PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?

Data: 2009-11-23 20:10:45
Autor: Valdi
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
Czy u szanownego grona hasła SMSowe mBanku, wysyłane do sieci PLAY zaliczyły
padakę czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem"? :)

Data: 2009-11-23 21:23:42
Autor: Tomaszek
Valdi pisze:
Czy u szanownego grona hasła SMSowe mBanku, wysyłane do sieci PLAY zaliczyły
padakę czy tylko ja jestem takim "szczęściarzem"? :)

Ma polkomtelu wysyłanie smsów to padaka. Miałem abo w plusie i wiele razy tak było ( wiadomość nie została wysłana itp. ) Co nie przeszkadza im oczywiście obcinać za to kasy:/ Jak będziesz reklamował, to zwalą na inną sieć ( przećwiczone ) że to ona odrzuca smsy itd. Ja omijam szerokim łukiem wszystko co siedzi na polkomtelu.
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-11-23 21:44:57
Autor: Valdi
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
"Tomaszek" news:heer05$4tl$1news.onet.pl

[...]

Zrobiłem malutki test. Przeżuciem kartę sim play'a do innego telefonu i... i
hasło do operacji jaką chciałem wykonać przyszło. Kiedy na powrót wrzuciłem
ją do swojego głównego telefonu hasła przestały dochodzić. Co ciekawe SMSy
od PLAY'a (np. hasło wykorzystywane do podglądu historii połączeń na swoim
koncie, na playmobile.pl, czy znajomych) oraz innych sieci dochodzą bez
problemu...
Więc to raczej nie wina telefonu - raczej. Co dodatkowo jest dziwne. Telefon
położyłem przy telewizorze. Jak miał przyjść SMS na ekranie pojawiały się
"objawy" takie jak przy przychodzeniu SMS'a (pasy itp.) ale SMS nie
przychodzi...
Sam już nie wiem o co tutaj chodzi...

Data: 2009-11-23 22:03:13
Autor: SP1 QXL
[...]

A ja się domyślam...

Główny telefon ma maximum przyjętych wiadomości?

I nie odbiera SMS, tylko go odrzuca?

TL

Data: 2009-11-23 22:14:26
Autor: Valdi
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
"SP1 QXL" news:heetut$mdg$1nemesis.news.neostrada.pl

A ja się domyślam...
Główny telefon ma maximum przyjętych wiadomości?
I nie odbiera SMS, tylko go odrzuca?

Skrzynka odbiorcza jest pusta - mam taki zwyczaj, że zawsze po przeczytaniu
SMSa go usuwam więc problem nie leży tutaj.
Testowo wysłałem do siebie 4 SMSy - doszły bez żadnego problemu. Te z mBanku
dojść nie chcą...

Data: 2009-11-24 06:26:20
Autor: Pawel
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
Valdi dnia poniedziałek 23 listopad 2009 21:44 w wiadomości <heeqsc$pk4$1@news.interia.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił tezę :
[...]

Sprawdź jeszcze czy w obu telefonach karta loguje się do sieci play?
Może w jednym przypadku to polkomtel a w drugim play?
Albo może jeden loguje się do 2G a drugi do 3G?

Paweł 'wonski' Bohdal
GG # 1236285   LRU # 275820
Your mouse has moved. Windows must be restarted for the change to take effect.

Data: 2009-11-24 09:06:42
Autor: Valdi
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
"Pawel" news:1988666.zSZSVntx4HGentoo

Sprawdź jeszcze czy w obu telefonach karta loguje się do sieci play?
Może w jednym przypadku to polkomtel a w drugim play?
Albo może jeden loguje się do 2G a drugi do 3G?

Sprawdzone. W obu przypadkach telefon loguje się do sieci PLAY. W telefonie
testowym nawet "łyknął" 3g play'a. Wygląda na to, że mój główny telefon
nawalił i nie przyjmuje SMSów z mBanku. Po przerzuceniu karty do innego
aparatu wszystko działa jak należy.

Data: 2009-11-25 23:34:35
Autor: Red!
PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?
Własnie jestem po rozmowie z konsultantem mBanku - od wczoraj są
problemy z wysyłaniem SMSów do Play i problem został zgłoszony...
Gdzie? Kiedy? I jak szybko się z tym uporają? Diabli wiedzą! :D

PLAY/mBank & padaka haseł SMSowych?