PLAY i nagrywanie rozmów

Data: 2014-08-12 19:14:29
Autor: K
PLAY i nagrywanie rozmów
On 12/08/2014 13:02, mz wrote:
Witam
Zadzwonił przed chwilą do mnie pan z Play w celu przedstawienia
propozycji przedłużenia umowy. Na wstępie poinformował mnie, że rozmowa
jest nagrywana. Na co ja poinformowałem go, że z mojej strony również.
Na co  Pan się bardzo obruszył i powiedział, że nie chce by nasza
rozmowa była nagrywana. Do samej rozmowy nie doszło bo zaproponowałem mu
żeby w takim razie się rozłączył ;)
Tylko zastanawiam się co miał do ukrycia ? Czy to co by mi zaproponował,
aż tak bardzo różni się od tego co bym otrzymał ?
Rozmowy (w szczególności takie) nagrywam po to by móc w łatwy sposób
zweryfikować to co zamawiam z tym co otrzymuje i tylko dla tego.

standardowo sie rozlacza, ale sprobuj potem sie potem powolac na nagrana rozmowe, to sie okaze ze sie jednak nie nagrala. mialem taki przypadek, gdy play probowal mnie zwerbowac. umowa nigdy nie dotarla, konsultant nie mogl mi takiej oferty przedstawic itp.

PLAY i nagrywanie rozmów