PLAY niechciane zawieszenie połączenia

Data: 2011-03-14 01:15:11
Autor: MichaelData
PLAY niechciane zawieszenie połączenia
z wydumał(a) w news:ilja2b$5ie$1inews.gazeta.pl :
Dzisiaj zauważyłem że zakończenie rozmowy przez odłożenie słuchawki w telefonie stacjonarnym powoduje zawieszenie rozmowy, muzyczkę i głosik "ładnej pani". po 10-20 sek. połączenie się kończy.
Sprawdzałem na dwóch różnych numerach i różnych aparatach.
Kto ma problem? Play czy Netia?
Chciałbym wierzyć że to nie jest celowe działanie playa.

....a co na to biling?

--
MichaelData
Sygnaturka sponsorowana:

Data: 2011-03-14 09:28:05
Autor: z
PLAY niechciane zawieszenie połączenia
MichaelData pisze:

...a co na to biling?

Jak znajdę chwilę to sprawdzę. Wcześniej być może rozłącznie nie było natychmiastowe ale dopiero teraz pojawił się komunikat o zawieszeniu.
Dlatego stanowczo nakazałem rodzicom pilnować "kończenia" rozmowy :-)

Data: 2011-03-15 11:04:16
Autor: z
PLAY niechciane zawieszenie połączenia
PS.
Dzwoniłem do urzędu skarbowego (linia raczej tp) to samo muzyczka zawieszenie połączenia 10 sek. Przed miesiącem nie było muzyczki :-)

Data: 2011-03-19 00:28:56
Autor: MichaelData
PLAY niechciane zawieszenie połączenia
"z" wydumał(a) w wiadomości ID news:ilkjim$rel$1inews.gazeta.pl
MichaelData pisze:
[...]

Możesz reklamować :) Spróbuj.

--
Michael________