Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   PLAY i nagrywanie rozmów

PLAY i nagrywanie rozmów

Data: 2014-08-12 16:09:38
Autor: GAD Zombie
PLAY i nagrywanie rozmów
W dniu 2014-08-12 14:02, mz pisze:
Witam
Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia
propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
Na co  Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza
rozmowa była nagrywana.

Haha, dobre! Najpierw mówi, że rozmowa jest nagrywana, a potem, że nie chce, żeby była nagrywana ;). Muszę spróbować ten sposób, kiedy do mnie znowu ktoś zadzwoni i to powie. A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.


--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2014-08-12 17:43:49
Autor: Wiwo
PLAY i nagrywanie rozmów

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w wiadomości news:lsd777$pil$2srv13.cyf-kr.edu.pl...

 A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich klientów.

Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

Wiwo

Data: 2014-08-12 13:25:02
Autor: rs
PLAY i nagrywanie rozmów
On 8/12/2014 11:43 AM, Wiwo wrote:

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
wiadomości news:lsd777$pil$2srv13.cyf-kr.edu.pl...

A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
ma studzić bardziej krewkich klientów.

Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...
Wiwo

ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs>

Data: 2014-08-12 22:13:31
Autor: Wiwo
PLAY i nagrywanie rozmów

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea4df1$0$46024$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com...

ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs>

W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie czy konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów.

Wiwo

Data: 2014-08-12 16:28:48
Autor: rs
PLAY i nagrywanie rozmów
On 8/12/2014 4:13 PM, Wiwo wrote:

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości
news:53ea4df1$0$46024$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com...

ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem
może przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs>

W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie
czy konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów.
Wiwo

nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić. może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas.
ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji, w której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach, można poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu. <rs>

Data: 2014-08-12 22:47:48
Autor: Wiwo
PLAY i nagrywanie rozmów

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea7904$0$46044$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com...

nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić. może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas.
ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji, w której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach, można poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu.

Mam wrażenie, że nie załapałeś kto ma być tym chamem i przed kim broni się firma używająca rejestracji rozmów.

Piszesz o chamskich telemarketerach, a ja pisałem o chamskich klientach, którzy z awanturami dzwonią do firmy...

Wiwo

Data: 2014-08-12 17:37:48
Autor: rs
PLAY i nagrywanie rozmów
On 8/12/2014 4:47 PM, Wiwo wrote:

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości
news:53ea7904$0$46044$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com...

nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie,
bo ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim
ma do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np.
opóźnić. może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za
coś takiego płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu
będzie zależeć itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie
pójdzie, bo wiadomo jak sądy działają, zresztą to są sprawy banalne
dla sadu. a jak już nawet pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas.
ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji,
w której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach,
można poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a
pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu.

Mam wrażenie, że nie załapałeś kto ma być tym chamem i przed kim broni
się firma używająca rejestracji rozmów.

Piszesz o chamskich telemarketerach, a ja pisałem o chamskich klientach,
którzy z awanturami dzwonią do firmy...
Wiwo

aaaaa. no to nie załapałem, ale watek zaczął się od "pana z play, który zadzwonił" do mz i chyba pobiegł w dwie strony. chamskich klientów dzwoniących na dzień dobry z kurwami, to sobie mogę wyobrazić bez większego problemu. ale też mam obawy, czy to jest skuteczne zabezpieczenie. może na część podziała, ale ci najbardziej "hop do przodu", co najwyżej powiedzą, "żeby sobie takie nagranie w dupę wsadzić" i w zdecydowanej większości wypadków, będą mieli rację.  <rs>

Data: 2014-08-13 00:03:47
Autor: Wiwo
PLAY i nagrywanie rozmów

Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea8930$0$46056$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com...
On 8/12/2014 4:47 PM, Wiwo wrote:


ale też mam obawy, czy to jest skuteczne
zabezpieczenie. może na część podziała, ale ci najbardziej "hop do przodu", co najwyżej powiedzą, "żeby sobie takie nagranie w dupę wsadzić" i w zdecydowanej większości wypadków, będą mieli rację.  <rs>

Oczywiście, że to nie podziała na każdego. Napisałem już wcześniej, że w znanych mi przypadkach, ten mechanizm znacznie ograniczył takie rozmowy, a nie całkowicie wyeliminował...
Zawsze będzie pewna grupa ludzi, która agresją i chamstwem przebija się przez życie.

Wiwo

Data: 2014-08-12 16:57:28
Autor: Budzik
PLAY i nagrywanie rozmów
Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...

 A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
ma studzić bardziej krewkich klientów.

Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi,
liczba rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

A z drugiej strony jest duze prawdopodobienstwo, ze jak nie informuja to i tak nagrywaja.

Data: 2014-08-12 18:33:48
Autor: Waldek Godel
PLAY i nagrywanie rozmów
Dnia Tue, 12 Aug 2014 17:43:49 +0200, Wiwo napisał(a):

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich klientów.

Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma
sobie na to ciężko zapracowała przez wiele lat starannego dymania klientów
gdzie się tylko da...

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z
tym nie musi zawierać żadnej popapranej reklamy tandetnego programu
antywirusowego rozsyłanego przez idiotów dla idiotów

Data: 2014-08-12 22:16:41
Autor: Wiwo
PLAY i nagrywanie rozmów

Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:c83yc8nayl42.dlglepper.institute.com...

Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma
sobie na to ciężko zapracowała przez wiele lat starannego dymania klientów
gdzie się tylko da...

Ja bym nie generalizował. Owszem są firmy, które ciężko pracują na swoją opinię, ale każdy kto pracował na pierwszej linii, wie jak to wygląda z drugiej strony słuchawki. Naprawdę jest masa ludzi, która nie potrafi się komunikować w normalny sposób.

Wiwo

Data: 2014-08-12 18:49:59
Autor: GAD Zombie
PLAY i nagrywanie rozmów
W dniu 2014-08-12 17:43, Wiwo pisze:

Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w
wiadomości news:lsd777$pil$2srv13.cyf-kr.edu.pl...

A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet
jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
ma studzić bardziej krewkich klientów.

Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

Zapewne masz sporo racji.


--
GAD Zombie
http://gad.art.pl/  http://sadist.art.pl/
http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/
http://gry-samochodowe.gad.art.pl/

Data: 2014-08-12 22:06:13
Autor: Dylon
PLAY i nagrywanie rozmĂłw
W dniu 2014-08-12 o 18:49, GAD Zombie pisze:

Znam przypadki firm, w ktĂłrych po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...

Zapewne masz sporo racji.


W przytoczonym przykładzie, to najczęściej nie klienci są chamscy ale właśnie "konsultanci". Rzućcie okiem na forum Play, gdzie od zatrzęsienia jest postów o chamskim zachowaniu lub celowym okłamywaniu klientów. I dlatego też nie chcą być nagrywani - jak coś nie pasuje Play, to rozmowa dziwnym trafem ulega zniszczeniu (opisów takich przypadków też jest multum).

Jestem właśnie na etapie testów zachować "konsultantów" (niedługo kończy mi się umowa, której nie zamierzam przedłużać, więc to idealny czas na testy). Ostatnie 6 rozmów kończyły się właśnie po mojej odpowiedzi, że także nagrywam rozmowę :)

--
Maciej Dylski
"[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania
i zuĹźywa o wiele mniej siana...[...]"

Data: 2014-08-12 20:54:41
Autor: ToMasz
PLAY i nagrywanie rozmów
Paranoja jakaś.

Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się
ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z
konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który
ma studzić bardziej krewkich klientów.

Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba
rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%...
ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w 100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali....

ToMasz

Data: 2014-08-13 00:21:07
Autor: Pszemol
PLAY i nagrywanie rozmów
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:lsdntg$4iu$1dont-email.me...
ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w 100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali....

A cóż to za problem wydrukować kopię paragonu?
Nawet gdyby klient dostał oryginał i go zgubił?

Data: 2014-08-13 08:29:43
Autor: J.F.
PLAY i nagrywanie rozmów
Dnia Tue, 12 Aug 2014 16:09:38 +0200, GAD Zombie napisał(a):
W dniu 2014-08-12 14:02, mz pisze:
Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia
propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
jest nagrywana.

Haha, dobre! Najpierw mówi, że rozmowa jest nagrywana, a potem, że nie chce, żeby była nagrywana ;). Muszę spróbować ten sposób, kiedy do mnie znowu ktoś zadzwoni i to powie. A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś.

Technika. Potem klient twierdzi ze mu powiedziano co innego, obsluga
byla chamska itp.

Tylko roznica - "do" sklepu ty dzwonisz, wiec ty masz interes :-)

J.

PLAY i nagrywanie rozmów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona