PLAY - oferta interent a punkt obsługi

Data: 2009-12-21 10:26:35
Autor: gr
PLAY - oferta interent a punkt obsługi
Witam
mam abonament w Play i generalnie jestem zadowolony.
Teraz chcę przedłużyć umowę i:
- z internetowej obsługi Play dostałem ofertę: cena 25 zł, w tym 100 min, 500 do play i stacionarne, 18 miesięcy
- w obsłudze sklepu Play dostałem ofertę: 32,5, w tym 170 min, 700 do play i stacjonarne, 18 miesięcy.
poza abonamentem 21 gr/min
W zasadzie jak się popatrzeć to cena ta sama: 25 +VAt daje 32,5, czyli wygląda, że "oferta sklepu" jest duzo lepsza,
choć to wszystko Play Replay.
Moje pytanie do ludzi posiadających wiedze i doświadczenie:
Dlaczego taka różnica? czy sa jakies haczyki?
pozdr.
GR

PLAY - oferta interent a punkt obsługi