PLAY - jaja z rozliczeniami

Data: 2009-05-09 12:18:37
Autor: seba
PLAY - jaja z rozliczeniami
Witam,
Od 1.05 jestem w Play Fresh, dużo nie gadam i widzę, że jakieś jaja z
kasą na koncie się dzieją.
Zabrali mi jakieś 3 zł na całe 15, które miałem.
Po prostu 15 - wygadane nie równa się temu co pokazuje *101#
To norma w PLAY?
Jest jakiś mail na który można do nich napisać?
Pozdrawiam.

Data: 2009-05-09 22:15:03
Autor: Krzysztof
PLAY - jaja z rozliczeniami
Najpierw zobacz na co poszlo - na stronie playmobile....

Data: 2009-05-10 00:13:34
Autor: seba
PLAY - jaja z rozliczeniami
On 9 Maj, 22:15, "Krzysztof" <osiemk_u...@wp.pl> wrote:
Najpierw zobacz na co poszlo - na stronie playmobile....

No właśnie te wyliczenia się nie zgadzają.
Z dokładnych wyliczeń wychodzi równo brakująca złotówka (nie 3 jak mi
się zdawało).

PLAY - jaja z rozliczeniami