PLAY dzwoni do złapanych na reklamę

Data: 2010-06-17 11:23:43
Autor: Liwiusz
PLAY dzwoni do złapanych na reklamę

Pamiętacie ostatnie reklamy PLAYa dotyczące przeniesienia numeru? Podane są tam numery z innych sieci (np. 666246583), po dodzwonieniu się jest nagranie na poczcie głosowej zachęcające do zmiany sieci.

Dziś zadzwoniła do mnie pani z PLAY, powiedziała, że dzwoniłem na ten numer, dopytywała się, czy mam jakieś pytania związane ze zmianą numeru. Dość ciekawy pomysł na marketing ;)

--
Liwiusz

PLAY dzwoni do złapanych na reklamę