PLAY dla firm

Data: 2011-01-23 10:43:37
Autor: lukasz
PLAY dla firm
Witam,

    Rozglądam się za ofertą telefoniczną dla stowarzyszenia, jeden numer stacjonarny już mamy ale on jest tylko po to aby utrzymać internet oraz aby "osoby z zewnątrz" miały tanie połączenia z nami.

Teraz szukamy jak najkorzystniejszego abonamentu na telefony komórkowe, według mnie ciekawie prezentuje się:

Play dla firm 50 - 61,00zł z Vat
oraz
Play dla firm 75 - 74,00zł z Vat

W związku z tym, że trzymają nas koszty zdecydowalibyśmy się na "Play dla firm 50", teraz moje pytania:

1. Czy są jakieś kruczki w umowie?
2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?
3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony komórkowe?
4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?
5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

Pozdrawiam!

Data: 2011-01-23 11:37:01
Autor: r.
PLAY dla firm

1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

Minuty nie przechodzą w Play.

2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony
komórkowe?

*101#

4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?

Tego to nie wiem.

5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

Logiczne by było, że można. Tylko w TP kiedyś nie dało się zwiększyć prędkości i abonamentu. TP nie chciało zarobić więcej.

Jeśli podpiszesz umowę bez telefonu na rok, to abonament wynosi 50%, czyli 25zł. Warunki te (wprowadzone od niedawna) nie zmieniają się po zakończeniu cyrografu.

pozdrawiam
r.

Data: 2011-01-23 14:21:13
Autor: lukasz
PLAY dla firm
2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Data: 2011-01-23 13:29:00
Autor: Waldek Godel
PLAY dla firm
Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:21:13 +0100, lukasz napisał(a):

Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Niestety, powszechna w tej branży.
Wiele firm na świecie oferuje np. unlimited internet* (nie mylić z
unlimited internet) w abonamencie.

Po sprawdzeniu gwiazdek i smolprintów znajdujemy Fair use policy gdzie
dowiadujemy się, że unlimited znaczy np. 500 MB miesięcznie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-01-23 16:03:49
Autor: Sławek
PLAY dla firm
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:27kt6zc5gaz5.dlg@lepper.institute.com...

Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:21:13 +0100, lukasz napisał(a):

> Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Niestety, powszechna w tej branży.

Ale czy prawdziwa w tym przypadku?
Dwa lata temu braliśmy w firmie tą taryfę i do dziś mam w abo 50zet 2000minut do Play i na stacjonarne
BTW niektórzy koledzy do dziś nie wiedzą, że to na stacjonarne też w bo w opisie taryfy stoi że "do Play"
Tylko w eBOKu Play widać że połączenie na stacjonarne ma opis "minuty do Play" i nie ma kosztu...

W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut do Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie jest ;-)

-- Sławek

Data: 2011-01-23 19:30:48
Autor: Adrian
PLAY dla firm
W dniu 2011-01-23 16:03, Sławek pisze:
> [...]

W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut
do Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie

Pamiętam jak któryś abo dla firm miał tyle minut do Play i na stacjonarne, że przy podzieleniu przez 60 a potem na ilość dni w miesiącu, wychodziło że można "nawijać bez przerwy 31,25 dnia, czyli teoretycznie BEZ PRZERW. Minut było chyba 45000 lub coś koło tego.

Wszystko się zgadza jeżeli prowadzi się pojedynczą rozmowę ;)
Ja czasami stworzę konferencję, więc zamiast odliczania pojedynczych minut, schodzą czterokrotnie szybciej, dlatego Play nie podaje nieograniczoną ilość minut, ale wskazuje dokładną.

Pozdrawiam
- Adrian

Data: 2011-01-23 20:48:27
Autor: Piotr M
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 19:30:48 Adrian <adrols2@gazeta.pl> napisał(a):

Ja czasami stworzę konferencję, więc zamiast odliczania pojedynczych  minut, schodzą czterokrotnie szybciej, dlatego Play nie podaje  nieograniczoną ilość minut, ale wskazuje dokładną.

Ja np o konfererncjach nie pomyślałem :) fakt :)

A w ogóle, to określenie w ofercie reklamowej bez limitu, nie może później  okazać się w regulaminie ileś tam tysięcy minut, jak pamiętam jest to  niezgodne z prawem.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-01-23 17:04:44
Autor: Piotr M
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 14:21:13 lukasz <no@spam.com> napisał(a):

[...]

A gdzie w Play jest napisane że bez ograniczeń?

Data: 2011-01-23 16:25:45
Autor: Sławek
PLAY dla firm
Użytkownik "lukasz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihgt99$1bu$1@inews.gazeta.pl...

[...]

Weź pod uwagę że różnica w kosztach jest niewielka a w w abo 75 jest o 200 minut do wszystkich sieci więcej
No i telefony są tańsze...;-)

1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

Niespecjalnie

2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

TAK

3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony komórkowe?

Tak. Kod jest wpisany w książce telefonicznej karty SIM

4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?

ZTCW nie

5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

Móc to można ale nie dałbym głowy że ci warunki promocyjne nie przepadną

-- Sławek

Data: 2011-01-23 17:05:38
Autor: Piotr M
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 16:25:45 Sławek <slavekk@gazeta.pl> napisał(a):

2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

TAK

Bez limitu czego??

Data: 2011-01-23 18:13:49
Autor: lukasz
PLAY dla firm
2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

TAK

Bez limitu czego??

Oczywiście limitu minut...

Data: 2011-01-23 22:11:10
Autor: perszing
PLAY dla firm

1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

Znam przypadek, gdzie play (abo dla firm) sam wlaczyl usluge zbieraj minuty, czy jakos tak. Juz nawet nie wspominam, ze usluga jest dodatkowo platna.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2011-01-23 22:15:04
Autor: Sławek
PLAY dla firm
Użytkownik "perszing"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihi5hc$rp9$1@news.onet.pl...

> 1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

Znam przypadek, gdzie play (abo dla firm) sam wlaczyl usluge zbieraj minuty, czy jakos tak. Juz nawet nie wspominam, ze usluga jest dodatkowo platna.

Nic w tym dziwnego bo usługa jest dla nowo zawieranych umów promocyjnie płatna w kwocie kilku groszy/mc przez kilka miesięcy - takie były jakiś czas temu warunki promocji. Można toto wyłączyć zanim stanie się pełnopłatne.
Teraz chyba już tego nie praktykują.

-- Sławek

Data: 2011-01-23 22:16:58
Autor: perszing
PLAY dla firm

[...]

Wlaczyli w trakcie abo. A wyszlo po dostaniu faktury.

--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2011-01-24 17:58:43
Autor: jooseff
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 10:43:37 lukasz <no@spam.com> napisał:

[...]

Mam przeniesione numery do Playa.
Po półtora roku dość dobrze oceniam współpracę.
Warto wziąć jeden numer, a później dodawać następne - dostaniesz na nie  dodatkowe 10% rabatu na abonament.
Jeśli nie potrzebujecie słuchawek to abo bez telefonu jest o połowę niższy  i lojalka trwa tylko rok.

Pozdrowienia,
Joossef

Data: 2011-01-24 20:31:32
Autor: dwr
PLAY dla firm
W dniu 2011-01-23 10:43, lukasz pisze:
Witam,

[...]

[...]

Chyba nie albo inaczej - standardowo :)

2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?
W obecnej promocji z telefonami w tych taryfach co podałeś - tak.
Bez promocji to było 2000 minut.

3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony
komórkowe?
Sprawdzenie pakietu złotówkowego w taryfie Biznes to *101#- pewnie podobnie to wygląda z minutami.

4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?
Niestety dotychczas nie było to możliwe i chyba nadal nie jest.
Empirycznie sprawdziłem, że limit kredytowy dla 1 numeru bez mojej ingerencji i ustawiania czegokolwiek to było 1100 zł.

5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".
Można. Niestety stracisz wszelkie bonusy więc się nie opłaca.

Ja akurat korzystam z taryfy Binznes (już od 3 kart się dało) i jest w porządku.
Nawet korzystając z połączeń konferencyjnych 45000 minut limitu do sieci i stacjonarek nie udało mi się wykorzystać. Niemniej trzeba sprawdzać czy jest to bez limitu (o czym wcześniej pisano) czy jednak jest jakiś limit.

Pozdrawiam

Data: 2011-01-25 09:22:55
Autor: S P 1 Q X L
PLAY dla firm
[...]

????
Play ma najdroższe połączenia z innych sieci. Wobec czego osoby z zewnątrz będą miały NAJDROŻSZE połączenia z Wami :(

Data: 2011-01-25 10:38:22
Autor: Liwiusz
PLAY dla firm
W dniu 2011-01-25 09:22, S P 1 Q X L pisze:
[...]

Dlatego mają jeszcze stacjonarny, Watsonie.

--
Liwiusz

PLAY dla firm