PLAY-migracja ofert: Abo->Fresh->Mix i PROBLEMY

Data: 2009-07-11 17:08:59
Autor: sunwick
PLAY-migracja ofert: Abo->Fresh->Mix i PROBLEMY
Witam.
Po 10 dniach oczekiwania na reakcję play postanowiłem podzielić się
problemem jaki mnie spotkał :)

Od 2 lat mam przeniesiony nr z plusa do play'a.
Dnia 30 czerwca rozwiązana została umowa na abonament i zostałem
przeniesiony do Play Fresh.
1-go lipca chciałem podpisać umowę na ofertę Mixtura i tu niemile
rozczarowanie.
Coś sie pochrzaniło i mojego nowego konta abonenckiego w żaden sposób
nie można zarejestrować, a to jest warunkiem przejścia do Mixtury. Jestem w playu jako "anonymous" i nikt nie umie sobie z tym poradzić.
Punkt sprzedaży złożył reklamację w moim imieniu, biuro obsługi od 10
dni "rozpatruje" moje zgłoszenie, odpowiadając mi ciągle ze sprawa
jest w trakcie i maja nadzieje ze wiecej sie to nie powtorzy!
Ale ja wciaz nie moge podpisac umowy... i obawiam się że lada dzień
mogą podrożeć telefony z promocji. Od razu powiem ze przejscie abo->mixtura nie bylo mozliwe, musialem
najpierw przejsc na karte, ale jak widac cos sie poknociło.

Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją?

pozdr.
Wojtek

PLAY-migracja ofert: Abo->Fresh->Mix i PROBLEMY