PLAY opinie

Data: 2011-08-18 20:27:21
Autor: Jacek
PLAY opinie
Mam zamiar przenieś się z Plusa do Play, bo wygląda na to, że za te same 300 minut miesięcznie zapłacę znacznie mniej.
Czytam bardzo różne opinie o Play. Jak to jest z nimi faktycznie?
Ma ktoś praktyczne doświadczenia?
Warto ryzykować przejście od sprawdzonego operatora dla oszczędności 50 zł miesięcznie?
Jacek

Data: 2011-08-18 20:41:31
Autor: AndrzeJ
PLAY opinie
Ma kto¶ praktyczne do¶wiadczenia?

bendziesz pierwszy....

Data: 2011-08-18 20:43:40
Autor: Florian
PLAY opinie
W dniu 2011-08-18 20:27, Jacek pisze:

Warto ryzykować przejście od sprawdzonego operatora dla oszczędności 50
zł miesięcznie?

PrzenieĹ› do prepaida i przetestuj.
Będzie OK to przejdziesz na abo, a jeśli nie będzie OK to w prepaidzie nie masz żadnych zobowiązań.

--
Florian

Data: 2011-08-18 21:31:49
Autor: Pan Piskorz
PLAY opinie
W dniu 2011-08-18 20:27, Jacek pisze:
Ma ktoś praktyczne doświadczenia?

Telefon działa normalnie.
Internet działa znacznie lepiej.
Rachunki mam duĹĽo niĹĽsze niĹĽ poprzednio (Era).
P.

Data: 2011-08-18 22:12:49
Autor: AndrzeJ
PLAY opinie
Rachunki mam dużo niższe niż poprzednio (Era).

tymbyrdziej przenosz±c z Plusa wiesz jak działaj± odbiurniki bo morzesz wybrać roaming wewn

Data: 2011-08-18 22:50:09
Autor: Grzexs
PLAY opinie
Mam zamiar przenieĹ› siÄ™ z Plusa do Play, bo wyglÄ…da na to, ĹĽe za te same
[...]

Ja nie narzekam. Ale jest kilka rzeczy, które trzeba wiedzieć, żeby się nie wkurzać, np. to, że jeśli masz problemy z zasięgiem, to przeważnie pomaga ustawienie logowania na "ręczne" i zalogowanie się na sztywno do Plusa, albo to, że w teleBOKu pracują ludzie mądrzy inaczej i raczej nie warto tam dzwonić.

--
Grzexs

Data: 2011-08-18 23:29:50
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski)
PLAY opinie
W dniu 2011-08-18 22:50, Grzexs pisze:
/.../
Plusa, albo to, że w teleBOKu pracuj± ludzie m±drzy inaczej i raczej nie
warto tam dzwonić.

W zasadzie nie warto dzwonić do żadnego wsparcia pierwszej linii dla dowolnej usługi masowej - niezależnie od tego, czy linia jest obsługiwana przez studentów socjologii, europeistyki czy politologii.
Pierwsza linia nie ma prawa wyj¶ć poza skrypt. Często s± to ludzie którzy za słabo sprzedawali w telemarketingu. Zwykle nie jest to rozmowa z idiot± lecz z osob± zupełnie przypadkow±.

ALex

Data: 2011-08-19 07:14:53
Autor: Dominik & Co
PLAY opinie
W dniu 18-08-2011 22:50, Grzexs rzecze:

Plusa, albo to, ĹĽe w teleBOKu pracujÄ… ludzie mÄ…drzy inaczej i raczej nie
warto tam dzwonić.

To zależy. Jeśli problem jest w 100% typowy i opisany w procedurach,
to jest szansa- ja na przykład bez problemu dostałem PUK2 (brak
z kartÄ…).

Ale już cokolwiek niestandardowego- faktycznie mogiła.

--
Dominik (& kÄ…pany)

Data: 2011-08-22 11:50:51
Autor: Amir
PLAY opinie
> Ja nie narzekam. Ale jest kilka rzeczy, które trzeba wiedzieć, żeby się
nie wkurzać, np. to, że je¶li masz problemy z zasięgiem, to przeważnie pomaga ustawienie logowania na "ręczne" i zalogowanie się na sztywno do Plusa, albo to, że w teleBOKu pracuj± ludzie m±drzy inaczej i raczej nie warto tam dzwonić.

Co¶ z tymi ludzmi to masz rację :)
ja przeniosłem i każdy mowił co innego

A jak poleciłem numery z najomych i rodziny,
to nie potrafili mi powiedziec czy i ile osob przeniosło się już.

Pani w salonie u której załatwiałem 40min myslala i się poddała,
miała oddzwonić, narazie cisza :)

Maj±c od 97r w erze numer, zawsze miałem konkretne informacji
z BOK-u.

W play niestety same problemy z komunikacj± BOK

Wczoraj dost±łem sms, ze zostało mi 5Mb danych
kiedy mam Pakiet All in Clusive max
1024Mb, dzwonie pytam o co chodzi z tym sms

Koles zgłupiał i nie potrafił odpowiedziec, zacz±ł się j±kać.

Na koniec po chwili ciszy mowi, ze przeprasza ale to bl±d systemu.

Przenosz±c numer, za wczesniej o 1miesi±c, twierdzili ze przepadł numer
i niestety nic nie zrobi±, po kolejnym tel mowi konsulatat, ze numer nie przepadnie a będzie
Po 3 telefonie twierdzi inny, ze przepadl numer w kosmos wyleciał :) to cytat

po napisaniu emaila, odpisuj±, ze przepadł numer

po wykonaniu telefonu przedstawiam wczesniejsze stanowiska5min ciszy
i jednak, ze nie przepadł i będzie, po wysłaniu pisma w koncu odpisal
ze nie przepadnie.

Ogolnie z BOKIEM sredie doswiadczenia.

Jesli chodzi o przeniesienie numeru
to odrazu zastrzec sobie otrzymywanie markietingowych info, i wyłacz granie na czekanie
bo za to skasuj± cię

pozdrawiam
AT

Data: 2011-08-19 00:01:32
Autor: SJS
PLAY opinie

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j2jlhu$bcv$1@news.task.gda.pl...
[...]

Internet w Play to 4x szybciej za tÄ… sama cenÄ™ co  IPlusie
rezygnuje z IPlusa na jesieni jak mi się skończy umowa a dzis używam Playa
SJs

Data: 2011-08-19 10:14:36
Autor: gregor
PLAY opinie
[...]

Wszystko ok (połączenia, zasięg) tylko obyś nie miał nic wspólnego z BOKiem bo to banda oszołomów dziwię się, że UKE jeszcze raz im kary nie dowalił za dezinformację.

gregor

Data: 2011-08-21 10:53:49
Autor: Ryszard C
PLAY opinie

Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumer@gmail.com> napisał w wiadomości news:j2jlhu$bcv$1news.task.gda.pl...
[...]

Byłem w Plusie 12 lat. Przeszedłem do PLAY-a, jestem już prawie rok i sobie chwalę. Opłaty o wiele niższe za te same usługi. Zasięg i jakość rozmów na podobnym poziomie. Z internetu nie korzystam. Za rok jeśli PLAY dalej będzie tak samo korzystny w stosunku do innych operatorów, to zostanę. Z BOK-u korzystałem tylko raz i udzielili mi prawidlowej informacji. Wszelkie pozostale usługi i informacje dostępne są na stronie www i są dla mnie zrozumiałe, korzystam z nich w miarę potrzeb i działają.

Pozdrawiam Rycho

Data: 2011-08-21 11:08:09
Autor: Mikołaj Jopczyński
PLAY opinie
W dniu 2011-08-21 10:53, Ryszard C pisze:

[...]

O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was placi jak za zboze...

Poza tym, chwale sobie pleja - faktycznie, infolinia to beton, u mnie troche lepiej, bo mam "byznesowa".

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline
Hotspot w Tychach: http://www.hotspot.tychy.pl

Data: 2011-08-21 11:16:56
Autor: ALEX
PLAY opinie
W dniu N 21 08 2011 11:08, Mikołaj Jopczyński pisze:

O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...

Po to natura dała człowiekowi mózg, by go używał. Skoro niektórzy nie potrafią, to będą przepłacać.

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-08-21 11:36:41
Autor: cyberm no
PLAY opinie
O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...
Po to natura dała człowiekowi mózg, by go używał. Skoro niektórzy nie
potrafi±, to będ± przepłacać.
to nie ma żadnego zwi±zku z mózgiem, wszyscy do PLAY się nie przenios± zwielu względów. opłaty kiedy¶ się zrównaj± z opłatami do pozostałych sieci. obecnie oferta faktycznie jest ciekawa (korzystam z PLAY i ORANGE) ale jej opłacalno¶ć zależy od wielu czynników. czasem ważny jest koszt rozmowy przychodz±cej :)
--
Robert CyberM

Data: 2011-08-21 10:46:42
Autor: Waldek Godel
PLAY opinie
Dnia Sun, 21 Aug 2011 11:36:41 +0200, cyberm_no_@_spam_tlen.pl napisał(a):

to nie ma żadnego zwi±zku z mózgiem, wszyscy do PLAY się nie przenios± zwielu względów. opłaty kiedy¶ się zrównaj± z opłatami do pozostałych sieci.

Czasem wystarczy poczekać, przy obecnych bezsensownych cenach W3 to już
długo nie potrwa, będ± musieli dać w końcu korzystne oferty, w tym mniej
złodziejskie ceny poł±czeń do P4. W niektórych przypadkach przebicie na
interkonekcie wynosi 100% i więcej.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Zadna korporacja w Polsce nie ma kilkadziesiat serwerów. " - Paweł "robbo"

Data: 2011-08-22 16:54:05
Autor: ALEX
PLAY opinie
W dniu N 21 08 2011 11:46, Waldek Godel pisze:

[...]

Ale jeżeli kto¶ chce przepłacać to dlaczego mu tego zabraniać. Oprócz W3+3 jest jeszcze paru MVNO. Jaki problem zmienić?

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusim± flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjsk±, zatopiła co¶ o wiele więcej: mit o wyższo¶ci białej rasy :-D

Data: 2011-08-21 12:33:41
Autor: andrzej21
PLAY opinie

Użytkownik <cyberm_no_@_spam_tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j2qjg8$psu$1news.onet.pl...
O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, > opłacalno¶ć zależy od wielu czynników. czasem ważny jest koszt rozmowy
przychodz±cej :)

No to juz raczej problem osoby ktora do mnie dzowni. Zreszta w epoce przenoszenia numerow nigdy nie wiadomo do jakiej sieci dzwonisz. Ja mam obecnie 120 minut + 3 miesiace do Play za darmo + 6 miesiecy dodatkowe 60 minut - i to wszystko w abonamencie za 19 zl brutto miesiecznie. Jestem z Playa bardzo zadowolony. Moze troche za duzo reklam przysylaja sms-ami, ale za 19 zeta moge sie pomeczyc :-)

Data: 2011-08-22 12:08:41
Autor: Amir
PLAY opinie
> O jednym, dosyc istotnym fakcie nie piszecie: ktos, kto dzwoni do Was
placi jak za zboze...

mnie to akurat cieszy :)
trochę spokoju będe miał

Poza tym, chwale sobie pleja - faktycznie, infolinia to beton, u mnie troche lepiej, bo mam "byznesowa".

Infolinia to masakra totalna
ale moze o to im chodziło:)

Data: 2011-08-25 16:56:52
Autor: perszing
PLAY opinie
W dniu 2011-08-21 10:53, Ryszard C pisze:
informacji. Wszelkie pozostale usługi i informacje dostępne są na
stronie www i są dla mnie zrozumiałe, korzystam z nich w miarę potrzeb i
działają.

Strone www maja beznadziejna. Ciezko jest na niej znalezc cos innego niz aktualnie obowiazujace promocje.

p.

PLAY opinie