PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?

Data: 2015-03-26 14:32:06
Autor: yabba
PLAY - czy ma ktoś jakieś zastrzeżenia?
Użytkownik "AL" <adam@skads.tam.pl> napisał w wiadomości news:mf0lt0$esg$1dont-email.me...
mam dwa numery firmowe, którym właśnie skończył się abonament (w zanadrzu jeszcze 2 dodatkowe, które teraz są w trybie 'na kartę').

Z racji, że T-mobile nie potrafi mi nic sensownego zaoferować, udałem się - przy okazji zakupów w markecie - do przedstawiciela PLAY (takie budki w pasażach handlowych).

Zainteresowała mnie opcja MIX, czyli jeden abo na max trzy numery.
Koszt ok 100pln netto (a w tym: nielimitowane rozmowy i sms na tel komórkowe i stacjonarne + 30GB pakiet danych na wszystkie tel. w tym abonamencie (max 3 numery) ) - umowa na 24m-ce.
Wartością dodaną jest fakt, że przez pierwsze 6m-cy nie płaci się abonamentu oraz pakiet danych jest bez limitu - więc koszty w przypadku na dwa numery rozłożą się średnio na 46pln brutto/mc/numer (przy opcji 2 telefonów) lub ok. 30pln brutto/mc/numer (przy opcji 3 telefonów w pakiecie)

Dodatkowo nowy telefon (xperia Z'ka 2 lub 3) również jest atrakcyjna (nie odbiega od średnich cen na alledrogo - a spłata rozłożona w czasie).

Nie mam znajomych w Play, czasami słyszę jednak, że ludzie narzekają na zasięg, obsługę sieci, etc....
Do tej pory (od ponad 16lat) korzystam wyłącznie z usług Ery/Tmobile i nie miałem żadnych zastrzeżeń.

Czy są jakieś problemy z zasięgiem (rozmowy jak i dane) w sieci Play?

Korzystam od 4 lat. Wcześniej byłem w Orange od 2000 roku. Jest roaming z Plusem, T-Mobile i na życzenie abonenta włączają też roaming z Orange. Więc w największej "dziurze" coś tam złapiesz. Chociaż trafiłem kiedyś do hotelu ukrytego w lesie, gdzie było bardzo słabo z zasięgiem jakiejkolwiek sieci. :) Roaming nie dotyczy ofert stricte internetowych.
Obsługa odpowiada na zgłoszenia mailowe w ciągu jednego dnia. O opóźnieniach w płatnościach najpierw informują SMS-em, a dopiero potem naliczają kary.
Nie widzę powodów do powrotu do Orange.

--
Pozdrawiam,

yabba