PLAY kolejny rekord

Data: 2009-11-11 17:54:41
Autor: J.F.
PLAY kolejny rekord
On Wed, 11 Nov 2009 12:42:24 +0100,  uzytkownik wrote:
SMS wysłany z play do play w okolicach 1 listopada dotarł... uwaga: 11 listopada ok. czwartej rano.

A tak swoja droga - moze jakis e-mail z prosba o wyjasnienie ? Ciekawe co go tak przetrzymalo, bo moze to nie siec winna ?

Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

J.

Data: 2009-11-11 18:43:11
Autor: Piotr
PLAY kolejny rekord
J.F. wrote:

Przed laty to pamietam podobne zjawisko z Plusa - dzwoni telefon, a po
rozmowie przychodzi hurtem kilka SMS, ktore powinni raczej przyjsc
pare godzin wczesniej. Ale pewny nie jestem.

Opisane zjawisko "lagów" w dostarczaniu SMS-ów (w nie tak ekstremalnej formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają bez problemów.

pozdrawiam

Data: 2009-11-12 09:21:42
Autor: uzytkownik
PLAY kolejny rekord
Piotr pisze:

> [...]
formie) też zauważam czasami właśnie kiedy telefon wejdzie w roaming plusa. Dopóki jest zalogowany do macierzystej sieci play smsy śmigają bez problemów.

Działo się tak jak oba telefony były zalogowane w macierzystych sieciach, ale tylko wtedy gdy nadawca był w 3G play

PLAY kolejny rekord