PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo

Data: 2012-02-26 08:37:44
Autor: JoteR
PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo
"Gabor" napisał:

W związku z tem że stary regulamin na http://doladowania.play.pl/ dalej wsi
odważnie doładowałem 22 lutego 30 zł, bonusa nie dostałem i złożyłem
reklumacje. Uznało i napisało że doda aż 20 PLnale dopiero za w marcu.

IMHO twoja "reklumacja" została załatwiona całkiem przyzwoicie. Ale ja to truskawki cukrem...

Cyrki....O co tu chodzi?

No właśnie, o co chodzi? Nie wytrzymasz bez tego bonusu przez te cztery dni, jakie pozostały do 1 marca?

JoteR

Data: 2012-02-26 09:22:48
Autor: Gabor
PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo
jakie pozostały do 1 marca?

mam ponad 100PLN na bonusie z ważnościo do 29.02. Więć robi róznice.
Dobrze że mogę włączyć pakiet 5/10.

Cyrki, to nadają się do UOKIKU. Żecznik mówi coś w tajmnicy na blogu, regulamin na stronie wisi stary, żadnego ostrzeżenia. Wolą dać więcej tym co się połapią i złożą reklamację a walić w pozostałe 90% klientów, no i od nowego miesiąca. Jaki to ma cel?

Gabor

Data: 2012-02-26 11:17:24
Autor: Liwiusz
W dniu 2012-02-26 09:22, Gabor pisze:
[...]

Co taki zdziwiony, nie wiedziałeś wcześniej o "jakości play"?

--
Liwiusz

Data: 2012-02-26 10:52:47
Autor: Waldek Godel
Dnia Sun, 26 Feb 2012 11:17:24 +0100, Liwiusz napisał(a):

[...]

Co taki zdziwiiony, nie wiedziałeś wcześniej, że gadasz z Koliną?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Nie wiem zapytaj tych co kupuja Androidy oni powinni wiedziec" - Paweł

Data: 2012-02-26 12:38:48
Autor: Gabor
PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo
Co taki zdziwiony, nie wiedziałeś wcześniej o "jakości play"?

od 2lat kontaktuje sie z play tylko doładowując i włączając pakiety (mam kilka numerów mojej fimy, doładowania misieczne ok 500PLN). Koszty spadły mi 70% w tosunku do ery, mam wybór 3 sieci, więc dla mnie jakość play w prepaidzie jest znaczna. I nagle ktoś to wszystko chce wypoerdzielić w kosmos. Może jakiś Filby tam siedzi i knuje?

Gabor

Data: 2012-02-27 13:42:48
Autor: Tomaszek
PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo
W dniu 2012-02-26 12:38, Gabor pisze:

Gabor

Kolina, krótko i na temat: S P I E R D A L A J

Data: 2012-02-28 09:12:02
Autor: Kriss

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@fuck.onet.pl> napisał w wiadomości news:jifto3$lbc$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-02-26 12:38, Gabor pisze:

Gabor

Kolina, krótko i na temat: S P I E R D A L A J

A o co chodzi? Nie poznaje kolegi, takie wulgaryzmy ...

Data: 2012-02-27 16:01:04
Autor: TGor
On 2012-02-26 11:52, Waldek Godel wrote:

Co taki zdziwiiony, nie wiedziałeś wcześniej, że gadasz z Koliną?

Co "temu gościu" jest?
Attention Deficit Disorder, zwany: http://fkn.pl/k49?

--
Pozdr., TG
"Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

Data: 2012-02-27 15:37:37
Autor: W
PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo [OT]
TGor wystukał, co następuje:

On 2012-02-26 11:52, Waldek Godel wrote:

Co taki zdziwiiony, nie wiedziałeś wcześniej, że gadasz z Koliną?

Co "temu gościu" jest?
Attention Deficit Disorder, zwany: http://fkn.pl/k49?

A Wy musicie te trole z plonkownicy wyciągać?

Data: 2012-02-27 20:17:07
Autor: TGor
On 2012-02-27 16:37, W wrote:

A Wy musicie te trole z plonkownicy wyciągać?

Gdzieś go wyciągnąłem? Czy tak lubisz pokozaczyć?

Data: 2012-02-26 19:15:41
Autor: Kriss

Użytkownik "Gabor" <Gabor_Surmejto@buzziaczek.pl> napisał w wiadomości news:jicq59$ivd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

się połapią i złożą reklamację a walić w pozostałe 90% klientów, no i od

Inne sieci natomiast są nieomylne, a jeśli już się omylą to same w przypadku błędu piszą za klienta reklamację + dają mega zadośćuczynienie klientowi :-p

PLAY - bonus 10% - reklamacja uznana ale nie za bardzo