PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy

Data: 2012-03-08 16:26:31
Autor: zlotowinfo
PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy
wyłączona poczta która kasuje znajomych za rozmowy
telefon miałem wyłączony, koleś się naciął na pocztę
naturalnie zgłosiłem już do play, ale może i inni mają taki sam problem

Rozmowy głosowe  07.03.2012 08:24:20  Rozm. przych.  Poł. poczta głosowa
00:13 min.

Poczta glosowa lite wyłączony
Poczta glosowa standard wyłączony
Poczta głosowa na email wyłączony
Poczta głosowa MMS-em wyłączony
Poczta wideo wyłączony

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-08 19:05:34
Autor: dizel
PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy

Może masz włączoną notkę sms?

Pozdrawiam

Data: 2012-03-10 18:34:34
Autor: Kriss
PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy

Może masz włączoną notkę sms?

Pozdrawiam

Na 100% tak - miałem taki sam przypadek.

Data: 2012-03-11 08:58:57
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Kriss" <krissbezmaila@org.pl> napisał w wiadomości news:jjg3b7$9cv$1node2.news.atman.pl...

Może masz włączoną notkę sms?

Pozdrawiam

Na 100% tak - miałem taki sam przypadek.

to raczej nie notka sms
przychodzi mi mms z jak sądzę nagraniem wiadomości
wciskam pobieranie i nic się nie dzieje

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-16 18:22:16
Autor: zlotowinfo
PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy

udało się całe to playowskie ścierwo wyłączyć

PIERWSZE OSZUSTWO PLAY
w panelu na stronie pisało że wszystkie opcje poczty wyłączone
definitywne wyłączenie tymi kodami:
#67#
#61#
#62#

DRUGIE OSZUSTWO PLAY
mimo wyłączenia poczty, inny wariant "poczty"
łapał dzwoniących, tzw. notka sms

STOP NOTKA
na numer 8042 (bezplatnie)

po tej operacji, podobno po 8 godzinach
możliwe że dzwoniący do mnie przed 8:30 (automayczne włączenie)
nie zostaną już skasowani za nic

bardzo, bardzo zawiodłem się na play
jak będzie potrzeba wysłania sms premium to wyślę z play
i pozegnam się z tą upierdliwą siecią

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-16 18:53:11
Autor: MK
[...]

Miałem to samo. No cóż, taka sieć, zawsze masz wybór.

Pozdrawiam

PLAY naciąga: wyłączona poczta głosowa odbiera rozmowy