PLAY kolejny rekord

Data: 2009-11-11 17:07:29
Autor: W
PLAY kolejny rekord
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11
listopada ok. czwartej rano.

To i tak szybko.
Ja kiedyś wykupiłem ubezpieczenie na wyjazd zagraniczny w mBanku i SMS-a
z numerem polisy dostałem dokładnie w rok później :)

Data: 2009-11-11 17:19:54
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord
W pisze:
[...]

   Tak na przyszłość: polecam Generali (online:
https://www.generalidirect.pl/ubezpieczenia-turystyczne/ubezpieczenie-w-podrozy
)

Często wychodzi taniej, a i sumy ubezpieczenia w najniższych ofertach są wyższe.

Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na  bardzo krótki okres minimalna wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej opłacalne).

--
Liwiusz

Data: 2009-11-11 22:44:09
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdeo7b$qnp$1@news.onet.pl>,
 Liwiusz <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:

W pisze:
> [...]

Jedyną zaletą mbanku jest fakt, że na  bardzo krótki okres minimalna wysokość składki to 7zł [w Europie], podczas gdy w Generali jest to chyba 15, czy 30zł, już nie pamiętam. Przy ubezpieczaniu się na dłużej niż 4 dni, albo dla więcej niż 1 osoby, Generali staje się bardziej opłacalne).

Hm, ubiezpieczenie mPodroznik mBanku, to wlasnie Generali.

TA

Data: 2009-11-11 22:54:02
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord

W pisze:
[...]

   Niby tak, ale:

1/ obecnie mbank bardziej uwidacznia ubezpieczenie oferowane przez BRE Ubezpieczenia

2/ Ubezpiecznie GO DIRECT oferowane przez Generali w mbanku jest gorsze niż oferowane bezpośrednio na stronie Generali, np.
dla trzech osób w Europie na 9 dni w mbanku kosztuje 66zł (przy sumie ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

--
Liwiusz

Data: 2009-11-12 00:07:58
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdfbpr$oa3$1@news.onet.pl>,
> [...]

dla trzech osób w Europie na 9 dni w mbanku kosztuje 66zł (przy sumie ubezpieczenia kosztów leczenia 35 tysięcy), a na stronie Generali 53zł (przy sumie ubezpieczenia wyższej o 15 tysięcy).

No tak. 1. Chyba Go Direct nie jest Generali tylko cos innego.
2. Wysokosc skladki to nie wszystko. Porywnywalem kiedys te ubezpieczenia i to sa 2 calkiem rozne polisy.

To ja offtopicznie troche...
Od kilku lat jako klient VWBanku upgradowalem sie do platnego pakietu, ktory m.in. daje mi fajny pakiet ubezpieczen, wlaczajac turystyczne, OC na rower, oraz samochodowe assistance (gwarantem jest Hestia).
Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

TA

Data: 2009-11-12 00:20:50
Autor: Liwiusz
PLAY kolejny rekord

W pisze:
[...]

   mPodróżnik do Generali, a Go Direct to BRE Ubezpieczenia, pomieszały mi się  ;)

[...]

  Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :) A czy rodzina też jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

  I z czym jest sprzęgnięte ubezpieczenie? Z kontem? Z kartą? Kiedyś czytałem o pewnym ubezpieczeniu kosztów leczenia (i nie tylko) sprzęgniętym z kartą, ale niedziałającym po jej zastrzeżeniu, czyli jak za granicą zgubisz kartę, to tracisz ubezpieczenie.

--
Liwiusz

Data: 2009-11-12 13:17:25
Autor: kołdunka
PLAY kolejny rekord

Od kilku lat jako klient VWBanku upgradowalem sie do platnego pakietu,

Możesz cos wiencej o tym banku napisać?

jkolina

Data: 2009-11-12 13:45:55
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdgud1$9rl$1@news.onet.pl>, "kołdunka" <ks425@nnnmial.pl> wrote:

Możesz cos wiencej o tym banku napisać?

Sprawdz sobie w googlach. Przeciez to podobno ty jestes popularyzatorem/rka tego banku.
TA

Data: 2009-11-12 13:44:27
Autor: Titus Atomicus
PLAY kolejny rekord
In article <hdfgsk$597$1@news.onet.pl>,
> [...]

> Co kosztuje mnie 10zl miesiecznie. I mam juz spokoj z ubezpieczeniami

  Nie wydaje na takie ubezpieczenia 120zł rocznie :)

120 rocznie za cos takiego to nie jest duzo.
Za samo OC na rower zaplacilbym pewnie polowe (na pol roku).
I do tego sa jeszcze jakies bonusy.

A czy rodzina też jest ubezpieczona? O kolegach w podróży już nie pytam :)

Nie. Ale ubezpieczenie wyglada na solidne.

[...]

Hm, sprawdze. W warunkach ogolnych nie pisza.
Ale raczej z kontem. Bo karta tez jest ubezpieczona.

TA

PLAY kolejny rekord