PLAY dla firm - oni tak zawsze

Data: 2013-09-19 09:40:21
Autor: Franc
PLAY dla firm - oni tak zawsze
Grupo,

Podpowiedzcie prosze, czy z PLAY przy przejściu można coś ugrać extra niż
to co dają na stronie.

Chcę przenieść abonament na firmę (wynoszę się z orange) i w PLAY wszyscy
dają to samo - 59,99 + VAT (bo chcę z nowym aparatem i 1 GB netu).
Strona www + telefoniczny kanał sprzedaży + czat firmowy mówią dokładnie to
samo. Podają te same modele telefonów za 1zł.

Da się coś więcej ugrać? Z kim rozmawiać?

--
Franc

Data: 2013-09-19 10:43:55
Autor: paskuda02
PLAY dla firm - oni tak zawsze

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl> napisał w wiadomości news:de13ttjpo5gx$.10e2e6cv7kfgd.dlg40tude.net...
[...]

Oj dają dają :-)
poszukaj kontaktu do doradcy np.
http://play-dla-firm.pl

Data: 2013-09-19 11:30:56
Autor: Franc
PLAY dla firm - oni tak zawsze
Dnia Thu, 19 Sep 2013 10:43:55 +0200, paskuda02 napisał(a):

Oj dają dają :-)
poszukaj kontaktu do doradcy np.
http://play-dla-firm.pl

Dziękuję za link.
Nawiązałem kontakt z doradcą, zobaczę co z tego wyjdzie :-)

--
Franc

Data: 2013-09-19 12:05:01
Autor: ToMasz
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 19.09.2013 11:30, Franc pisze:
[...]

Daj znać co z tego wyszło, jakie taryfy dają "z pod lady"

Data: 2013-09-20 10:59:11
Autor: Franc
PLAY dla firm - oni tak zawsze
Dnia Thu, 19 Sep 2013 12:05:01 +0200, ToMasz napisał(a):

Dziękuję za link.
Nawiązałem kontakt z doradcą, zobaczę co z tego wyjdzie :-)
Daj znać co z tego wyszło, jakie taryfy dają "z pod lady"
Nic nie dają extra.

Facet podał dokładnie taką samą ofertę jak strona www, infolinia czy czat.
Od siebie dodał, że:

"Przedstawiłem Panu ofertę specjalną, więc od razu dałem najlepsze warunki.
Przyzna Pan, że 59,99 zł. za no limit to śmieszna cena i nie ma tu za
bardzo co dodawać. Mamy w specjalnej formule lepsze ceny telefonów niż w
salonie, ale to będą pewnie te same ceny co przez eshop.
Tak czy inaczej bardzo proszę o nieporównywanie mojej usługi do sprzedaży
przez telefon. Ja obsługuję Pana osobiście, informuję na bieżąco co się
dzieje, pilnuję procesu przeniesienia numeru, a po sprzedaży sprawuję nad
Panem opiekę biznesową. W telemarketingu nie ma Pan żadnej z tych rzeczy, o
kompetencjach osób tam pracujących nie wspomnę."

:-)

--
Franc

Data: 2013-09-20 16:17:33
Autor: z
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 2013-09-20 10:59, Franc pisze:
"Przedstawiłem Panu ofertę specjalną, więc od razu dałem najlepsze warunki.

Phi... :-) Mi ładny pan dzisiaj załatwił starą taryfę na lepszych warunkach niż te nowe mimo że nie był "osobistym doradcą" :-)
Z pełną odpowiedzialnością wysłałem 6 za jakość obsługi :-)

PS. Tylko pytanie czy swoim postępowaniem zarobił sobie + czy - u zwierzchnika. Bo gdyby tego nie zrobił byłoby przejście na kartę. :-)

Data: 2013-09-20 16:56:38
Autor: dizel
PLAY dla firm - oni tak zawsze
On Fri, 20 Sep 2013 16:17:33 +0200, z <z@z.pl> wrote:

[...]

To też żadna filozofia. Stare taryfy są dostępne w salonach do
24.09.2013r. więc każdy wchodząc do salonu może taką umowę podpisać,
albo przedłużyć.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-20 18:01:39
Autor: JoteR
PLAY dla firm - oni tak zawsze
"dizel" napisał:

Stare taryfy są dostępne w salonach do 24.09.2013r.

I po tej dacie wszystkie telefony, które od tygodni są "chwilowo niedostępne" nagle staną się bez problemu dostępne. Rzecz jasna, tylko z nową, oczywiście lepszą, taryfą ;->
I tym razem będę siedział online i jak zapanuje na ich stronie tradycyjny burdel (tak jak przed Sylwestrem), to znowu "kupię" upatrzony aparat za 0 zł. I znowu przyjdzie e-mail, potwierdzający transakcję, a po paru dniach następny, anulujący. Fajna zabawa, i nawet się nie kurzy ;->

JoteR

Data: 2013-09-20 20:35:52
Autor: ToMasz
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 20.09.2013 18:01, JoteR pisze:
"dizel" napisał:

[...]

czy któryś z Was moze się pochwalić co "dają" bez telefonu? bo jak to samo co red bull, niu to niema o czym gadać

ToMasz

Data: 2013-09-20 21:09:44
Autor: z
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 2013-09-20 20:35, ToMasz pisze:
czy któryś z Was moze się pochwalić co "dają" bez telefonu? bo jak to
samo co red bull, niu to niema o czym gadać

Ja przedłużyłem abo. bez telefonu na rok za 19 zł/mies. 200 min. do wszystkich + do play gratis. Dla mnie bardzo dobra oferta. Dostępna jak wiadomo tylko do 24 września. :-)

Data: 2013-09-20 22:52:51
Autor: ToMasz
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 20.09.2013 21:09, z pisze:
[...]

ja mam więcej minut za 12.5netto. słabo się targowałeś.
Dostępna jak
wiadomo tylko do 24 września. :-)
formuła s czy coś innego? jak z netem? drugi numer na jednym simie? smsy gratis w sieci?

ToMasz

Data: 2013-09-22 22:13:41
Autor: z
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 2013-09-20 22:52, ToMasz pisze:
formuła s czy coś innego? jak z netem? drugi numer na jednym simie? smsy
gratis w sieci?

Formuła S :-) bez netu jeden numer, smsy chyba gratis, faktura elektroniczna, ale ja to kiepski klient jestem bo te 19 zł ciągnę kilka lat :-)

Chyba nie mam co narzekać. 1 grosz za minutę. :-)

Data: 2013-09-21 14:50:32
Autor: Michal
PLAY dla firm - oni tak zawsze

> I po tej dacie wszystkie telefony, które od tygodni są "chwilowo
> niedostępne" nagle staną się bez problemu dostępne. Rzecz jasna, tylko z
> nową, oczywiście lepszą, taryfą ;->

A na czym polega ta fajność starych ofert?
Chodzi o lepsze warunki na słuchawki, czy korzystniejsze usługi?

Pozdr

Data: 2013-09-21 15:12:00
Autor: JoteR
PLAY dla firm - oni tak zawsze
"Michal" napisał:

> [...]

A na czym polega ta fajność starych ofert?
Chodzi o lepsze warunki na słuchawki, czy korzystniejsze usługi?

*Dla mnie* praktycznie nie ma żadnej różnicy, miesięczna jest rzędu równowartości jednego piwa wychłeptanego na ławce, ale nowo nawróceni prepaidziarze z przyzwyczajenia trzęsą się nad każdą złotówką ;->
Mnie osobiście wkuźwia ten "okres przejściowy", w którym interesujące mnie słuchawki są "chwilowo niedostępne". Dlatego dzwoniących konsultantów odsyłam na po 24 września, kiedy pewnikiem pojawią się znowu. A jak się nie pojawią - cóż... obok salonu Play mam też salony Ery i Orange a rzut beretem dalej Plusa... ;->

JoteR

Data: 2013-09-21 16:03:42
Autor: dizel
PLAY dla firm - oni tak zawsze
On Sat, 21 Sep 2013 15:12:00 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

*Dla mnie* praktycznie nie ma żadnej różnicy, miesięczna jest rzędu równowartości jednego piwa wychłeptanego na ławce, ale nowo nawróceni prepaidziarze z przyzwyczajenia trzęsą się nad każdą złotówką ;->

Bez przesady, do niedawna było 300 minut i 1GB za 29pln z umową na 12
miesięcy, teraz za tą samą kwotę dostajemy 200minut tylko i umowa na
15 miesięcy. Kwota poza abo to 0,29gr ; wcześniej 0,19gr. Różnicę
widać gołym okiem, ale jak ktoś lubi płacić więcej za mniej to już
jego sprawa i jego pieniądze.

Pozdrawiam

Data: 2013-09-21 17:20:14
Autor: JoteR
PLAY dla firm - oni tak zawsze
"dizel" napisał:

[...]

AFAIR było 300 minut + 0,5 GB za 35 PLN netto (Formuła S).

teraz za tą samą kwotę dostajemy 200minut tylko i umowa na
15 miesięcy

Teraz jest też 300 minut + 1 GB za 39,99 netto (Play Unlimited z ptaszkami)
Zresztą licytacja na minuty *dla mnie* nie ma większego sensu, praktycznie każda liczba trzycyfrowa jest *dla mnie* "unlimited" ;->

. Kwota poza abo to 0,29gr ; wcześniej 0,19gr.

Jakie to ma znaczenie przy taryfach "unlimited"?

Różnicę widać gołym okiem, ale jak ktoś lubi płacić więcej za mniej
to już jego sprawa i jego pieniądze.

Całe 4,99 netto różnicy? Za tyle ciężko się napić piwa w jakimś lokalu, w którym nie leje się na łeb ;->
Zresztą za tę kwotę dostanę 0,5 GB więcej, więc twoja arytmetyka jest jakaś taka hmm... nieortodoksyjna ;-> .

JoteR

Data: 2013-09-21 18:26:35
Autor: dizel
PLAY dla firm - oni tak zawsze
On Sat, 21 Sep 2013 17:20:14 +0200, "JoteR" <usenet@interia.eu> wrote:

AFAIR było 300 minut + 0,5 GB za 35 PLN netto (Formuła S).

z 1GB było 30,75 bez e faktury z vat formuła s
teraz play dla firm 1gb , 200 minut wychodzi 36.89

Jakie to ma znaczenie przy taryfach "unlimited"?

Przy tych najtańszych biznesowych ma znaczenie bo tam jest tylko
określona liczba minut do wykorzystania, zresztą sam wyżej o tym
wspomniałeś

Całe 4,99 netto różnicy? Za tyle ciężko się napić piwa w jakimś lokalu, w którym nie leje się na łeb ;->
Zresztą za tę kwotę dostanę 0,5 GB więcej, więc twoja arytmetyka jest jakaś taka hmm... nieortodoksyjna ;-> .

Patrz wyżej
Opierałem się na tym:
stare taryfy dla firm:
http://gsmonline.pl/artykuly/formula-dla-firm-nowe-taryfy-dla-biznesu-w-Play
nowe taryfy dla firm
http://www.telepolis.pl/wiadomosci/play-nowe-formuly-unlimited-i-start-lte,2,3,28886.html

Pozdrawiam

Data: 2013-09-22 13:09:20
Autor: JoteR
PLAY dla firm - oni tak zawsze
"dizel" napisał:

AFAIR było 300 minut + 0,5 GB za 35 PLN netto (Formuła S).

z 1GB było 30,75 bez e faktury z vat formuła s
teraz play dla firm 1gb , 200 minut wychodzi 36.89

Chyba masz rację, te 0,5 GB to wziąłem zdaje się z taryfy indywidualnej,
przepraszam za wprowadzenie w błąd.
Aha, i ja cały czas piszę o taryfach z telefonem (w tę stronę skręcił wątek po pytaniu, czy w starej taryfie były lepsze ceny na aparaty), bo jaki sens wiązać się terminowym kontraktem za bezdurno? Tam teraz w najtańszej taryfie w ogóle nie ma minut poza Play, zaś ptaszek za dychę dokłada 300 minut do wsiech, co - jak pisałem - jest dla mnie praktycznie "unlimited".
Tak czy siak - ta taryfa, którą ja chciałbym ewentualnie wziąć na przedłużenie (Formuła Play Unlimited 19,99 plus 2 ptaszki - razem 39,99) nadal mieści się (podobnie jak poprzednia Formuła S na niemal identycznych warunkach za 35 zł) poniżej psychologicznej granicy 50 zł brutto.

JoteR

Data: 2013-09-20 21:04:33
Autor: z
PLAY dla firm - oni tak zawsze
W dniu 2013-09-20 16:56, dizel pisze:
To też żadna filozofia. Stare taryfy są dostępne w salonach do
24.09.2013r. więc każdy wchodząc do salonu może taką umowę podpisać,
albo przedłużyć.

Taką informację przy mnie konsultant (dość kumaty był jak na konsultanta oczywiście) uzyskał jak zacząłem marudzić. Zadzwonił do góry i się wypytywał czy może jednak da się coś zrobić.
Wyobrażam sobie mniej kumatego konsultanta i mniej marudzącego klienta a w tedy jedziemy po ofercie ze strony internetowej ;-)

PS. Oczywiście przed całą operacją dokładnie przestudiowałem www i oferty dla mnie przygotowane w panelu, łącznie z kilkoma czatami z wirtualnymi ładnymi paniami. Nic się nie dało zrobić!!!
Nie chce mi się sprawdzać czy na www teraz (20 wrzesień) coś się zmieniło.

Data: 2013-09-22 10:28:26
Autor: John Kołalsky
PLAY dla firm - oni tak zawsze

Użytkownik "Franc" <wp@wp.pl>

[...]

Czytaj ... ja nie robię nic tylko czynię honory a jak jest problem to najlepiej jakbyś sobie poradził sam

PLAY dla firm - oni tak zawsze