PLAY - jakość rozm

Data: 2009-07-07 13:18:18
Autor: PWK
PLAY - jakość rozm

Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h2sjm4$s36$1inews.gazeta.pl...
Hej
ja mam pytanko do plejowców - czy często zdarza się wam że w trakcie zrozmowy jest głucha cisza w słuchawce?? ja zaobserwowałem coś takiego że potrafi mi w trakcie rozmowy zgubić głos na 2/3 sekundy - nie wiem czy to ma związek z przełączaniem play/plus zasięgu czy to jakiś globalny problem pleja

Tak. Potwierdzam.
Tak jest skonfigurowana sieć 2G playa, cisza (ok. 1 sek.) jest w momencie handoveru na inną stację lub handoveru w obrębie obecnej stacji - na inny sektor. Dlaczego tak to działa, tego nie wiadomo, u W3 jakoś nie ma takich cyrków, handover albo jest niezauważalny, albo trwa zdecydowanie krócej. Napisałem reklamację do Playa, w odpowiedzi (w celu zlania problemu - klienta) oczywiście ankieta, wiec napisalem im, że nie będę się powtarzać, bo problem opisalem dokładnie wcześniej, tylko muszą wykazać dobrą wole i to przeczytać, najlepiej ze zrozumieniem. Poza tym wyraźnie zaznaczyłem, że zgłaszam im to jako reklamację, a nie zgłoszenie / zapytanie - czyli obowiązują zasady PT.
W odpowiedzi na reklamacje napisali, że jest im przykro i wyjaśnili, że siecią zarządza kontroler stacji bazowych i on decyduje o handoverach, które są zjawiskiem normalnym. Oczywiscie ja nie zgłaszałem faktu, że w ogóle są handovery, ale że w sieci gsm P4 trwają zbyt długo i w konsekwencji rozmowa jest przerywana na 1 -2 sek. lub całkowicie zerwana. Tak więc odpowiedź nie na temat, reklamacja nie uznana.
Obsługa klienta w Playu to jedno wielkie nieporozumienie. Zero wiedzy i chamskie zlewanie problemów.
Dlatego też daję im mniej zarobić i wybieram ręcznie sieć Plusa. Akurat mój numer ma bardzo dużo przychodzących i wychodzących.
Dodatkowo, mam wrażenie, że Play działa tylko w kodowaniu HR (pozostali przewalają na HR jak jest spora zajętość sieci). W każdym razie na ranem połączenia też szły w HR, a wtedy zajętość BTSa nie powinna być spora.

PLAY - jakość rozm