnio wyczytałem coś takiego:
http://www.mojplay.pl/topics12/po-przeniesieniu-play-daje-d-vt5397.htm

Data: 2009-05-30 10:04:16
Autor: Piotr M
dizel pisze:

Ostatnio wyczytałem coś takiego:
http://www.mojplay.pl/topics12/po-przeniesieniu-play-daje-d-vt5397.htm

Niemożliwe że twórca wątka dostał bonus z możliwością jego wykorzystania do końca miesiąca. 28 maja piszę żs wczoraj mu kartę aktywowali a nowy regulamin wszedł 29 kwietnia. No chyba że babol opa :)

http://miniurl.pl/regulamin_w_pdf

--
pzdr, Piotr M

Data: 2009-06-01 03:47:14
Autor: dwr
Piotr M pisze:
dizel pisze:

[...]

No mnie właśnie skasowało 50 kilka zł z pakietów po 20 zł za przenisienie.
Na mój gust to zgodnie z pkt. 17 starego regulaminu (od 19 marca) operator zastrzega sobie zmiany ale z zastrzeżeniem, że nie wpływa to na prawa i obowiązki uprzednio nabyte - powinien obowiązywać nas stary regulamin.
Chciałem złożyć reklamację ale oczywiście błąd logowania.
Złożę jak tylko się uda, chociaż nie spodziewam się po Play rewelacji.

Pozdrawiam

Data: 2009-06-02 23:50:00
Autor: dwr
Piotr M pisze:
dizel pisze:

[...]

Właśnie złożyłem na to reklamację. Powołałem się na zapis w regulaminie, że zastrzegają sobie prawo do odwołania promocji lub jej zmiany z jednoczesnym pozostawienie nabytych praw.
Sie zobaczy co oni na to a jeszcze podrąże w innych instytucjach czy tak mogli zrobić.

PLAY - PLN za przeniesienie numeru