Data: 2009-07-06 12:45:45 | |
Autor: Tomek | |
PLAY - jakość rozm | |
Bebe pisze:
Hejmam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja az |
|
Data: 2009-07-06 15:49:33 | |
Autor: Bolek | |
PLAY - jakość rozm | |
mam podobnie, wycina rozmowy na 1-2 sekund, zgłaszałem problem do BOK przez internet, kazali wypełnić jakąś ankietę ale do tej pory jej nie przysłali, a minęło już 2 tygodnie, sądzę że trzeba im takie rzeczy zgłaszać, może ktoś się obudzi, strasznie to denerwująca sytuacja Mam to samo, też dostałem ankietę i też mnie to denerwuje. Na razie testowo ustawiłem na ręczny PLUS. Na innym telefonie, obsługującym UMTS działa dobrze. Bolek |
|
Data: 2009-07-06 18:10:27 | |
Autor: Bolek | |
PLAY - jakość rozm | |
sądzę że trzeba im takie rzeczy Po zgłoszeniu do boku dostaje się do wypełnienia poniższą ankietę. Jak widać konsultant bezmyślnie wkleja wszystko, nawet pytania na które sam sobie powinien odpowiedzieć, bo abonent nie jest w stanie. Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających odpowiedzi na tę ankietę, może freszcie się tym zajmą. Uprzejmie prosimy w korespondencji zwrotnej o dokładne wypełnienie poniższego formularza. Umożliwi to nam analizę Pana zgłoszenia: ..Nr abonenta dzwoniącego: ..Nr abonenta odbierającego: ..Czy problem dotyczy połączeń z jedną osobą czy z różnymi osobami? ..Częstotliwość problemu (rzadko / często / wszystkie połączenia)? ..Miasto, w którym wystąpił problem: ..Dzielnica, w której wystąpił problem: ..Ulica, przy której wystąpił problem: ..Czy był zasięg (ile kresek, zasięg 2G czy 3G)? ..Czy w innych lokalizacjach problem też występuje (jeśli tak, to gdzie)? ..Model telefonu: ..Komunikat na wyświetlaczu: ..Jakie komunikaty słychać w słuchawce? ..Kiedy nastąpiło zerwanie połączenia (podczas dzwonienia, czy w trakcie rozmowy)? ..Czy po przełożeniu karty SIM do innego aparatu problem występuje (tak / nie / brak próby)? ..Od kiedy do kiedy występował problem (dni w formacie dd-mm-rrrr): ..Dokładny czas wystąpienia połączenia w historii Kenena (data + gg:mm:ss): ..Jaka jest zawartość pola "Przyczyna rozwiązania kontraktu" w Kenanie? ..Jaka jest zawartość pola "ID komórki" w Kenanie? ..Jaka była kwota (w zł) na saldzie Core w momencie wystąpienia problemu? ..Czy są w HLR teleserwisy TS 11 i TS 12? (LST SUB) ..Czy klient nie ma blokad w HLR? (LST CBAR) |
|
Data: 2009-07-06 18:54:15 | |
Autor: Valdi.Pavlack | |
PLAY - jakość rozm | |
"Bolek" news:h2t7n6$fn$1achot.icm.edu.pl
Zachęcam zainteresowanych do wysyłania im zgłoszeń zawierających PLAY darzę ogromną sympatią za to co zrobił i robi dla rynku ale jakość obsługi to jest najsłabsza strona (z nielicznymi wyjątkami). Kiedy miałem "przyjemność" kontaktować się z pracownikami salonów (na szczęście znalazłem swoją PLAY'ową przystań gdzie zawsze mogę liczyć na merytoryczne wsparcie i pracowników, którzy wiedzą "co jest na rzeczy") czy infolinii dochodzę do wniosku, że w większości przypadków pracują tam ludzie pokroju tępej blondynki, którą ktoś, prosto z ulicy zaciągnął do pracy w obsłudze klienta (bez skojarzeń proszę he he) :) A wynik tego jest taki, że nie tylko ja odnoszę wrażenie, że w czasie obsługi pracownik PLAY'a robi mi łaskę, że w ogóle do mnie się odezwie ledwo co ruszając żuchwą... No ale ja już tego raczej nie zmienię... mogę mieć tylko nadzieję, że prędzej bądź później ktoś na górze zobaczy jakim słabym ogniwem firmy są jej pracownicy, którzy co tu dużo mówić stanowią jej marną wizytówkę. |
|