Data: 2014-08-12 13:22:36 | |
Autor: rs | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
On 8/12/2014 8:02 AM, mz wrote:
Witam z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm marketerskich aby sprawdzać skuteczność ich pracowników i wypracować, lepsze metody interakcji. zapewne im samym również to nie jest na rękę, a że oni postępują według ustalonej przez pracodawce listy, żeby rozmowę załatwić jak najszybciej i tym samym obskoczyć jak najwięcej klientów, to każda dodatkowa zmienna przedłuża ten proces bo robi spustoszenie w zaprogramowanym już wcześniej mózgu telemarketera czy innego. jak dla mnie zupełnie bez sensu jest wdawanie się w rozmowę i przekazywanie swojej opinii. czemu ma to niby służyć. ci ludzie chcą tez zarobić. maja taka prace a nie inna. nie interesuje cie produkt/usługę, który oferują. dziękujesz i odkładasz słuchawkę. ty masz więcej czasu, a może nawet oszczędzisz trochę nerwów, a on może obskoczyć kolejnego klienta. <rs> |
|
Data: 2014-08-12 22:28:27 | |
Autor: z | |
PLAY i nagrywanie rozmów | |
W dniu 2014-08-12 o 19:22, rs pisze:
z tego co wiem, to takie rozmowy są nagrywane ze strony firm I miałbyś rację gdyby te rozmowy służyły tylko sprzedaniu usługi, obsłużeniu klienta. Niestety często trzeba być ze względów materialnych ręką złodzieja i oszusta ale każdy sposób na powstrzymanie tego procederu, choćby przez zawstydzenie pracownika, jest DOBRY!!! Jeśli prokuratura nic nie może to pozostaje nam tylko upowszechniać gdzie się da prawdziwe oblicze złodzieja i oszusta. z PS. Tak... wiem... jestem staroświecki. Dzisiaj używa się pojęcia: zaradny przedsiębiorca. :-) |
|