PLAY - jakość rozm

Data: 2009-07-07 14:53:02
Autor: Piotr M
PLAY - jakość rozm
Bebe pisze:
Hej
ja mam pytanko do plejowców

A ja drugie.
Przy próbie połączenia zdarza się Wam taki komunikat?:
"Przepraszamy, nie możemy zrealizować tego połączenia. Spróbuj ponownie"
Niby co to jest i z jakich przyczyn, ciekawe. Nie żeby często ale z raz na tydzień dwa się zdarza, przy kolejnych próbach już łączy.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
  - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-07-07 15:03:08
Autor: Bebe
PLAY - jakość rozm
Użytkownik "Piotr M" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:h2vgfh$c3f$1inews.gazeta.pl...
Bebe pisze:
[...]

nie wiem - to jakaś nowa moda pleja - Przepraszamy numer zajety - jakby nie można było dać sygnału zajętości - pewnie twój komunikat też będzie z jakiejś innej okazji w stylu poza zasięgiem

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-07-07 13:14:58
Autor: Olgierd
PLAY - jakość rozm
Dnia Tue, 07 Jul 2009 15:03:08 +0200, Bebe napisał(a):

[...]

No to chyba dobrze, że Plus jednak złożył mojemu ojcu ofertę po wypowiedzeniu, po której jednak przedłużył umowę.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
[Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

Data: 2009-07-07 15:10:20
Autor: Piotr M
PLAY - jakość rozm
Bebe pisze:

[...]

Właśnie, nie zacytuje teraz żadnego z pamięci ale ma trochę tych komunikatów. A co do powyższego raczej nie dotyczy braku zasięgu odbiorcy, ba dwie trzy próby i już da się dodzwonić. Nie są to częste u mnie sytuacje i w sumie niedokuczliwe, ale zastanowił mnie ten komunikat, bo jakiś nowy (Playa nie mam od początku) i w ogóle co by oznaczał. Powiedziała by prawdę a nie ogólnikowo :)