Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.telefonia.gsm   »   PLAY - jakość rozm

PLAY - jakość rozm

Data: 2009-07-06 12:29:42
Autor: Bebe
PLAY - jakość rozm
Hej
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem pleja

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-06 11:41:00
Autor: barum
PLAY - jakość rozm
Bebe <ebielsko@gazeta.pl> napisał(a):
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
ma
związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem pleja

Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę. Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51. Masz włączone UMTS czy GSM?

barum


--


Data: 2009-07-06 13:47:28
Autor: Bebe
PLAY - jakość rozm
Użytkownik "barum" <barumbarum1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2snsc$h5u$1inews.gazeta.pl...
Bebe <ebielsko@gazeta.pl> napisał(a):
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie
zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że
potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to
ma
związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem
pleja

Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
Masz włączone UMTS czy GSM?


wydaje mi się że GSM - mam motorolę V3 więc chyba UMTS nie obsługuje

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-06 14:58:17
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - jakość rozm
"barum" news:h2snsc$h5u$1inews.gazeta.pl

Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.
Masz włączone UMTS czy GSM?

Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
UMTSie.

Data: 2009-07-06 15:30:30
Autor: barum
PLAY - jakość rozm
Valdi.Pavlack <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisał(a):
Z własnego doświadczenia widzę, że opisywany problem nie występuje na
UMTSie.

Cóż, zobaczymy... Szkoda tylko o tyle, że bez 3G telefon wyraźnie dłużej żyje bez ładowania baterii.

barum


--


Data: 2009-07-06 18:40:43
Autor: Marcin
PLAY - jakość rozm
Witam

Użytkownik "barum" <barumbarum1.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2snsc$h5u$1inews.gazeta.pl...

Mam dokładnie to samo: co jakiś czas znika dźwięk na około sekundę.
Wcześniej, w Plusie, czegoś takiego nie było, telefon ten sam - Nokia E51.

Ustaw na sztywno zeby korzystal tylko z sieci Plusa.
Mam tak od dawna i od tego czasu zero problemow.

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2009-07-06 12:45:45
Autor: Tomek
PLAY - jakość rozm
Bebe pisze:
Hej
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem pleja

 
mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
az

Data: 2009-07-06 15:49:33
Autor: Bolek
PLAY - jakość rozm

 
mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja
az

Mam to samo, też dostałem ankietę i też mnie to denerwuje.
Na razie testowo ustawiłem na ręczny PLUS.
Na innym telefonie, obsługującym UMTS działa dobrze.

Bolek

Data: 2009-07-06 18:10:27
Autor: Bolek
PLAY - jakość rozm
 sądzę że trzeba im takie rzeczy
zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja


Po zgłoszeniu do boku dostaje się do wypełnienia poniższą ankietę.
Jak widać konsultant bezmyślnie wkleja wszystko, nawet pytania
na które sam sobie powinien odpowiedzieć, bo abonent nie jest w stanie.
Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.



Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie
poniższego formularza.
Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia:
..Nr abonenta dzwoniącego:
..Nr abonenta odbierającego:
..Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami?
..Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)?
..Miasto, w którym wystąpił problem:
..Dzielnica, w której wystąpił problem:
..Ulica, przy której wystąpił problem:
..Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)?
..Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)?
..Model telefonu:
..Komunikat na wyświetlaczu:
..Jakie komunikaty słychać w słuchawce?
..Kiedy nastąpiło zerwanie połączenia (podczas dzwonienia, czy w trakcie
rozmowy)?
..Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie
/ brak próby)?
..Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr):
..Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii Kenena (data + gg:mm:ss):
..Jaka jest zawartość pola "Przyczyna rozwiązania kontraktu" w Kenanie?
..Jaka jest zawartość pola "ID komórki" w Kenanie?
..Jaka była kwota (w zł) na saldzie Core w momencie wystąpienia problemu?
..Czy są w HLR teleserwisy TS 11 i TS 12? (LST SUB)
..Czy klient nie ma blokad w HLR? (LST CBAR)

Data: 2009-07-06 18:54:15
Autor: Valdi.Pavlack
PLAY - jakość rozm
"Bolek" news:h2t7n6$fn$1achot.icm.edu.pl

Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających
odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą.

PLAY darzę ogromną sympatią za to co zrobił i robi dla rynku ale jakość
obsługi to jest najsłabsza strona (z nielicznymi wyjątkami).
Kiedy miałem "przyjemność" kontaktować się z pracownikami salonów (na
szczęście znalazłem swoją PLAY'ową przystań gdzie zawsze mogę liczyć na
merytoryczne wsparcie i pracowników, którzy wiedzą "co jest na rzeczy") czy
infolinii dochodzę do wniosku, że w większości przypadków pracują tam ludzie
pokroju tępej blondynki, którą ktoś, prosto z ulicy zaciągnął do pracy w
obsłudze klienta (bez skojarzeń proszę he he) :)
A wynik tego jest taki, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że w czasie
obsługi pracownik PLAY'a robi mi łaskę, że w ogóle do mnie się odezwie ledwo
co ruszając żuchwą... No ale ja już tego raczej nie zmienię... mogę mieć
tylko nadzieję, że prędzej bądź później ktoś na górze zobaczy jakim słabym
ogniwem firmy są jej pracownicy, którzy co tu dużo mówić stanowią jej marną
wizytówkę.

Data: 2009-07-07 13:18:18
Autor: PWK
PLAY - jakość rozm

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2sjm4$s36$1inews.gazeta.pl...
Hej
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem pleja


Tak. Potwierdzam.
Tak jest skonfigurowana sieć 2G playa, cisza (ok. 1 sek.) jest w momencie handoveru na inną stację lub handoveru w obrębie obecnej stacji - na inny sektor. Dlaczego tak to działa, tego nie wiadomo, u W3 jakoś nie ma takich cyrków, handover albo jest niezauważalny, albo trwa zdecydowanie krócej. Napisałem reklamację do Playa, w odpowiedzi (w celu zlania problemu - klienta) oczywiście ankieta, wiec napisalem im, że nie będę się powtarzać, bo problem opisalem dokładnie wcześniej, tylko muszą wykazać dobrą wole i to przeczytać, najlepiej ze zrozumieniem. Poza tym wyraźnie zaznaczyłem, że zgłaszam im to jako reklamację, a nie zgłoszenie / zapytanie - czyli obowiązują zasady PT.
W odpowiedzi na reklamacje napisali, że jest im przykro i wyjaśnili, że siecią zarządza kontroler stacji bazowych i on decyduje o handoverach, które są zjawiskiem normalnym. Oczywiscie ja nie zgłaszałem faktu, że w ogóle są handovery, ale że w sieci gsm P4 trwają zbyt długo i w konsekwencji rozmowa jest przerywana na 1 -2 sek. lub całkowicie zerwana. Tak więc odpowiedź nie na temat, reklamacja nie uznana.
Obsługa klienta w Playu to jedno wielkie nieporozumienie. Zero wiedzy i chamskie zlewanie problemów.
Dlatego też daję im mniej zarobić i wybieram ręcznie sieć Plusa. Akurat mój numer ma bardzo dużo przychodzących i wychodzących.
Dodatkowo, mam wrażenie, że Play działa tylko w kodowaniu HR (pozostali przewalają na HR jak jest spora zajętość sieci). W każdym razie na ranem połączenia też szły w HR, a wtedy zajętość BTSa nie powinna być spora.

Data: 2009-07-07 14:53:02
Autor: Piotr M
PLAY - jakość rozm
Bebe pisze:
Hej
ja mam pytanko do plejowców

A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-07 15:03:08
Autor: Bebe
PLAY - jakość rozm
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:h2vgfh$c3f$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
Hej
ja mam pytanko do plejowców

A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.


nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-07 13:14:58
Autor: Olgierd
PLAY - jakość rozm
Dnia Tue, 07 Jul 2009 15:03:08 +0200, Bebe napisał(a):

A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?: "Przepraszamy,
nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie" Niby co to
jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień
dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.

nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby
nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie
z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

No to chyba dobrze, że Plus jednak złożył mojemu ojcu ofertę po wypowiedzeniu, po której jednak przedłużył umowę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?
==> http://zaklad.foto-krzyki.pl <==

Data: 2009-07-07 15:10:20
Autor: Piotr M
PLAY - jakość rozm
Bebe pisze:

Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.


nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem


Właśnie, nie zacytuje teraz żadnego z pamięci ale ma trochę tych komunikatów. A co do powyższego raczej nie dotyczy braku zasięgu odbiorcy, ba dwie trzy próby i już da się dodzwonić. Nie są to częste u mnie sytuacje i w sumie niedokuczliwe, ale zastanowił mnie ten komunikat, bo jakiś nowy (Playa nie mam od początku) i w ogóle co by oznaczał. Powiedziała by prawdę a nie ogólnikowo :)

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

PLAY - jakość rozm

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona