Data: 2014-08-12 16:09:38 | |
Autor: GAD Zombie | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
W dniu 2014-08-12 14:02, mz pisze:
Witam Haha, dobre! Najpierw mówi, że rozmowa jest nagrywana, a potem, że nie chce, żeby była nagrywana ;). Muszę spróbować ten sposób, kiedy do mnie znowu ktoś zadzwoni i to powie. A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś. -- GAD Zombie http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/ http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/ |
|
Data: 2014-08-12 17:43:49 | |
Autor: Wiwo | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik "GAD Zombie" <gad@gad.BEZ.art.SPAMU.pl.PROSZE> napisał w wiadomości news:lsd777$pil$2srv13.cyf-kr.edu.pl... A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawet jak się dzwoni do sklepu internetowego. Paranoja jakaś. Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich klientów. Znam przypadki firm, w których po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba rozmów z chamskimi klientami spadła o 80%... Wiwo |
|
Data: 2014-08-12 13:25:02 | |
Autor: rs | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
On 8/12/2014 11:43 AM, Wiwo wrote:
ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs> |
|
Data: 2014-08-12 22:13:31 | |
Autor: Wiwo | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea4df1$0$46024$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com... ale co to da? koleś ucywilizuje się na czas rozmowy z tobą, a potem może przysłowiowo "napluć ci do kawy". <rs> W jaki sposób? Jeśli jest nagranie, to taki klient nie zaszkodzi firmie czy konsultantowi. A już sama zapowiedź studzi zapędy manipulantów. Wiwo |
|
Data: 2014-08-12 16:28:48 | |
Autor: rs | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
On 8/12/2014 4:13 PM, Wiwo wrote:
nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić. może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas. ale powiem szczerze, ja sobie po prostu nie wyobrażam takiej sytuacji, w której telemarketer dzwoni do ofiary i już po pierwszych zdaniach, można poznać, że jest chamem. no chyba ze to firma handlująca wódką, a pracownicy właśnie mieli długie testowanie jakości oferowanego produktu. <rs> |
|
Data: 2014-08-12 22:47:48 | |
Autor: Wiwo | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea7904$0$46044$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com... nie jestem do końca przekonany. sądzę, że może być właśnie odwrotnie, bo ego kolesia może być urażone i będzie chciał pokazać rozmówcy z kim ma do czynienia. to zależy od konkretnej sprawy, ale może ją np. opóźnić. może wpisać inne dane. pomyłki się zdarzają, a kto będzie za coś takiego płacić? i tak klient, bo to on będzie czekać, bo to jemu będzie zależeć itp. klient się będzie szarpać, ale do sadu nie pójdzie, bo wiadomo jak sądy działają, zresztą to są sprawy banalne dla sadu. a jak już nawet pójdzie to są to koszta i znowu stracony czas. Mam wrażenie, że nie załapałeś kto ma być tym chamem i przed kim broni się firma używająca rejestracji rozmów. Piszesz o chamskich telemarketerach, a ja pisałem o chamskich klientach, którzy z awanturami dzwonią do firmy... Wiwo |
|
Data: 2014-08-12 17:37:48 | |
Autor: rs | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
On 8/12/2014 4:47 PM, Wiwo wrote:
aaaaa. no to nie załapałem, ale watek zaczął się od "pana z play, który zadzwonił" do mz i chyba pobiegł w dwie strony. chamskich klientów dzwoniących na dzień dobry z kurwami, to sobie mogę wyobrazić bez większego problemu. ale też mam obawy, czy to jest skuteczne zabezpieczenie. może na część podziała, ale ci najbardziej "hop do przodu", co najwyżej powiedzą, "żeby sobie takie nagranie w dupę wsadzić" i w zdecydowanej większości wypadków, będą mieli rację. <rs> |
|
Data: 2014-08-13 00:03:47 | |
Autor: Wiwo | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik "rs" <no.address@no.spam.info> napisał w wiadomości news:53ea8930$0$46056$c3e8da3$88b277c5news.astraweb.com... On 8/12/2014 4:47 PM, Wiwo wrote: ale też mam obawy, czy to jest skuteczne zabezpieczenie. może na część podziała, ale ci najbardziej "hop do przodu", co najwyżej powiedzą, "żeby sobie takie nagranie w dupę wsadzić" i w zdecydowanej większości wypadków, będą mieli rację. <rs> Oczywiście, że to nie podziała na każdego. Napisałem już wcześniej, że w znanych mi przypadkach, ten mechanizm znacznie ograniczył takie rozmowy, a nie całkowicie wyeliminował... Zawsze będzie pewna grupa ludzi, która agresją i chamstwem przebija się przez życie. Wiwo |
|
Data: 2014-08-12 16:57:28 | |
Autor: Budzik | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik Wiwo nic_tu_nie_ma@po_czta.pl ...
A dziś to norma, mówią to wszyscy, nawetA z drugiej strony jest duze prawdopodobienstwo, ze jak nie informuja to i tak nagrywaja. |
|
Data: 2014-08-12 18:33:48 | |
Autor: Waldek Godel | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Dnia Tue, 12 Aug 2014 17:43:49 +0200, Wiwo napisał(a):
Niestety nie paranoja. Zdziwiłbyś się, jak potrafią zachowywać się ludzie, jak być chamscy, agresywni i wulgarni w kontaktach z konsultantami. W wielu przypadkach nagrywanie to tylko straszak, który ma studzić bardziej krewkich klientów. Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma sobie na to ciężko zapracowała przez wiele lat starannego dymania klientów gdzie się tylko da... -- Pozdrowienia, Waldek Godel Ta wiadomość jest wolna od wirusów bo to jest kawałek tekstu, w związku z tym nie musi zawierać żadnej popapranej reklamy tandetnego programu antywirusowego rozsyłanego przez idiotów dla idiotów |
|
Data: 2014-08-12 22:16:41 | |
Autor: Wiwo | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> napisał w wiadomości news:c83yc8nayl42.dlglepper.institute.com... Z tego chamstwa pewnie będzie 1/4 bo dzwonią do wieśniaków a 3/4 bo firma Ja bym nie generalizował. Owszem są firmy, które ciężko pracują na swoją opinię, ale każdy kto pracował na pierwszej linii, wie jak to wygląda z drugiej strony słuchawki. Naprawdę jest masa ludzi, która nie potrafi się komunikować w normalny sposób. Wiwo |
|
Data: 2014-08-12 18:49:59 | |
Autor: GAD Zombie | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
W dniu 2014-08-12 17:43, Wiwo pisze:
Zapewne masz sporo racji. -- GAD Zombie http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/ http://classicgamesmaniac.gad.art.pl/ http://gry-samochodowe.gad.art.pl/ |
|
Data: 2014-08-12 22:06:13 | |
Autor: Dylon | |
PLAY i nagrywanie rozmĂłw | |
W dniu 2014-08-12 o 18:49, GAD Zombie pisze:
Znam przypadki firm, w ktĂłrych po uruchomieniu takiej zapowiedzi, liczba W przytoczonym przykĹadzie, to najczÄĹciej nie klienci sÄ chamscy ale wĹaĹnie "konsultanci". RzuÄcie okiem na forum Play, gdzie od zatrzÄsienia jest postĂłw o chamskim zachowaniu lub celowym okĹamywaniu klientĂłw. I dlatego teĹź nie chcÄ byÄ nagrywani - jak coĹ nie pasuje Play, to rozmowa dziwnym trafem ulega zniszczeniu (opisĂłw takich przypadkĂłw teĹź jest multum). Jestem wĹaĹnie na etapie testĂłw zachowaÄ "konsultantĂłw" (niedĹugo koĹczy mi siÄ umowa, ktĂłrej nie zamierzam przedĹuĹźaÄ, wiÄc to idealny czas na testy). Ostatnie 6 rozmĂłw koĹczyĹy siÄ wĹaĹnie po mojej odpowiedzi, Ĺźe takĹźe nagrywam rozmowÄ :) -- Maciej Dylski "[...]Licznik Millera jest lepszym detektorem promieniowania i zuĹźywa o wiele mniej siana...[...]" |
|
Data: 2014-08-12 20:54:41 | |
Autor: ToMasz | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w 100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali....Paranoja jakaś. ToMasz |
|
Data: 2014-08-13 00:21:07 | |
Autor: Pszemol | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
"ToMasz" <tomasz@poczta.fm.com.pl> wrote in message news:lsdntg$4iu$1dont-email.me...
ja niestety znam to z własnego podwórka. Klient w stacjonarnym sklepie twierdzi że nie dostał paragonu. Więc pytamy o datę i godzinę, czy możemy poprosić firmę monitorującą sklep o dostarczenie nagrania - w 100% przypadków przypominają sobie że jednak paragon dostali.... A cóż to za problem wydrukować kopię paragonu? Nawet gdyby klient dostał oryginał i go zgubił? |
|
Data: 2014-08-13 08:29:43 | |
Autor: J.F. | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
Dnia Tue, 12 Aug 2014 16:09:38 +0200, GAD Zombie napisał(a):
W dniu 2014-08-12 14:02, mz pisze: Technika. Potem klient twierdzi ze mu powiedziano co innego, obsluga byla chamska itp. Tylko roznica - "do" sklepu ty dzwonisz, wiec ty masz interes :-) J. |