PLAY kolejny rekord

Data: 2009-11-11 12:42:24
Autor: uzytkownik
PLAY kolejny rekord
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty Polskiej

Data: 2009-11-11 13:52:16
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hde83i$saq$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 uzytkownik <bratekxxl@usungo2.pl> wrote:

SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty Polskiej

E, nie narzekaj.
Zdarzylo sie.

Listom zdarza sie i pol roku krazyc.

TA

Data: 2009-11-11 14:00:31
Autor: Grzegorz Brycki
PLAY kolejny rekord
[...]

cud że dotarł!

--
Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?

Data: 2009-11-11 14:08:27
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
Grzegorz Brycki pisze:
[...]

   U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy co odpiszą.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-11 14:22:41
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
PLAY kolejny rekord
Liwiusz wrote:

  U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy co odpiszą.

Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to i o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P

Data: 2009-11-22 21:18:52
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
Liwiusz wrote:

  U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy co odpiszą.

Ja Ci już mogę teraz powiedzieć, co napiszą. Ale nie publicznie, bo to i o Kodeks wykroczeń i Kodeks karny podpada :-P

   Otrzymałem odpowiedź. Jestem z niej niezadowolony. Pomijając już fakt, że ten gimnazjalista, co to pisał, zrobił błąd ortograficzny (szweckiej, zamiast szwedzkiej), to odpowiedź jest "na odczepnego":

"W odpowiedzi uprzejmie informujemy, że w wyniku błędu systemu SMS-y na numer szwecki nie dotarły do odbiorcy. Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby podobne zdarzenia nie miały miejsca w przyszłości . W ramach rekompensaty proponujemy Panu jednorazowy pakiet 20 minut do wszystkich krajowych sieci, który ważny będzie przez jeden pełny Okres Rozliczeniowy. Jeżeli wyraża Pan zgodę na tę formę rekompensaty, prosimy o kontakt z Obsługa Klienta, powołując się na powyższy numer zgłoszenia"

Podejrzewam że nic nie zrobili, i że problem występuje nadal, bo to nie był jednorazowy błąd, tylko usterka która trwała od miesiąca, i pewnie nadal trwa. Jak doładuję konto, to sprawdzę...

A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20 minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już kuriozum.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-22 22:06:40
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
PLAY kolejny rekord
Liwiusz wrote:

[...]

Musisz to docenić, bo od pewnego czasu reklamacje przestały być odrzucane z automatu, tylko rekompensowane, choć w dość smieszny sposób.

A już brak zwrotu pieniędzy za niedostarczone smsy i w miejsce tego 20 minut (które są warte 1,00zł), po które muszę jeszcze dzwonić, to już kuriozum.

Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte 5,80 :-)

Data: 2009-11-22 22:12:46
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

Ja Pana bardzo przepraszam - 20 minut do wszystkich sieci jest warte 5,80 :-)

   Podejrzewam, że te 20 minut wykorzysta się przed pakietem 100 minut, więc jeśli dzwoni się głównie do sieci i na stacjonarne, to ma to wartość 1zł :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-22 22:16:23
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
PLAY kolejny rekord
Liwiusz wrote:
[...]

Ja coś takiego dostałem i 100 minut miało priorytet.

Data: 2009-11-23 08:29:29
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
Liwiusz wrote:

[...]

  SMSy nadal nie dochodzą. Śmieszna sieć. Muszę chyba zacząć wysyłać codziennie po 1 SMS, i składać reklamację z żądaniem zwrotu opłaty przekazem :)

--
Liwiusz

Data: 2009-11-14 09:18:10
Autor: K
PLAY kolejny rekord
Liwiusz pisze:

  U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy co odpiszą.

napisza ci ze z (tymi akurat)sieciami zagranicznymi nie maja umowy.

Data: 2009-11-14 10:08:03
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
K pisze:
Liwiusz pisze:

  U mnie nie dochodzą SMSy wysłane za granicę. Zgłosiłem reklamację, zobaczymy co odpiszą.

napisza ci ze z (tymi akurat)sieciami zagranicznymi nie maja umowy.

   Jeszcze czekam na odpowiedź. Poważnie może być tak, że do niektórych dużych europejskich sieci smsy z playa mogą nie dochodzić? A opłatę pobierają, ciekawe.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-14 10:47:19
Autor: K
PLAY kolejny rekord
Liwiusz pisze:

  Jeszcze czekam na odpowiedź. Poważnie może być tak, że do niektórych dużych europejskich sieci smsy z playa mogą nie dochodzić? A opłatę pobierają, ciekawe.

napewno do uk tak jest, bo dziewczyna ma i taka wlasnie dostala odpowiedz.

Data: 2009-11-14 13:31:51
Autor: J.F.
PLAY kolejny rekord
On Sat, 14 Nov 2009 10:47:19 +0100,  K wrote:
Liwiusz pisze:
[...]

A reklamacje juz zlozyla ? J.

Data: 2009-11-14 19:48:06
Autor: K
PLAY kolejny rekord
Liwiusz pisze:
[...]

nie. olala i wysyla z mojej ery

Data: 2009-11-15 16:45:28
Autor: Ulaj
PLAY kolejny rekord

Liwiusz pisze:
[...]

ja reklamowalem niedochodzace sms na siec grecka z 2 razy no i odpowiedzieli ze to wina greckiego operatora ze u nich wszystko oki tylko ciekawe moja zona ma tez numer w play i jak ona wysle sms to dojdzie ja wysle minute pozniej i abafatima smsa nie ma

Data: 2009-11-11 15:16:17
Autor: JoteR
PLAY kolejny rekord
"uzytkownik" napisał:

SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł...
uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

Święta mu się pomyliły ;-)
I tak dobrze, mógł dotrzeć dopiero na Boże Narodzenie...

JoteR

Data: 2009-11-11 17:07:29
Autor: W
PLAY kolejny rekord
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
listopada ok. czwartej rano.

To i tak szybko.
Ja kiedyś wykupiłem ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny w mBanku i SMS-a
z numerem polisy dostałem dokładnie w rok później :)

Data: 2009-11-11 17:19:54
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
W pisze:
[...]

   Tak na przyszłość: polecam Generali (online:
https://www.generalidirect.pl/ubezpieczenia-turystyczne/ubezpieczenie-w-podrozy
)

Często wychodzi taniej, a i sumy ubezpieczenia w najniższych ofertach są wyższe.

Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na  bardzo krótki okres minimalna wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej opłacalne).

--
Liwiusz

Data: 2009-11-11 22:44:09
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdeo7b$qnp$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W pisze:
> [...]

Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na  bardzo krótki okres minimalna wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej opłacalne).

Hm, ubiezpieczenie mPodroznik mBanku, to wlasnie Generali.

TA

Data: 2009-11-11 22:54:02
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord

W pisze:
[...]

   Niby tak, ale:

1/ obecnie mbank bardziej uwidacznia ubezpieczenie oferowane przez BRE Ubezpieczenia

2/ Ubezpiecznie GO DIRECT oferowane przez Generali w mbanku jest gorsze niż oferowane bezpośrednio na stronie Generali, np.
dla trzech osób w Europie na 9 dni w mbanku kosztuje 66zł (przy sumie ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

--
Liwiusz

Data: 2009-11-12 00:07:58
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdfbpr$oa3$1@news.onet.pl>,
> [...]

dla trzech osób w Europie na 9 dni w mbanku kosztuje 66zł (przy sumie ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

No tak. 1. Chyba Go Direct nie jest Generali tylko cos innego.
2. Wysokosc skladki to nie wszystko. Porywnywalem kiedys te ubezpieczenia i to sa 2 calkiem rozne polisy.

To ja offtopicznie troche...
Od kilku lat jako klient VWBanku upgradowalem sie do platnego pakietu, ktory m.in. daje mi fajny pakiet ubezpieczen, wlaczajac turystyczne, OC na rower, oraz samochodowe assistance (gwarantem jest Hestia).
Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

TA

Data: 2009-11-12 00:20:50
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord

W pisze:
[...]

   mPodróżnik do Generali, a Go Direct to BRE Ubezpieczenia, pomieszały mi się  ;)

[...]

  Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :) A czy rodzina też jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

  I z czym jest sprzęgnięte ubezpieczenie? Z kontem? Z kartą? Kiedyś czytałem o pewnym ubezpieczeniu kosztów leczenia (i nie tylko) sprzęgniętym z kartą, ale niedziałającym po jej zastrzeżeniu, czyli jak za granicą zgubisz kartę, to tracisz ubezpieczenie.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-12 13:17:25
Autor: kołdunka
PLAY kolejny rekord

Od kilku lat jako klient VWBanku upgradowalem sie do platnego pakietu,

Możesz cos wiencej o tym banku napisać?

jkolina

Data: 2009-11-12 13:45:55
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdgud1$9rl$1@news.onet.pl>, "kołdunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote:

Możesz cos wiencej o tym banku napisać?

Sprawdz sobie w googlach. Przeciez to podobno ty jestes popularyzatorem/rka tego banku.
TA

Data: 2009-11-12 13:44:27
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdfgsk$597$1@news.onet.pl>,
> [...]

> Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

  Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :)

120 rocznie za cos takiego to nie jest duzo.
Za samo OC na rower zaplacilbym pewnie polowe (na pol roku).
I do tego sa jeszcze jakies bonusy.

A czy rodzina też jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

Nie. Ale ubezpieczenie wyglada na solidne.

[...]

Hm, sprawdze. W warunkach ogolnych nie pisza.
Ale raczej z kontem. Bo karta tez jest ubezpieczona.

TA

Data: 2009-11-11 17:54:41
Autor: J.F.
PLAY kolejny rekord
On Wed, 11 Nov 2009 12:42:24 +0100,  uzytkownik wrote:
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

A tak swoja droga - moze jakis e-mail z prosba o wyjasnienie ? Ciekawe co go tak przetrzymalo, bo moze to nie siec winna ?

Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

J.

Data: 2009-11-11 18:43:11
Autor: Piotr
PLAY kolejny rekord
J.F. wrote:

Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

Opisane zjawisko "lagów" w dostarczaniu SMS-ów (w nie tak ekstremalnej formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają bez problemów.

pozdrawiam

Data: 2009-11-12 09:21:42
Autor: uzytkownik
PLAY kolejny rekord
Piotr pisze:

> [...]
formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają bez problemów.

Działo się tak jak oba telefony były zalogowane w macierzystych sieciach, ale tylko wtedy gdy nadawca był w 3G play

Data: 2009-11-11 18:43:08
Autor: dizel
PLAY kolejny rekord
On Wed, 11 Nov 2009 12:42:24 +0100, uzytkownik <bratekxxl@usungo2.pl>
wrote:

SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty Polskiej

Zdarza się to w każdej sieci, play nie jest wyjątkiem więc nie ma co
panikować.

Data: 2009-11-11 18:54:35
Autor: Piotr
PLAY kolejny rekord
uzytkownik wrote:
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty Polskiej

A na którymś z telefonów nie masz wybranej na stałe sieci plusa? Takie sytuacje (opóźnienie w dostarczaniu smsów, a potem nagle przychodzą całym stadem ;-)) zdarzały się kiedy miałem telefon ustawiony domyślnie w polkomtelowy roaming, po przestawieniu sieci preferowanej na play problem praktycznie zniknął.

pozdrawiam

Data: 2009-11-12 01:12:53
Autor: zkruk [Lodz]
PLAY kolejny rekord
uzytkownik wrote:
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
listopada ok. czwartej rano.

I co z tego jak darmowe skoro idzie dłużej niż list ekonomiczny Poczty
Polskiej

nie - to nie rekord - póki co miesiąc czekam na 5 smsów z playa wysłane 10 października 2009
myślicie że dojdzie? :>

na obronę - byłem wtedy za granicą - a play był w PL
jednak z innych telefonów dochodziło

--
pozdrawiam - Zbigniew Kruk

Data: 2009-11-13 00:36:47
Autor: Piotr M
PLAY kolejny rekord
Pewnego razu zkruk [Lodz] tak oto obwieścił(a):

nie - to nie rekord - póki co miesiąc czekam na 5 smsów z playa wysłane 10 października 2009
myślicie że dojdzie? :>

Wszystko możliwe.
Np są miejsca na ziemi co gołębie dostarczą szybciej pocztę nim dotrze..
e-mail ;P

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?