PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?

Data: 2015-03-26 11:10:27
Autor: AL
PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
mam dwa numery firmowe, którym właśnie skończył się abonament (w zanadrzu jeszcze 2 dodatkowe, które teraz są w trybie 'na kartę').

Z racji, że T-mobile nie potrafi mi nic sensownego zaoferować, udałem się - przy okazji zakupów w markecie - do przedstawiciela PLAY (takie budki w pasażach handlowych).

Zainteresowała mnie opcja MIX, czyli jeden abo na max trzy numery.
Koszt ok 100pln netto (a w tym: nielimitowane rozmowy i sms na tel komórkowe i stacjonarne + 30GB pakiet danych na wszystkie tel. w tym abonamencie (max 3 numery) ) - umowa na 24m-ce.
Wartością dodaną jest fakt, że przez pierwsze 6m-cy nie płaci się abonamentu oraz pakiet danych jest bez limitu - więc koszty w przypadku na dwa numery rozłożą się średnio na 46pln brutto/mc/numer (przy opcji 2 telefonów) lub ok. 30pln brutto/mc/numer (przy opcji 3 telefonów w pakiecie)

Dodatkowo nowy telefon (xperia Z'ka 2 lub 3) również jest atrakcyjna (nie odbiega od średnich cen na alledrogo - a spłata rozłożona w czasie).

Nie mam znajomych w Play, czasami słyszę jednak, że ludzie narzekają na zasięg, obsługę sieci, etc....
Do tej pory (od ponad 16lat) korzystam wyłącznie z usług Ery/Tmobile i nie miałem żadnych zastrzeżeń.

Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

Data: 2015-03-26 11:48:17
Autor: Skylla
PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia ?

Z racji, że T-mobile nie potrafi mi nic sensownego zaoferować, udałem
się - przy okazji zakupów w markecie - do przedstawiciela PLAY (takie
budki w pasażach handlowych).

W telefonie z kartą Play możesz sobie na stałe ustawić T-mobile, gdyby akurat u Ciebie były problemy z zasięgiem macierzystym.
Poza tym problemy z Play moga być takie same jak z każdym innym operatorem.

Data: 2015-03-26 14:32:06
Autor: yabba
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:mf0lt0$esg$1dont-email.me...
[...]

Korzystam od 4 lat. Wcześniej byłem w Orange od 2000 roku. Jest roaming z Plusem, T-Mobile i na życzenie abonenta włączają też roaming z Orange. Więc w największej "dziurze" coś tam złapiesz. Chociaż trafiłem kiedyś do hotelu ukrytego w lesie, gdzie było bardzo słabo z zasięgiem jakiejkolwiek sieci. :) Roaming nie dotyczy ofert stricte internetowych.
Obsługa odpowiada na zgłoszenia mailowe w ciągu jednego dnia. O opóźnieniach w płatnościach najpierw informują SMS-em, a dopiero potem naliczają kary.
Nie widzę powodów do powrotu do Orange.

--
Pozdrawiam,

yabba

Data: 2015-03-26 19:19:49
Autor: Poldek
AL wrote:

Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

Telefon ustawiony na automatyczny wybór sieci ma tendencję do rozłączania w trakcie rozmowy, nie łączenia połączeń przychodzących, łączenia, ale nie przekazywania głosu itp.

Data: 2015-03-28 07:50:02
Autor: Slavekk
W dniu 2015-03-26 o 11:10, AL pisze:

[...]

Rok temu były
Wynieśliśmy się w firmie z Play do Plusa
Przyczyny:
- oferta podobna
- niska jakość pracy Playa - niska jakość rozmów, zrywanie, prawie 100% pewność zerwania rozmowy prowadzonej z jadącego samochodu.

Slawek

Data: 2015-03-28 02:20:41
Autor: Ircys
PLAY - czy ma kto¶ jakie¶ zastrze¿enia?
W dniu sobota, 28 marca 2015 07:51:09 UTC+1 u¿ytkownik Slavekk napisa³:
W dniu 2015-03-26 o 11:10, AL pisze:

> Nie mam znajomych w Play, czasami s³yszê jednak, ¿e ludzie narzekaj± na
> zasiêg, obs³ugê sieci, etc....
> Do tej pory (od ponad 16lat) korzystam wy³±cznie z us³ug Ery/Tmobile i
> nie mia³em ¿adnych zastrze¿eñ.
>
> Czy s± jakie¶ problemy z zasiêgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

Rok temu by³y
Wynie¶li¶my siê w firmie z Play do Plusa
Przyczyny:
- oferta podobna
- niska jako¶æ pracy Playa - niska jako¶æ rozmów, zrywanie, prawie 100% pewno¶æ zerwania rozmowy prowadzonej z jad±cego samochodu.

Slawek

Jeste¶my w Play (kilka numerów) od ok. 5 lat i nie ma ¿adnych
problemów technicznych. Osobi¶cie du¿o rozmawiam jad±c samochodem
i jeszcze nigdy nie zerwa³o mi po³±czenia. Je¿eli gdziekolwiek bêd±c
przeczuwam jakie¶ problemy z sieci± lub zasiêgiem to spokojnie, bez
¿adnych problemów, prze³±czam siê na dowolnego innego operatora (roaming).
W Plusie, w którym te¿ byli¶my kilka lat, takich mo¿liwo¶ci nie ma.
Poniewa¿ nie ma problemów, to w zasadzie nie kontaktujê siê z obs³ug±, a je¿eli ju¿ muszê, to te¿ nigdy nie by³o ¿adnych problemów. Z czystym sumieniem mogê poleciæ Play, bo s± bardzo elastyczni (ofertowo i cenowo).

Ircys

PS
Nie pracujê w Play i nie mam z nimi ¿adnych powi±zañ biznesowych (oprócz abonamentów firmowych :)) i towarzysko-rodzinnych.

Data: 2015-03-30 10:31:08
Autor: AL
On 2015-03-26 11:10, AL wrote:
mam dwa numery firmowe, którym właśnie skończył się abonament (w
zanadrzu jeszcze 2 dodatkowe, które teraz są w trybie 'na kartę').

(...)

klamka zapadła - umowy podpisane.
Mam nadzieję, że nie będę pluł sobie w brodę :)

Ile czekaliście na przenoszenie numerów (wszystko załatwie Play)?

Mam już 3 karty Play'a z zaleceniem, aby włożyć je do telefonu dopiero jak numer zostanie przeniesiony i uaktywniony w sieci Play.
Mam na to do 30 dni czekać (mam nadzieję, że to słowo 'do' jest mocno na zapas).

Data: 2015-03-31 10:45:06
Autor: J.F.
PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
Użytkownik "AL"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup
On 2015-03-26 11:10, AL wrote:
[...]

A to mocno zalezy od Ciebie. Mozna i w 24h.

Mam już 3 karty Play'a z zaleceniem, aby włożyć je do telefonu dopiero jak numer zostanie przeniesiony i uaktywniony w sieci Play.
Mam na to do 30 dni czekać (mam nadzieję, że to słowo 'do' jest mocno na zapas).

Czyli wybrales opcje "poczekaj na zwolnienie numeru przez starego operatora".
To moze potrwac dluzej :-)

Powinienes dostac jakiegos sms wkrotce, ze wyznaczono date przeniesienia na ...

J.

Data: 2015-03-31 11:32:42
Autor: AL
On 2015-03-26 11:10, AL wrote:
[...]

dostałem: 17 maj !!!!!
(no ja cie kręce - T-mobile dodało sobie pełny okres rozliczeniowy, który zaczyna się u mnie 17go każdego miesiąca).
Dwa miechy - musze sie w Pluju spytać czy ten okres zaliczają do abonamentu czy nie?

Data: 2015-03-31 14:45:22
Autor: J.F.
PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
Użytkownik "AL"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:mfdpi5$lne$1@dont-email.me...
On 2015-03-31 10:45, J.F. wrote:
[...]

Wszystko zgodnie z regulaminem - koniec zgodnie z okresem rozliczeniowym konczacym sie 30 dni po terminie wypowiedzenia.

Dwa miechy - musze sie w Pluju spytać czy ten okres zaliczają do abonamentu czy nie?

Nie powinni ... i dlatego nie wkladaj karty :-)

Nie martw sie - to i tak znacznie lepiej niz Netia :-)

J.

Data: 2015-04-01 10:37:15
Autor: AL
On 2015-03-31 14:45, J.F. wrote:

Nie powinni ... i dlatego nie wkladaj karty :-)

a jednak (wkładanie/ni wkładanie karty nic tu nie zmienia)
Mój błąd, że nie sprawdziłem - lub spóźniłem się tydzień do p.Play.

Przez pierwsze 6 mcy i tak nie płacę - więc jestem stratny hipotetycznie.

Data: 2015-04-01 11:02:34
Autor: J.F.
On 2015-03-31 14:45, J.F. wrote:
[...]

Albo realnie - policza 6 miesiecy od 30 marca czy od 17 maja ? :-)

J.

Data: 2015-04-01 13:08:57
Autor: AL
On 2015-03-31 14:45, J.F. wrote:
[...]

nic nie policza, bo pierwsza faktura z Play przyjdzie po pol roku od podpisania umowy - czyli we wrzesniu.
Dwa miesiÄ…ce darmowe ulecÄ… - ale i umowa z Play skonczy sie 30 marca 2017 (po 2 latach od podpisania).  Mam nauczke na przyszlosc by czytac dokladniej male przypisy w umowach dot. rozwiÄ…zania umowy (zakÅ‚adaÅ‚em, że można rozwiÄ…zać gdy umowa bezterminowa z chwilÄ… skoÅ„czenia siÄ™ obecnego okresu rozliczeniowego) :)

PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?