Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   PLAY i nagrywanie rozmów

PLAY i nagrywanie rozmów

Data: 2014-08-12 13:22:36
Autor: rs
PLAY i nagrywanie rozmów
On 8/12/2014 8:02 AM, mz wrote:
Witam
Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia
propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
Na co  Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza
rozmowa była nagrywana. Do samej rozmowy nie doszło bo zaproponowałem mu
żeby w takim razie się rozłączył ;)
Tylko zastanawiam się co miał do ukrycia ? Czy to co by mi zaproponował,
aż tak bardzo różni się od tego co bym otrzymał ?
Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować, lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę, a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów, to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują. dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

Data: 2014-08-12 22:28:27
Autor: z
PLAY i nagrywanie rozmów
W dniu 2014-08-12 o 19:22, rs pisze:
z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm
marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować,
lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę,
a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę
załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów,
to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w
zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla
mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie
swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja
taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują.
dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet
oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs>

I miałbyś rację gdyby te rozmowy służyły tylko sprzedaniu usługi, obsłużeniu klienta.
Niestety często trzeba być ze względów materialnych ręką złodzieja i oszusta ale każdy sposób na powstrzymanie tego procederu, choćby przez zawstydzenie pracownika, jest DOBRY!!!
Jeśli prokuratura nic nie może to pozostaje nam tylko upowszechniać gdzie się da prawdziwe oblicze złodzieja i oszusta.

z

PS. Tak... wiem... jestem staroświecki. Dzisiaj używa się pojęcia: zaradny przedsiębiorca. :-)

PLAY i nagrywanie rozmów

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona