PLAY dla firm

Data: 2011-01-23 11:37:01
Autor: r.
PLAY dla firm

1. Czy są jakieś kruczki w umowie?

Minuty nie przechodzą w Play.

2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

3. Czy można sprawdzić jakimś kodem ile zostało minut na telefony
komórkowe?

*101#

4. Czy można u operatora ustawić blokadę na połączenia wychodzące w
przypadku wykorzystania limitu dostępnego w abonamencie?

Tego to nie wiem.

5. Czy można np. po pół roku przenieść umowę na "Play dla firm 75".

Logiczne by było, że można. Tylko w TP kiedyś nie dało się zwiększyć prędkości i abonamentu. TP nie chciało zarobić więcej.

Jeśli podpiszesz umowę bez telefonu na rok, to abonament wynosi 50%, czyli 25zł. Warunki te (wprowadzone od niedawna) nie zmieniają się po zakończeniu cyrografu.

pozdrawiam
r.

Data: 2011-01-23 14:21:13
Autor: lukasz
PLAY dla firm
2. Czy na stacjonarne numery rozmowy są darmowe bez limitu?

W tej taryfie to 2000 minut na stacjonarne i po sieci rozliczane oddzielnie z minutami do innych sieci komórkowych.

Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Data: 2011-01-23 13:29:00
Autor: Waldek Godel
PLAY dla firm
Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:21:13 +0100, lukasz napisał(a):

Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Niestety, powszechna w tej branży.
Wiele firm na świecie oferuje np. unlimited internet* (nie mylić z
unlimited internet) w abonamencie.

Po sprawdzeniu gwiazdek i smolprintów znajdujemy Fair use policy gdzie
dowiadujemy się, że unlimited znaczy np. 500 MB miesięcznie.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-01-23 16:03:49
Autor: Sławek
PLAY dla firm
Użytkownik "Waldek Godel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:27kt6zc5gaz5.dlg@lepper.institute.com...

Dnia Sun, 23 Jan 2011 14:21:13 +0100, lukasz napisał(a):

> Zatem bez ograniczeń = 2000, bardzo ciekawa logika.

Niestety, powszechna w tej branży.

Ale czy prawdziwa w tym przypadku?
Dwa lata temu braliśmy w firmie tą taryfę i do dziś mam w abo 50zet 2000minut do Play i na stacjonarne
BTW niektórzy koledzy do dziś nie wiedzą, że to na stacjonarne też w bo w opisie taryfy stoi że "do Play"
Tylko w eBOKu Play widać że połączenie na stacjonarne ma opis "minuty do Play" i nie ma kosztu...

W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut do Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie jest ;-)

-- Sławek

Data: 2011-01-23 19:30:48
Autor: Adrian
PLAY dla firm
W dniu 2011-01-23 16:03, Sławek pisze:
> [...]

W lipcu 2010 brałem drugi tel. też z abo Firma50 i na nim mam tyle minut
do Play i na stacjonarne ile jest minut w miesiącu (czyli ograniczenie

Pamiętam jak któryś abo dla firm miał tyle minut do Play i na stacjonarne, że przy podzieleniu przez 60 a potem na ilość dni w miesiącu, wychodziło że można "nawijać bez przerwy 31,25 dnia, czyli teoretycznie BEZ PRZERW. Minut było chyba 45000 lub coś koło tego.

Wszystko się zgadza jeżeli prowadzi się pojedynczą rozmowę ;)
Ja czasami stworzę konferencję, więc zamiast odliczania pojedynczych minut, schodzą czterokrotnie szybciej, dlatego Play nie podaje nieograniczoną ilość minut, ale wskazuje dokładną.

Pozdrawiam
- Adrian

Data: 2011-01-23 20:48:27
Autor: Piotr M
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 19:30:48 Adrian <adrols2@gazeta.pl> napisał(a):

Ja czasami stworzę konferencję, więc zamiast odliczania pojedynczych  minut, schodzą czterokrotnie szybciej, dlatego Play nie podaje  nieograniczoną ilość minut, ale wskazuje dokładną.

Ja np o konfererncjach nie pomyślałem :) fakt :)

A w ogóle, to określenie w ofercie reklamowej bez limitu, nie może później  okazać się w regulaminie ileś tam tysięcy minut, jak pamiętam jest to  niezgodne z prawem.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2011-01-23 17:04:44
Autor: Piotr M
PLAY dla firm
Dnia 23-01-2011 o 14:21:13 lukasz <no@spam.com> napisał(a):

[...]

A gdzie w Play jest napisane że bez ograniczeń?